Renault Austral. Nie chciał pić benzyny, wolał zjadać wycieraczki

Przejechałem Renault Austral ponad 5 tys. km. To więcej niż większość dziennikarzy motoryzacyjnych pokonuje swoim autem przez rok
Przejechałem Renault Austral ponad 5 tys. km. To więcej niż większość dziennikarzy motoryzacyjnych pokonuje swoim autem przez rokPaweł RygasINTERIA.PL

Nie tylko Qashqai i Tiguan. Ty też zapomniałeś Renault Austral?

Renault Austral to krótszy o 21 cm brat nowego Renault Espace
Renault Austral to krótszy o 21 cm brat nowego Renault EspacePaweł RygasINTERIA.PL

Renault Austral E-Tech full hybrid 200. Hybryda dla tych, co nie lubią hybryd

Renault Austral. "Odwrócona" hybryda, z której nie chce się wysiadaćinteriaINTERIA.PL

Renault Austral E-Tech full hybrid 200 - osiągi i zużycie paliwa

Trasa przez Polskę, Niemcy, Austrię (Tyrol) i Włochy zaowocowała spalaniem 6,9 l/100 km. Wracając do Polski komputer wskazywał już tylko 6.6 l/100 km
Trasa przez Polskę, Niemcy, Austrię (Tyrol) i Włochy zaowocowała spalaniem 6,9 l/100 km. Wracając do Polski komputer wskazywał już tylko 6.6 l/100 kmPaweł RygasINTERIA.PL

5 tys. km Renault Austral. Rodzinny SUV spalił 6,6 l/100 km

12-calowy ekran dotykowy po środku deski rozdzielczej to standard w wersji wyposażenia techno
12-calowy ekran dotykowy po środku deski rozdzielczej to standard w wersji wyposażenia technoJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Zdecydowanie warto dopłacić za system skrętnej tylnej osi 4Control. Sprawdza się na ciasnych miejskich ulicach
Zdecydowanie warto dopłacić za system skrętnej tylnej osi 4Control. Sprawdza się na ciasnych miejskich ulicachPaweł RygasINTERIA.PL

Wnętrze Renault Austral. Co warto wiedzieć zanim pójdziesz do salonu?

Okrągły przycisk po prawej stronie kierownicy służy do wyboru trybu jazdy (sport, komfort, spersonalizowany itd)
Okrągły przycisk po prawej stronie kierownicy służy do wyboru trybu jazdy (sport, komfort, spersonalizowany itd)Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Układ napędowy Renault Austral E-Tech full hybrid 200 zasługuje na wysokie noty. Zapewnia dobre osiągi i niskie zużycie paliwa
Układ napędowy Renault Austral E-Tech full hybrid 200 zasługuje na wysokie noty. Zapewnia dobre osiągi i niskie zużycie paliwaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W wersji techno standardem są m.in akustyczne szyby. Przednia jest też podgrzewana
W wersji techno standardem są m.in akustyczne szyby. Przednia jest też podgrzewanaPaweł RygasINTERIA.PL

Renault Austral - wnętrze. Mistrz świata w zużyciu wycieraczek

Manetka wyboru kierunku jazdy tuż nad dźwignią wycieraczek to niezbyt rozsądne rozwiązanie. Łatwo o pomyłkę
Manetka wyboru kierunku jazdy tuż nad dźwignią wycieraczek to niezbyt rozsądne rozwiązanie. Łatwo o pomyłkęJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Bagażnik w wersji hybrydowej mieści 450 l. Przesuwając do przodu tylną kanapę można go powiększyć do 525 litrów
Bagażnik w wersji hybrydowej mieści 450 l. Przesuwając do przodu tylną kanapę można go powiększyć do 525 litrówJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Renault Austral - mistrz zakrętów dzięki 4Control

Na przestrzeń w kabinie Renault Austral nie można narzekać. Konsola środkowa skrywa duże schowki a na przesuwanej półce znajdziemy indukcyjną ładowarkę do smartfona
Na przestrzeń w kabinie Renault Austral nie można narzekać. Konsola środkowa skrywa duże schowki a na przesuwanej półce znajdziemy indukcyjną ładowarkę do smartfonaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Renault Austral - ceny i wyposażenie

Elektroniczne systemy wspomagania jazdy Renault Austral działają zaskakujaco sprawnie i stabilnie
Elektroniczne systemy wspomagania jazdy Renault Austral działają zaskakujaco sprawnie i stabilnieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Pojemność bagażnika Renault Austral jest zupełnie wystarczjąca. Denerwować może jedynie mocno wystający zderzak - w deszczowe dni łatwo zabrudzić o niego nogawki spodni
Pojemność bagażnika Renault Austral jest zupełnie wystarczjąca. Denerwować może jedynie mocno wystający zderzak - w deszczowe dni łatwo zabrudzić o niego nogawki spodniPaweł RygasINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?