Renault Clio RS 200 EDC - test

Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Zegary nie należą do najbardziej czytelnych. Renault poskąpiło wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, za to bardzo łatwy w obsłudze system multimedialny to wyposażenie seryjne. Tworzywa, z jakiego wykonano deskę rozdzielczą, są twarde, ale niezłej jakości.
Zegary nie należą do najbardziej czytelnych. Renault poskąpiło wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, za to bardzo łatwy w obsłudze system multimedialny to wyposażenie seryjne. Tworzywa, z jakiego wykonano deskę rozdzielczą, są twarde, ale niezłej jakości.Motor

Renault Clio RS 200 EDC

Nadwozie Clio RS jest zgrabne i ładne, ale obserwowanie tego co za autem, utrudniają szerokie słupki dachowe i wąska szyba.
Nadwozie Clio RS jest zgrabne i ładne, ale obserwowanie tego co za autem, utrudniają szerokie słupki dachowe i wąska szyba.Motor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Dobra pozycja za kierownicą. Fotele są jednocześnie wygodne i zapewniają odpowiednie trzymanie boczne.
Dobra pozycja za kierownicą. Fotele są jednocześnie wygodne i zapewniają odpowiednie trzymanie boczne.Motor
Jak na miejski samochód, z tyłu jest całkiem przestronnie.
Jak na miejski samochód, z tyłu jest całkiem przestronnie.Motor
Bagażnik pomieści dużo. Ma pojemność od 300 do 1146 l
Bagażnik pomieści dużo. Ma pojemność od 300 do 1146 lMotor
Rzadkość – turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa nie jest osłonięty żadną pokrywą. Średnio na 100 km zużywa ponad 9 l benzyny.
Rzadkość – turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa nie jest osłonięty żadną pokrywą. Średnio na 100 km zużywa ponad 9 l benzyny.Motor
Łopatki nie obracają się razem z kierownicą. Przeszkadza to przy zmianie biegu w skręcie.
Łopatki nie obracają się razem z kierownicą. Przeszkadza to przy zmianie biegu w skręcie.Motor
Zegary nie należą do najbardziej czytelnych. Renault poskąpiło wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, za to bardzo łatwy w obsłudze system multimedialny to wyposażenie seryjne. Tworzywa, z jakiego wykonano deskę rozdzielczą, są twarde, ale niezłej jakości.
Zegary nie należą do najbardziej czytelnych. Renault poskąpiło wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, za to bardzo łatwy w obsłudze system multimedialny to wyposażenie seryjne. Tworzywa, z jakiego wykonano deskę rozdzielczą, są twarde, ale niezłej jakości.Motor
Nowe Clio RS swój charakter pokazuje dopiero podczas naprawdę ostrej jazdy. Mimo tylko elektronicznej „szpery”, zapewnia odpowiednią trakcję na wyjściu z zakrętu.
Nowe Clio RS swój charakter pokazuje dopiero podczas naprawdę ostrej jazdy. Mimo tylko elektronicznej „szpery”, zapewnia odpowiednią trakcję na wyjściu z zakrętu.Motor
Nowe Clio RS już nie jest tak bezkompromisowe jak poprzednik.
Nowe Clio RS już nie jest tak bezkompromisowe jak poprzednik.Motor
Dyfuzor i podwójny wydech, który potrafi ładnie „zagrać”.
Dyfuzor i podwójny wydech, który potrafi ładnie „zagrać”.Motor
18-calowe obręcze i czerwone zaciski pakietu „Cup”.
18-calowe obręcze i czerwone zaciski pakietu „Cup”.Motor

Renault Clio RS 200 EDC

Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor
Renault Clio RS 200 EDC
Renault Clio RS 200 EDCMotor

Zobacz również:

    Renault Clio RS 200 EDC - podsumowanie

    Sportowe atrybuty Renault Clio RS 200 EDC (Efficient Dual Clutch)

    Hamulec ręczny to nadal klasyczna dźwignia. W aucie usportowionym – jak znalazł.
    Hamulec ręczny to nadal klasyczna dźwignia. W aucie usportowionym – jak znalazł.Motor
    Launch Control włącza się, przytrzymując dwie łopatki i wciskając hamulec. Wtedy silnik wkręca się na 2500 obr./min, co pozwala na szybki start.
    Launch Control włącza się, przytrzymując dwie łopatki i wciskając hamulec. Wtedy silnik wkręca się na 2500 obr./min, co pozwala na szybki start.Motor
    „R.S. DRIVE” znajduje się na tunelu środkowym i zmienia ustawienia auta. Do wyboru są tryby: „Normal”, „Sport” i „Race”.
    „R.S. DRIVE” znajduje się na tunelu środkowym i zmienia ustawienia auta. Do wyboru są tryby: „Normal”, „Sport” i „Race”.Motor

    Jak szybka jest dwusprzęgłowa skrzynia Renault Clio RS? Porównajcie!

    Motor

    Dane techniczne: Renault Clio RS 200 EDC

     
    Renault Clio RS
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1618 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    200 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    240 Nm/1750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa (EDC)
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarczowe
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    belka skrętna
    Masa/ładowność
    1204/507 kg
    Średnica zawracania
    10,9 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    300/1146 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    45 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    407/173/149 cm
    Rozstaw osi
    259 cm
    Opony
    205/45 R17
    Teoretyczny zasięg
    710 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    230 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,7 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    8,1/5,1/6,3
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,0 s
    Przyspieszenie 0-140 km/h
    12,4 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    35,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    34,5 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    68,2 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    10,6/7,7
    Rzeczywisty zasięg
    490 km
    Cena wersji podstawowej*
    89 900 zł
    Cena
    89 900 zł
    *z tym samym silnikiem