Opel Insignia ST 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 - test

Z pakietem OPC (spoiler, dokładki progów i zderzaków) Insignia prezentuje się wyjątkowo efektownie.
Z pakietem OPC (spoiler, dokładki progów i zderzaków) Insignia prezentuje się wyjątkowo efektownie.Motor
Jakość montażu nie zachwyca. Minus należy się też za nieco utrudnioną obsługę systemu audio i nawigacji. Plus – za mocno wyprofilowaną kierownicę z grubym wieńcem (opcja).
Jakość montażu nie zachwyca. Minus należy się też za nieco utrudnioną obsługę systemu audio i nawigacji. Plus – za mocno wyprofilowaną kierownicę z grubym wieńcem (opcja).Motor

Opel Insignia ST 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 Sport

Gdy Insignia zbyt szybko zbliża się do auta przed nią, między licznikami wyświetla się stosowny obrazek i rozlega ostrzegawczy dzwonek.
Gdy Insignia zbyt szybko zbliża się do auta przed nią, między licznikami wyświetla się stosowny obrazek i rozlega ostrzegawczy dzwonek.Motor
Jak przystało na samochód z aktywnym tempomatem, który utrzymuje stałą odległość do poprzedzającego pojazdu, odstęp ten można w prosty sposób regulować.
Jak przystało na samochód z aktywnym tempomatem, który utrzymuje stałą odległość do poprzedzającego pojazdu, odstęp ten można w prosty sposób regulować.Motor
Fotele zapewniają bardzo dobre podparcie i są wygodne nawet po kilku godzinach jazdy.
Fotele zapewniają bardzo dobre podparcie i są wygodne nawet po kilku godzinach jazdy.Motor
Jakość montażu nie zachwyca. Minus należy się też za nieco utrudnioną obsługę systemu audio i nawigacji. Plus – za mocno wyprofilowaną kierownicę z grubym wieńcem (opcja).
Jakość montażu nie zachwyca. Minus należy się też za nieco utrudnioną obsługę systemu audio i nawigacji. Plus – za mocno wyprofilowaną kierownicę z grubym wieńcem (opcja).Motor
Nowy, 195-konny diesel Insigni ma dwie turbosprężarki. Co ciekawe, każda z nich posiada własną chłodnicę powietrza doładowującego.
Nowy, 195-konny diesel Insigni ma dwie turbosprężarki. Co ciekawe, każda z nich posiada własną chłodnicę powietrza doładowującego.Motor
Mimo że auto ma system Start-Stop, zużycie paliwa nie zachwyca. A przynajmniej nie tak, jak obietnice producenta w tej dziedzinie.
Mimo że auto ma system Start-Stop, zużycie paliwa nie zachwyca. A przynajmniej nie tak, jak obietnice producenta w tej dziedzinie.Motor
Bagażnik zasługuje na same pochwały – jest wielki, foremny i zapewnia bardzo łatwy dostęp.
Bagażnik zasługuje na same pochwały – jest wielki, foremny i zapewnia bardzo łatwy dostęp.Motor
Gdyby nie nadwaga, Insignia BiTurbo składałaby się z samych zalet
Gdyby nie nadwaga, Insignia BiTurbo składałaby się z samych zaletMotor
Opel Insignia ST 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 Sport
Opel Insignia ST 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 SportMotor
Opel Insignia ST 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 Sport
Opel Insignia ST 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 SportMotor

Dane techniczne: Opel Insignia ST 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 Sport

Silnik
diesel, biturbo
Pojemność skokowa
1956 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
195 KM/4000
Maks. moment obrotowy
400 Nm/1750
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Długość/szerokość/wysokość
491/186/152 cm
Rozstaw osi
274 cm
Średnica zawracania
10,9 m
Masa/ładowność
1878/547 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
540/1530 l
Pojemność zbiornika paliwa
70 l (ON)
Opony
245/45 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
223 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,1 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
6,9/4,9/5,6
Emisja dwutlenku węgla
149 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-50 km/h
3,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,3 s
Elastyczność 60-100 km/h
5,8 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
10,6 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,2 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,0 m
Poziom hałasu przy 50 km/h
60,6 dB
Poziom hałasu przy 100 km/h
66,2 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
9,4/6,3