Toyota Hilux 3.0 D-4D A/T Adventure - test

Testowany Hilux ma poniesione zawieszenie, wyciągarkę i inne opony. Dodatki kosztowały 37 tys. zł.
Testowany Hilux ma poniesione zawieszenie, wyciągarkę i inne opony. Dodatki kosztowały 37 tys. zł.Motor
Typowa Toyota: niby bez fajerwerków, ale tych plastików i tapicerki nie zajeździłby pluton żołnierzy. Seryjna nawigacja ma słabe mapy i nieintuicyjną obsługę.
Typowa Toyota: niby bez fajerwerków, ale tych plastików i tapicerki nie zajeździłby pluton żołnierzy. Seryjna nawigacja ma słabe mapy i nieintuicyjną obsługę.Motor

Toyota Hilux 3.0 D-4D A/T Adventure

Koła typu MT (Mud & Terrain) to dodatek. Błyskawicznie oczyszczają się z błota, ale są śliskie na mokrym asfalcie.
Koła typu MT (Mud & Terrain) to dodatek. Błyskawicznie oczyszczają się z błota, ale są śliskie na mokrym asfalcie.Motor
Miejsca z tyłu wystarczy, choć kabina wymusza pionowe ustawienie oparcia.
Miejsca z tyłu wystarczy, choć kabina wymusza pionowe ustawienie oparcia.Motor
Typowa Toyota: niby bez fajerwerków, ale tych plastików i tapicerki nie zajeździłby pluton żołnierzy. Seryjna nawigacja ma słabe mapy i nieintuicyjną obsługę.
Typowa Toyota: niby bez fajerwerków, ale tych plastików i tapicerki nie zajeździłby pluton żołnierzy. Seryjna nawigacja ma słabe mapy i nieintuicyjną obsługę.Motor
Trzylitrowy diesel ma odpowiednią moc i dobrą kulturę pracy, jak na 4 cylindry.
Trzylitrowy diesel ma odpowiednią moc i dobrą kulturę pracy, jak na 4 cylindry.Motor
W wersji Adventure zabudowa skrzyni ładunkowej jest w standardzie. Niestety, jakością nie dorównuje ona reszcie auta.
W wersji Adventure zabudowa skrzyni ładunkowej jest w standardzie. Niestety, jakością nie dorównuje ona reszcie auta.Motor
Testowany Hilux ma poniesione zawieszenie, wyciągarkę i inne opony. Dodatki kosztowały 37 tys. zł.
Testowany Hilux ma poniesione zawieszenie, wyciągarkę i inne opony. Dodatki kosztowały 37 tys. zł.Motor
  • bardzo dobre własności terenowe,
  • wykończenie wnętrza odporne na warunki eksploatacji,
  • dobra kultura pracy silnika.
  • ograniczony komfort na tylnej kanapie,
  • brak stałego napędu 4x4, a wersji testowanej dodatkowo wysoki hałas i duże zużycie paliwa.

Dane techniczne: Toyota Hilux 3.0 D-4D A/T Adventure

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2982 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
171 KM/3600
Maks. moment obrotowy
360 Nm/1400
Skrzynia biegów
aut./5-biegowa
Napęd
4x4
Poj. bagażnika (min./maks.)
398/1386 l
Przestrzeń bagażowa (dł./szer./wys.)
145/151/45 cm
Długość/szerokość/wysokość
526/184/186 cm
Rozstaw osi
309 cm
Masa własna/ładowność
2028/702 kg
Osiągi
Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
8,6/10,9/7,3
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
14,5/11,7
Cena*
147 400 zł
*bez liftu, blokady mostu i kół MT