Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens - test

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Kokpit nie tylko ładnie wygląda, jest też ergonomiczny i porządnie wykonany. Śliskie wstawki na kierownicy (dopłata 200 zł) przeszkadzają w dynamicznej jeździe.
Kokpit nie tylko ładnie wygląda, jest też ergonomiczny i porządnie wykonany. Śliskie wstawki na kierownicy (dopłata 200 zł) przeszkadzają w dynamicznej jeździe.Motor

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens

Kokpit nie tylko ładnie wygląda, jest też ergonomiczny i porządnie wykonany. Śliskie wstawki na kierownicy (dopłata 200 zł) przeszkadzają w dynamicznej jeździe.
Kokpit nie tylko ładnie wygląda, jest też ergonomiczny i porządnie wykonany. Śliskie wstawki na kierownicy (dopłata 200 zł) przeszkadzają w dynamicznej jeździe.Motor
Captur przyciąga wzrok. Nie tylko przechodniów, ale i sąsiadów z bloku – to za sprawą ciekawych oklein nadwozia (dopłata 1200 zł).
Captur przyciąga wzrok. Nie tylko przechodniów, ale i sąsiadów z bloku – to za sprawą ciekawych oklein nadwozia (dopłata 1200 zł).Motor
Listwy boczne w nietypowym kształcie udają „wcięcie w talii” i sprawiają, że Captur prezentuje się bardzo lekko.
Listwy boczne w nietypowym kształcie udają „wcięcie w talii” i sprawiają, że Captur prezentuje się bardzo lekko.Motor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
System potrafi nawet analizować jakość powietrza na zewnątrz auta.
System potrafi nawet analizować jakość powietrza na zewnątrz auta.Motor
Raport z podróży ocenia styl jazdy kierowcy na dłuższym dystansie...
Raport z podróży ocenia styl jazdy kierowcy na dłuższym dystansie...Motor
System R-Link (dopłata 2200 zł) oferuje m.in. nawigację TomTom i kamerę cofania.
System R-Link (dopłata 2200 zł) oferuje m.in. nawigację TomTom i kamerę cofania.Motor
Może też podpowiadać, jak zużywać mniej paliwa (choć rady bywają dziwne).
Może też podpowiadać, jak zużywać mniej paliwa (choć rady bywają dziwne).Motor
...można też porównać wynik z uzyskanymi podczas poprzednich podróży.
...można też porównać wynik z uzyskanymi podczas poprzednich podróży.Motor
Dwusprzęgłowa skrzynia EDC nie jest najszybsza na rynku, ale pod względem płynności pracy – poza konkurencją.
Dwusprzęgłowa skrzynia EDC nie jest najszybsza na rynku, ale pod względem płynności pracy – poza konkurencją.Motor
Naprawdę świetny pomysł – zamiast uchylanego schowka przed pasażerem Captura umieszczono wielką (11 l) i łatwo dostępną szufladę. Jej kolorowe wykończenie kosztuje dodatkowo 100 zł.
Naprawdę świetny pomysł – zamiast uchylanego schowka przed pasażerem Captura umieszczono wielką (11 l) i łatwo dostępną szufladę. Jej kolorowe wykończenie kosztuje dodatkowo 100 zł.Motor
W kabinie nie brakuje schowków – w tym praktycznych, zamykanych.
W kabinie nie brakuje schowków – w tym praktycznych, zamykanych.Motor
Fotele są duże i wygodne, ale w tak dobrze prowadzącym się aucie przydałoby się lepsze podparcie boczne.
Fotele są duże i wygodne, ale w tak dobrze prowadzącym się aucie przydałoby się lepsze podparcie boczne.Motor
Na zdjęciach widać jedną z kilkunastu dostępnych kombinacji kolorystycznych zdejmowanej tapicerki.
Na zdjęciach widać jedną z kilkunastu dostępnych kombinacji kolorystycznych zdejmowanej tapicerki.Motor
Z tyłu uwagę zwraca duża przestrzeń na nogi podróżnych. Gorzej jest z miejscem na głowy. Linki zamiast siatek na oparciach przednich siedzeń wyglądają świetnie, ale nie są zbyt praktyczne.
Z tyłu uwagę zwraca duża przestrzeń na nogi podróżnych. Gorzej jest z miejscem na głowy. Linki zamiast siatek na oparciach przednich siedzeń wyglądają świetnie, ale nie są zbyt praktyczne.Motor
Bagażnik mieści 377 l (lub 455 l gdy przesunie się kanapę do przodu). Po złożeniu oparcia otrzymuje się płaską podłogę i 1235 l pojemności.
Bagażnik mieści 377 l (lub 455 l gdy przesunie się kanapę do przodu). Po złożeniu oparcia otrzymuje się płaską podłogę i 1235 l pojemności.Motor
„Dojazdówka” kosztuje dodatkowo 310 zł i mieści się pod podłogą bagażnika.
„Dojazdówka” kosztuje dodatkowo 310 zł i mieści się pod podłogą bagażnika.Motor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor

Zobacz również:

    Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens - podsumowanie

    Eko-pomocnicy

    Przycisk ECO pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, osłabiając nie tylko silnik, ale także np. klimatyzację.
    Przycisk ECO pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, osłabiając nie tylko silnik, ale także np. klimatyzację.Motor
    Zielona lampka – jedziesz ekologicznie.
    Zielona lampka – jedziesz ekologicznie.Motor
    Żółta lampka – zdejmij nogę z gazu.
    Żółta lampka – zdejmij nogę z gazu.Motor

    Dane techniczne: Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1197 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    120 KM/4900
    Maks. moment obrotowy
    190 Nm/2000
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa (EDC)
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./bębnowe
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    belka skrętna
    Masa/ładowność
    1255/471 kg
    Średnica zawracania
    10,4 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    377/1235 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    45 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    412/178/157 cm
    Rozstaw osi
    261 cm
    Opony
    205/55 R17
    Teoretyczny zasięg
    830 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    192 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,9 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    6,6/4,7/5,4
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,4 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,5 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,3 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,5 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    7,7/6,2
    Rzeczywisty zasięg
    650 km
    Cena wersji podstawowej*
    67 400 zł
    Cena
    72 400 zł
    *z tym samym silnikiem