Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive - test

Odmłodzoną Insignię można rozpoznać po większych grillu i reflektorach oraz bardziej rozbudowanych tylnych lampach.
Odmłodzoną Insignię można rozpoznać po większych grillu i reflektorach oraz bardziej rozbudowanych tylnych lampach.Motor
Jakość materiałów przy okazji liftingu nie uległa zasadniczej zmianie, ale jest w zupełności wystarczająca. Wnętrze jest efektowne.
Jakość materiałów przy okazji liftingu nie uległa zasadniczej zmianie, ale jest w zupełności wystarczająca. Wnętrze jest efektowne.Motor

Zobacz również:

    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive

    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Odmłodzoną Insignię można rozpoznać po większych grillu i reflektorach oraz bardziej rozbudowanych tylnych lampach.
    Odmłodzoną Insignię można rozpoznać po większych grillu i reflektorach oraz bardziej rozbudowanych tylnych lampach.Motor
    Wsiadanie na kanapę jest trochę utrudnione, przeszkadza opadający dach i wąska szczelina na stopy.
    Wsiadanie na kanapę jest trochę utrudnione, przeszkadza opadający dach i wąska szczelina na stopy.Motor
    Takie fotele wyglądają i sprawdzają się znakomicie, ale wymagają dopłaty blisko 15 tys. złotych.
    Takie fotele wyglądają i sprawdzają się znakomicie, ale wymagają dopłaty blisko 15 tys. złotych.Motor
    Diesel z dwiema turbosprężarkami nie ma żadnych problemów z napędzaniem dużej Insigni.
    Diesel z dwiema turbosprężarkami nie ma żadnych problemów z napędzaniem dużej Insigni.Motor
    Jakość materiałów przy okazji liftingu nie uległa zasadniczej zmianie, ale jest w zupełności wystarczająca. Wnętrze jest efektowne.
    Jakość materiałów przy okazji liftingu nie uległa zasadniczej zmianie, ale jest w zupełności wystarczająca. Wnętrze jest efektowne.Motor

    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive - podsumowanie

    • efektowny, harmonijny wygląd,
    • rozbudowane funkcje systemu IntelliLink,
    • wysoka dynamika i komfort jazdy
    • wysokie zużycie paliwa jak na diesla,
    • obsługa panelu dotykowego wymaga przyzwyczajenia,
    • brak sterowania głosowego w naszym języku

    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive

    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive
    Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo ExecutiveMotor

    System IntelliLink w działaniu

    Rozmieszczenie ikon na ekranie głównym można skonfigurować według własnych upodobań czy potrzeb, na wzór tego, jak to się robi w smartfonach.
    Rozmieszczenie ikon na ekranie głównym można skonfigurować według własnych upodobań czy potrzeb, na wzór tego, jak to się robi w smartfonach.Motor
    Łącze Bluetooth może być wykorzystane do przesyłania muzyki z telefonu do systemu audio. Działa to sprawnie i szybko, jakość dźwięku jest wysoka.
    Łącze Bluetooth może być wykorzystane do przesyłania muzyki z telefonu do systemu audio. Działa to sprawnie i szybko, jakość dźwięku jest wysoka.Motor
    Jak na razie – zawód. System nie rozpoznaje języka polskiego. Wygodne sterowanie głosowe telefonem czy nawigacją ma być możliwe w ciągu tego roku.
    Jak na razie – zawód. System nie rozpoznaje języka polskiego. Wygodne sterowanie głosowe telefonem czy nawigacją ma być możliwe w ciągu tego roku.Motor
    System dobrze rozpoznaje pismo odręczne...
    System dobrze rozpoznaje pismo odręczne...Motor
    ...ale zatwierdzanie kolejnych wpisywanych liter jest mniej wygodne, niż korzystanie z głównego ekranu dotykowego.
    ...ale zatwierdzanie kolejnych wpisywanych liter jest mniej wygodne, niż korzystanie z głównego ekranu dotykowego.Motor

    Dane techniczne: Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo Executive

    Silnik
    diesel, biturbo
    Pojemność skokowa
    1956 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    195 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    400 Nm/1750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    484/186/148 cm
    Rozstaw osi
    274 cm
    Średnica zawracania
    10,9 m
    Masa/ładowność
    1590/580 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    530/1470 l
    Poj. zbiornika paliwa
    70 l (ON)
    Opony
    245/45 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    230 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,7 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,4 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    5,5 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    10,3 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,1 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,9 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,2 dB →
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,8/4,1/4,7
    Teoretyczny zasięg
    1490 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,9/7,1/8,0
    Rzeczywisty zasięg
    875 km
    Cena wersjii podstawowej*
    127 550 zł
    Cena
    139 150 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *z tym samym silnikiem