Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement - test

Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement Motor
O ile kształt deski rozdzielczej z dużą ilością prostych linii nie każdemu przypadnie do gustu, o tyle do jakości wykonania oraz łatwości obsługi trudno mieć większe zastrzeżenia. Nie brakuje schowków.
O ile kształt deski rozdzielczej z dużą ilością prostych linii nie każdemu przypadnie do gustu, o tyle do jakości wykonania oraz łatwości obsługi trudno mieć większe zastrzeżenia. Nie brakuje schowków.Motor
Bagażnik Superba kombi jest ogromy (pojemność 660 l do rolety), a jego kształt – regularny. Oparcia kanapy składa się, pociągając za dźwignie umieszczone po bokach.
Bagażnik Superba kombi jest ogromy (pojemność 660 l do rolety), a jego kształt – regularny. Oparcia kanapy składa się, pociągając za dźwignie umieszczone po bokach.Motor
Skoda Superb w wersji wyposażenia Laurin & Klement ma seryjnie 18-calowe felgi z oponami 235/45. W testowym egzemplarzu założono opcjonalne 19-calowe, częściowo polerowane (ogumienie 235/40).
Skoda Superb w wersji wyposażenia Laurin & Klement ma seryjnie 18-calowe felgi z oponami 235/45. W testowym egzemplarzu założono opcjonalne 19-calowe, częściowo polerowane (ogumienie 235/40).Motor

Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement: plusy i minusy

Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement: podsumowanie

Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement

Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & KlementSkoda
W oddzielnym menu można włączać lub dezaktywować poszczególne systemy bezpieczeństwa czynnego.
W oddzielnym menu można włączać lub dezaktywować poszczególne systemy bezpieczeństwa czynnego.Skoda
Otwieranie klapy ruchem nogi to opcja za 800 zł.
Otwieranie klapy ruchem nogi to opcja za 800 zł.Skoda
Jedna z najważniejszych zalet Skody Superb to znakomita przestronność. Pasażerowie mogą regulować nawiew i temperaturę. Niestety, Zagłówki mają mały zakres regulacji, co utrudnia montaż fotelików dla dzieci.
Jedna z najważniejszych zalet Skody Superb to znakomita przestronność. Pasażerowie mogą regulować nawiew i temperaturę. Niestety, Zagłówki mają mały zakres regulacji, co utrudnia montaż fotelików dla dzieci.Skoda
Obszerne i bardzo wygodne fotele. Skórzana tapicerka i elektryczna regulacja są seryjne w Laurin & Klement.
Obszerne i bardzo wygodne fotele. Skórzana tapicerka i elektryczna regulacja są seryjne w Laurin & Klement.Skoda
Obok gniazd 12 V, USB oraz AUX znajduje się seryjna półeczka na telefon komórkowy, wzmacniająca sygnał GSM.
Obok gniazd 12 V, USB oraz AUX znajduje się seryjna półeczka na telefon komórkowy, wzmacniająca sygnał GSM.Skoda
Do wyboru: 5 profili jazdy, w których zmieniają się m.in. reakcje silnika i siła wspomagania kierownicy.
Do wyboru: 5 profili jazdy, w których zmieniają się m.in. reakcje silnika i siła wspomagania kierownicy.Skoda
O ile kształt deski rozdzielczej z dużą ilością prostych linii nie każdemu przypadnie do gustu, o tyle do jakości wykonania oraz łatwości obsługi trudno mieć większe zastrzeżenia. Nie brakuje półek i schowków na drobiazgi.
O ile kształt deski rozdzielczej z dużą ilością prostych linii nie każdemu przypadnie do gustu, o tyle do jakości wykonania oraz łatwości obsługi trudno mieć większe zastrzeżenia. Nie brakuje półek i schowków na drobiazgi.Skoda
Listwy z rzepami pozwalają unieruchomić bagaż.
Listwy z rzepami pozwalają unieruchomić bagaż.Skoda
Bagażnik Superba kombi jest ogromy (pojemność 660 l do rolety), a jego kształt – regularny. Oparcia kanapy składa się, pociągając za dźwignie umieszczone po bokach.
Bagażnik Superba kombi jest ogromy (pojemność 660 l do rolety), a jego kształt – regularny. Oparcia kanapy składa się, pociągając za dźwignie umieszczone po bokach.Skoda

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement

 
Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Laurin & Klement
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1968 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
190 KM/3500
Maks. moment obrotowy
400 Nm/1750
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
automatyczna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcze wentylowane/tarcze
Długość/szerokość/wysokość
486/186/148 cm
Rozstaw osi
284 cm
Średnica zawracania
11,1 m
Masa/ładowność
1560/715 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
660/1950 l
Poj. zbiornika paliwa
66 l (ON)
Opony
235/45 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
228 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,7 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
35,9 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
35,7 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,2 dB
Zużycie paliwa
Dane producenta*
6,1/4,5/5,1
Teoretyczny zasięg
1290 km
Dane testowe*
8,6/5,5/7,0
Rzeczywisty zasięg
940 km
Cena
129 300 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?