Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium - test

Nowa Toyota RAV4 bardzo wysoko ustawia poprzeczkę pod względem ilości miejsca z tyłu.
Nowa Toyota RAV4 bardzo wysoko ustawia poprzeczkę pod względem ilości miejsca z tyłu.Motor
Deska rozdzielcza jest nieźle wykonana. Kierownica dobrze leży w dłoniach. Minus za utrudnioną regulację jasności podświetlenia zegarów.
Deska rozdzielcza jest nieźle wykonana. Kierownica dobrze leży w dłoniach. Minus za utrudnioną regulację jasności podświetlenia zegarów.Motor

Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium

Ogromna przestrzeń na tylnej kanapie i płaska podłoga.
Ogromna przestrzeń na tylnej kanapie i płaska podłoga.Motor
Rączką ustawia się kąt oparcia lub składa kanapę.
Rączką ustawia się kąt oparcia lub składa kanapę.Motor
Fotele są duże i wygodne. Dobra pozycja za kierownicą, mimo skokowej regulacji kąta oparcia. Brakuje możliwości ustawiania podpórki pod lędźwiowy odcinek kręgosłupa.
Fotele są duże i wygodne. Dobra pozycja za kierownicą, mimo skokowej regulacji kąta oparcia. Brakuje możliwości ustawiania podpórki pod lędźwiowy odcinek kręgosłupa.Motor
Jeśli kierowca jest wysoki lub siedzi blisko kierownicy, nie widzi przycisków znajdujących się na konsoli środkowej.
Jeśli kierowca jest wysoki lub siedzi blisko kierownicy, nie widzi przycisków znajdujących się na konsoli środkowej.Motor
Zaczepy osłony bagażnika montuje się do zagłówka. Niestety, wykonano ją z materiałów słabej jakości.
Zaczepy osłony bagażnika montuje się do zagłówka. Niestety, wykonano ją z materiałów słabej jakości.Motor
Ze swoim prześwitem wynoszącym 18,7 cm, nowa Toyota RAV4 lepiej czuje się na asfalcie niż poza nim.
Ze swoim prześwitem wynoszącym 18,7 cm, nowa Toyota RAV4 lepiej czuje się na asfalcie niż poza nim.Motor
Nowa Toyota RAV4 bardzo wysoko ustawia poprzeczkę pod względem ilości miejsca z tyłu.
Nowa Toyota RAV4 bardzo wysoko ustawia poprzeczkę pod względem ilości miejsca z tyłu.Motor
Nowa, czwarta już generacja Toyoty RAV4 w stosunku do poprzednika urosła na długość aż o 20,5 cm i ma o 10 cm większy rozstaw osi.
Nowa, czwarta już generacja Toyoty RAV4 w stosunku do poprzednika urosła na długość aż o 20,5 cm i ma o 10 cm większy rozstaw osi.Motor
W odróżnieniu od komputera pokładowego, seryjny system multimedialny ma menu po polsku. Obsługa, za pomocą ekranu dotykowego, nie należy do skomplikowanych.
W odróżnieniu od komputera pokładowego, seryjny system multimedialny ma menu po polsku. Obsługa, za pomocą ekranu dotykowego, nie należy do skomplikowanych.Motor
Deska rozdzielcza jest nieźle wykonana. Kierownica dobrze leży w dłoniach. Minus za utrudnioną regulację jasności podświetlenia zegarów.
Deska rozdzielcza jest nieźle wykonana. Kierownica dobrze leży w dłoniach. Minus za utrudnioną regulację jasności podświetlenia zegarów.Motor
Kamera cofania to wyposażenie opcjonalnego pakietu Executive w cenie 9900 zł. Czerwona linia oznacza, że do przeszkody zostało ok. 40 cm.
Kamera cofania to wyposażenie opcjonalnego pakietu Executive w cenie 9900 zł. Czerwona linia oznacza, że do przeszkody zostało ok. 40 cm.Motor
Rozkładana siatka to świetny patent na to, aby przewożone przedmioty nie latały po bagażniku.
Rozkładana siatka to świetny patent na to, aby przewożone przedmioty nie latały po bagażniku.Motor
Próg załadunkowy na niższym poziomie (63 cm) niż w wielu autach osobowych. Bagażnik ma 547-1746 l.
Próg załadunkowy na niższym poziomie (63 cm) niż w wielu autach osobowych. Bagażnik ma 547-1746 l.Motor
Pod podłogą bagażnika znalazło się miejsce na seryjne dojazdowe koło zapasowe oraz trójkąt i gaśnicę.
Pod podłogą bagażnika znalazło się miejsce na seryjne dojazdowe koło zapasowe oraz trójkąt i gaśnicę.Motor
Aby wyświetlić temperaturę zewnętrzną, należy przełączyć ekran komputera pokładowego. Brak języka polskiego.
Aby wyświetlić temperaturę zewnętrzną, należy przełączyć ekran komputera pokładowego. Brak języka polskiego.Motor
Napęd 4x4 da się zblokować do 40 km/h. Pod ręką – przycisk do unoszenia pokrywy bagażnika.
Napęd 4x4 da się zblokować do 40 km/h. Pod ręką – przycisk do unoszenia pokrywy bagażnika.Motor
Silnik benzynowy o mocy 152 KM jest nieco za słaby w niskim zakresie obrotów (poniżej 4000 obr./min).
Silnik benzynowy o mocy 152 KM jest nieco za słaby w niskim zakresie obrotów (poniżej 4000 obr./min).Motor

Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium

Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium
Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S PremiumMotor

Zobacz również:

    Toyota RAV4 - podsumowanie

    Bezstopniowa skrzynia Multitronic S
    Bezstopniowa skrzynia Multitronic SMotor
    Była samochodem zdecydowanie bardziej kompaktowym niż nowy model.
    Była samochodem zdecydowanie bardziej kompaktowym niż nowy model.Motor

    Dane techniczne: Toyota RAV4 2.0 Valvematic 150 4x4 Multidrive S Premium

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1987 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    152 KM/6200
    Maks. moment obrotowy
    195 Nm/4000
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./bezstopniowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1605/505 kg
    Średnica zawracania
    11,6 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    547/1746 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    457/185/166 cm
    Rozstaw osi
    266 cm
    Opony
    225/65 R17
    Teoretyczny zasięg
    830 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    185 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,7 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    9,2/6,0/7,2
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,8 s
    Przyspieszenie 0-120 km/h
    15,0 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    41,8 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    41,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,1 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    12,4/8,5
    Rzeczywisty zasięg
    570 km
    Cena wersji podstawowej**
    112 900 zł
    Cena
    120 400 zł
    *pomiarów dokonano na oponach zimowych; **z tym samym silnikiem