Porsche 911 GT3 RS – rodem z toru wyścigowego

W GT3 RS wszystko podporządkowano jeździe. Dlatego korzysta ono m.in. z elektronicznie kontrolowanych poduszek silnika czy ze sportowego mechanizmu różnicowego.
W GT3 RS wszystko podporządkowano jeździe. Dlatego korzysta ono m.in. z elektronicznie kontrolowanych poduszek silnika czy ze sportowego mechanizmu różnicowego. Motor
Znany z innych „911” kokpit z opcjonalnymi Alcantarą i zielonymi dodatkami. Obrotomierz – aż do 10 tys. obr./min. W powiększeniu: przycisk aktywnego wydechu, a poniżej – unoszenia przedniej osi o 3 cm do prędkości 50 km/h.
Znany z innych „911” kokpit z opcjonalnymi Alcantarą i zielonymi dodatkami. Obrotomierz – aż do 10 tys. obr./min. W powiększeniu: przycisk aktywnego wydechu, a poniżej – unoszenia przedniej osi o 3 cm do prędkości 50 km/h.Motor
Stosunkowo niewielkie łopatki skrzyni PDK przymocowano do kolumny kierownicy.
Stosunkowo niewielkie łopatki skrzyni PDK przymocowano do kolumny kierownicy.Motor
Kubełkowe fotele nie mają regulacji pochylenia oparcia. Za kierownicą GT3 RS siedzi się bardzo nisko.
Kubełkowe fotele nie mają regulacji pochylenia oparcia. Za kierownicą GT3 RS siedzi się bardzo nisko.Motor
Zwiększająca sztywność konstrukcji klatka bezpieczeństwa zamiast tylnych miejsc to wydatek 2143 zł.
Zwiększająca sztywność konstrukcji klatka bezpieczeństwa zamiast tylnych miejsc to wydatek 2143 zł. Motor

Porsche 911 GT3 RS

Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RSMotor
Zamiast klasycznych klamek w GT3 RS do otwierania drzwi służą paski, które nawiązują wprost do samochodów startujących w wyścigach.
Zamiast klasycznych klamek w GT3 RS do otwierania drzwi służą paski, które nawiązują wprost do samochodów startujących w wyścigach.Motor
Opcjonalne ceramiczne tarcze hamulcowe to kolosalny wydatek aż 47 256 zł. Są jednak bardzo skuteczne.
Opcjonalne ceramiczne tarcze hamulcowe to kolosalny wydatek aż 47 256 zł. Są jednak bardzo skuteczne.Motor
porsche 911 gt3 rs
porsche 911 gt3 rsMotor

Dane techniczne, osiągi, dane testowe: Porsche 911 Carrera GT3 RS

 
Porsche 911 Carrera GT3 RS
Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
3996 cm3
Moc maksymalna
520 KM/8250
Maks. moment obrotowy
470 Nm/6000
Skrzynia biegów
automatyczna/7-biegowa
Długość/szerokość/wysokość
456/188/130 cm
Rozstaw osi
245 cm
Średnica zawracania
11,1 m
Masa/ładowność
1430/363 kg
Pojemność bagażnika
125 l
Opony (przód; tył)
265/35 R20; 325/30 R21
Osiągi, zużycie paliwa (dane producenta)
Prędkość maksymalna
312 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,2 s
Zużycie paliwa*
19,2/9,0/12,8
Zasięg**
700 km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,3 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
33,5 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
33,1 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
76,8 dB
Zużycie paliwa*
19,3/10,2/14,8
Rzeczywisty zasięg
610 km
Cena
980 400 zł
* miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km), ** przy 90-litrowym baku
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby

PORSCHE 911 CARRERA GT3 RS: PLUSY I MINUS

PORSCHE 911 CARRERA GT3 RS: PODSUMOWANIE

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?