Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort - test

Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort
Subaru Outback 2.0D Lineartronic ComfortMotor
Wykonana z twardych materiałów deska rozdzielcza wygląda dobrze. Przeszkadza niewygodna obsługa komputera pokładowego. Plus za dużą liczbę półek.
Wykonana z twardych materiałów deska rozdzielcza wygląda dobrze. Przeszkadza niewygodna obsługa komputera pokładowego. Plus za dużą liczbę półek.Motor

Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort

2-litrowy turbodiesel średnio w teście zużył 7,5 l paliwa. Niezły wynik.
2-litrowy turbodiesel średnio w teście zużył 7,5 l paliwa. Niezły wynik.Motor
Łopatkami za kierownicą wymusza się zmianę biegu na niższy lub wyższy. Trwa ona raptem 0,1 s.
Łopatkami za kierownicą wymusza się zmianę biegu na niższy lub wyższy. Trwa ona raptem 0,1 s.Motor
Przekładnia bezstopniowa Lineartronic nadaje się nie tylko do spokojnej jazdy.
Przekładnia bezstopniowa Lineartronic nadaje się nie tylko do spokojnej jazdy.Motor
Wykonana z twardych materiałów deska rozdzielcza wygląda dobrze. Przeszkadza niewygodna obsługa komputera pokładowego. Plus za dużą liczbę półek.
Wykonana z twardych materiałów deska rozdzielcza wygląda dobrze. Przeszkadza niewygodna obsługa komputera pokładowego. Plus za dużą liczbę półek.Motor
Obszerne fotele słabo trzymają ciało w zakrętach i są za mało komfortowe.
Obszerne fotele słabo trzymają ciało w zakrętach i są za mało komfortowe.Motor
Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort
Subaru Outback 2.0D Lineartronic ComfortMotor
Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort
Subaru Outback 2.0D Lineartronic ComfortMotor

Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort - podsumowanie

Zobacz również:

    • dobre osiągi,
    • gładka i szybka praca przekładni,
    • znakomita trakcja,
    • obszerne wnętrze i bagażnik,
    • dobry komfort.
    • niezbyt bezpośredni układ kierowniczy,
    • wysoka cena zakupu,
    • mała poręczność w czasie jazdy,
    • twarde plastiki.

    Dane techniczne: Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1998 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    B4/16
    Moc maksymalna
    150 KM/3600
    Maks. moment obrotowy
    350 Nm/1600
    Skrzynia biegów
    bezstopniowa
    Napęd
    4x4
    Dług./szer./wys.
    479/182/161 cm
    Rozstaw osi
    275 cm
    Masa/ładowność
    1638/492 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    526/1726 l
    Poj. zbiornika paliwa
    65 l (ON)
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    195 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,7 s
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,1/5,6/6,3
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,7/6,3/7,5
    Cena
    167 638 zł
    *w przeliczeniu po kursie 1 euro=4,2440 zł