Peugeot 3008 HYbrid4 - test

HYbrid4 w stosunku do innych 3008 wyróżnia się LED-ami do jazdy dziennej i... niższym komfortem jazdy.
HYbrid4 w stosunku do innych 3008 wyróżnia się LED-ami do jazdy dziennej i... niższym komfortem jazdy.Motor
Za kierownicą pojawiły się łopatki do zmiany biegów, a zamiast obrotomierza – wskaźnik chwilowej mocy. Kokpit 3008 wyróżnia się wysoką jakością użytych materiałów.
Za kierownicą pojawiły się łopatki do zmiany biegów, a zamiast obrotomierza – wskaźnik chwilowej mocy. Kokpit 3008 wyróżnia się wysoką jakością użytych materiałów.Motor

Peugeot 3008 HYbrid4

Ekran na szczycie konsoli środkowej przekazuje informacje o działaniu układu hybrydowego.
Ekran na szczycie konsoli środkowej przekazuje informacje o działaniu układu hybrydowego.Motor
HYbrid4 w stosunku do innych 3008 wyróżnia się LED-ami do jazdy dziennej i... dużo niższym komfortem jazdy.
HYbrid4 w stosunku do innych 3008 wyróżnia się LED-ami do jazdy dziennej i... dużo niższym komfortem jazdy.Motor
Dobra pozycja za kierownicą, ale fotele nieco zbyt twardo wyściełane.
Dobra pozycja za kierownicą, ale fotele nieco zbyt twardo wyściełane.Motor
Pokrętło wyboru jednego z czterech trybów jazdy. Najczęściej korzysta się z programu Auto.
Pokrętło wyboru jednego z czterech trybów jazdy. Najczęściej korzysta się z programu Auto.Motor
Za kierownicą pojawiły się łopatki do zmiany biegów, a zamiast obrotomierza – wskaźnik chwilowej mocy. Kokpit 3008 wyróżnia się wysoką jakością użytych materiałów.
Za kierownicą pojawiły się łopatki do zmiany biegów, a zamiast obrotomierza – wskaźnik chwilowej mocy. Kokpit 3008 wyróżnia się wysoką jakością użytych materiałów.Motor
163-konny silnik 2.0 HDi pracuje dość głośno przy wysokich obrotach.
163-konny silnik 2.0 HDi pracuje dość głośno przy wysokich obrotach.Motor
Nadwozie 3008 HYbrid4 zapewnia tak samo słabą widoczność, jak w innych wersjach.
Nadwozie 3008 HYbrid4 zapewnia tak samo słabą widoczność, jak w innych wersjach.Motor
  • niewielkie zużycie paliwa,
  • dobra dynamika,
  • bogate wyposażenie seryjne,
  • pewne właściwości jezdne,
  • obszerne wnętrze.
  • wolna przekładnia,
  • nienajlepsza trakcja,
  • niekomfortowe zawieszenie,
  • słabe czucie układu kierowniczego,
  • wysoka cena.

Dane techniczne: Peugeot 3008 HYbrid4

Silnik
turbodiesel + elektr.
Pojemność skokowa
1997 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
163 KM/3850
Maks. moment obrotowy
300 Nm/1750
Moc maksymalna (elektr.)
37 KM/2000
Maks. moment obr. (elektr.)
200 Nm/800
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Pojemność bagażnika
420/1501 l
Długość/szerokość/wysokość
437/184/164 cm
Rozstaw osi
261 cm
Osiągi
Prędkość maksymalna
191 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
3,7/3,9/3,8
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
5,3/4,2
Cena
140 900 zł