Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens - test

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Kokpit nie tylko ładnie wygląda, jest też ergonomiczny i porządnie wykonany. Śliskie wstawki na kierownicy (dopłata 200 zł) przeszkadzają w dynamicznej jeździe.
Kokpit nie tylko ładnie wygląda, jest też ergonomiczny i porządnie wykonany. Śliskie wstawki na kierownicy (dopłata 200 zł) przeszkadzają w dynamicznej jeździe.Motor

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens

Kokpit nie tylko ładnie wygląda, jest też ergonomiczny i porządnie wykonany. Śliskie wstawki na kierownicy (dopłata 200 zł) przeszkadzają w dynamicznej jeździe.
Kokpit nie tylko ładnie wygląda, jest też ergonomiczny i porządnie wykonany. Śliskie wstawki na kierownicy (dopłata 200 zł) przeszkadzają w dynamicznej jeździe.Motor
Captur przyciąga wzrok. Nie tylko przechodniów, ale i sąsiadów z bloku – to za sprawą ciekawych oklein nadwozia (dopłata 1200 zł).
Captur przyciąga wzrok. Nie tylko przechodniów, ale i sąsiadów z bloku – to za sprawą ciekawych oklein nadwozia (dopłata 1200 zł).Motor
Listwy boczne w nietypowym kształcie udają „wcięcie w talii” i sprawiają, że Captur prezentuje się bardzo lekko.
Listwy boczne w nietypowym kształcie udają „wcięcie w talii” i sprawiają, że Captur prezentuje się bardzo lekko.Motor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
System potrafi nawet analizować jakość powietrza na zewnątrz auta.
System potrafi nawet analizować jakość powietrza na zewnątrz auta.Motor
Raport z podróży ocenia styl jazdy kierowcy na dłuższym dystansie...
Raport z podróży ocenia styl jazdy kierowcy na dłuższym dystansie...Motor
System R-Link (dopłata 2200 zł) oferuje m.in. nawigację TomTom i kamerę cofania.
System R-Link (dopłata 2200 zł) oferuje m.in. nawigację TomTom i kamerę cofania.Motor
Może też podpowiadać, jak zużywać mniej paliwa (choć rady bywają dziwne).
Może też podpowiadać, jak zużywać mniej paliwa (choć rady bywają dziwne).Motor
...można też porównać wynik z uzyskanymi podczas poprzednich podróży.
...można też porównać wynik z uzyskanymi podczas poprzednich podróży.Motor
Dwusprzęgłowa skrzynia EDC nie jest najszybsza na rynku, ale pod względem płynności pracy – poza konkurencją.
Dwusprzęgłowa skrzynia EDC nie jest najszybsza na rynku, ale pod względem płynności pracy – poza konkurencją.Motor
Naprawdę świetny pomysł – zamiast uchylanego schowka przed pasażerem Captura umieszczono wielką (11 l) i łatwo dostępną szufladę. Jej kolorowe wykończenie kosztuje dodatkowo 100 zł.
Naprawdę świetny pomysł – zamiast uchylanego schowka przed pasażerem Captura umieszczono wielką (11 l) i łatwo dostępną szufladę. Jej kolorowe wykończenie kosztuje dodatkowo 100 zł.Motor
W kabinie nie brakuje schowków – w tym praktycznych, zamykanych.
W kabinie nie brakuje schowków – w tym praktycznych, zamykanych.Motor
Fotele są duże i wygodne, ale w tak dobrze prowadzącym się aucie przydałoby się lepsze podparcie boczne.
Fotele są duże i wygodne, ale w tak dobrze prowadzącym się aucie przydałoby się lepsze podparcie boczne.Motor
Na zdjęciach widać jedną z kilkunastu dostępnych kombinacji kolorystycznych zdejmowanej tapicerki.
Na zdjęciach widać jedną z kilkunastu dostępnych kombinacji kolorystycznych zdejmowanej tapicerki.Motor
Z tyłu uwagę zwraca duża przestrzeń na nogi podróżnych. Gorzej jest z miejscem na głowy. Linki zamiast siatek na oparciach przednich siedzeń wyglądają świetnie, ale nie są zbyt praktyczne.
Z tyłu uwagę zwraca duża przestrzeń na nogi podróżnych. Gorzej jest z miejscem na głowy. Linki zamiast siatek na oparciach przednich siedzeń wyglądają świetnie, ale nie są zbyt praktyczne.Motor
Bagażnik mieści 377 l (lub 455 l gdy przesunie się kanapę do przodu). Po złożeniu oparcia otrzymuje się płaską podłogę i 1235 l pojemności.
Bagażnik mieści 377 l (lub 455 l gdy przesunie się kanapę do przodu). Po złożeniu oparcia otrzymuje się płaską podłogę i 1235 l pojemności.Motor
„Dojazdówka” kosztuje dodatkowo 310 zł i mieści się pod podłogą bagażnika.
„Dojazdówka” kosztuje dodatkowo 310 zł i mieści się pod podłogą bagażnika.Motor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor
Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens
Renault Captur 1.2 TCe EDC IntensMotor

Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens - podsumowanie

Eko-pomocnicy

Przycisk ECO pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, osłabiając nie tylko silnik, ale także np. klimatyzację.
Przycisk ECO pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, osłabiając nie tylko silnik, ale także np. klimatyzację.Motor
Zielona lampka – jedziesz ekologicznie.
Zielona lampka – jedziesz ekologicznie.Motor
Żółta lampka – zdejmij nogę z gazu.
Żółta lampka – zdejmij nogę z gazu.Motor

Dane techniczne: Renault Captur 1.2 TCe EDC Intens

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1197 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
120 KM/4900
Maks. moment obrotowy
190 Nm/2000
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa (EDC)
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./bębnowe
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
belka skrętna
Masa/ładowność
1255/471 kg
Średnica zawracania
10,4 m
Pojemność bagażnika (min./maks.)
377/1235 l
Pojemność zbiornika paliwa
45 l (Pb 95)
Wymiar (dł./szer./wys.)
412/178/157 cm
Rozstaw osi
261 cm
Opony
205/55 R17
Teoretyczny zasięg
830 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
6,6/4,7/5,4
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,4 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,5 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,3 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,5 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
7,7/6,2
Rzeczywisty zasięg
650 km
Cena wersji podstawowej*
67 400 zł
Cena
72 400 zł
*z tym samym silnikiem