Toyota Hilux 3.0 D-4D AT SR5 - test

Zmiany przeprowadzone w Hiluxie poszły w kierunku podniesienia komfortu jazdy i manewrowania.
Zmiany przeprowadzone w Hiluxie poszły w kierunku podniesienia komfortu jazdy i manewrowania.Motor
Wnętrze najbogatszej wersji SR5: ekran jest seryjny, podobnie jak tempomat i automatyczna klimatyzacja.
Wnętrze najbogatszej wersji SR5: ekran jest seryjny, podobnie jak tempomat i automatyczna klimatyzacja.Motor

Toyota Hilux 3.0 D-4D AT SR5

Dopłata za pakiet ze skórzaną tapicerką to ponad 10 tys. zł - cena trochę wygórowana...
Dopłata za pakiet ze skórzaną tapicerką to ponad 10 tys. zł - cena trochę wygórowana...Motor
Typowe dla terenówek: dwa duże akumulatory pozwalają odpalić w najtrudniejszych warunkach.
Typowe dla terenówek: dwa duże akumulatory pozwalają odpalić w najtrudniejszych warunkach.Motor
Wnętrze najbogatszej wersji SR5: ekran jest seryjny, podobnie jak tempomat i automatyczna klimatyzacja.
Wnętrze najbogatszej wersji SR5: ekran jest seryjny, podobnie jak tempomat i automatyczna klimatyzacja.Motor
Zmiany przeprowadzone w Hiluxie poszły w kierunku podniesienia komfortu jazdy i manewrowania.
Zmiany przeprowadzone w Hiluxie poszły w kierunku podniesienia komfortu jazdy i manewrowania.Motor
Nowe lampy i wzory felg, ale bryła bez zmian od debiutu w 2005 r.
Nowe lampy i wzory felg, ale bryła bez zmian od debiutu w 2005 r.Motor
Kamera cofania jest umieszczona na tylnej burcie. Jakość obrazu na 4.
Kamera cofania jest umieszczona na tylnej burcie. Jakość obrazu na 4.Motor
W wersji z podwójną kabiną skrzynia ładunkowa mierzy 154x151x45 cm. Ładowność: 700 kg.
W wersji z podwójną kabiną skrzynia ładunkowa mierzy 154x151x45 cm. Ładowność: 700 kg.Motor
Z kierownicy można sterować radiem oraz zestawem głośnomówiącym Bluetooth (małe przyciski na dole).
Z kierownicy można sterować radiem oraz zestawem głośnomówiącym Bluetooth (małe przyciski na dole).Motor
Nieznacznie zmieniły się wskaźniki. Podświetlenie nie jest męczące.
Nieznacznie zmieniły się wskaźniki. Podświetlenie nie jest męczące.Motor
Pięciobiegowy automat działa powoli i podnosi spalanie. Dostępny jest tylko w wersji 3.0.
Pięciobiegowy automat działa powoli i podnosi spalanie. Dostępny jest tylko w wersji 3.0.Motor

Dane techniczne: Toyota Hilux 3.0 D-4D AT SR5

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2982 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
171 KM/3600
Maks. moment obrotowy
360 Nm/1400
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./5-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./bębn.
Zawieszenie przednie
wielowahaczowe
Zawieszenie tylne
resory piórowe
Masa/ładowność
2028/702 kg
Średnica zawracania
13,2 m
Poj. przestrzeni ładunkowej
1045 l
Pojemność zbiornika paliwa
80 l (ON)
Wymiar (dł./szer./wys.)
526/183/186 cm
Rozstaw osi
308 cm
Opony
265/65 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
10,9/7,3/8,6
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,4 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
41,4 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
41,4 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
69 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
12,1/10,0
Cena wersji podstawowej*
141 500 zł
Cena
146 500 zł
*z tym samym silnikiem