Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi - test

Bez żadnych eksperymentów. Nowe Mitsubishi Outlander ma bardzo spokojną stylistykę.
Bez żadnych eksperymentów. Nowe Mitsubishi Outlander ma bardzo spokojną stylistykę.Motor
Deska rozdzielcza Mitsubishi w końcu wykonana jest miękkich plastików w swojej górnej części. Obsługa podstawowych funkcji jest łatwa, ale przycisk komputera pokładowego ukryto za kierownicą.
Deska rozdzielcza Mitsubishi w końcu wykonana jest miękkich plastików w swojej górnej części. Obsługa podstawowych funkcji jest łatwa, ale przycisk komputera pokładowego ukryto za kierownicą.Motor

Zobacz również:

    Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi - podsumowanie

    Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi

    Nowy Outlander ma niemal identyczne wymiary nadwozia co poprzednik.
    Nowy Outlander ma niemal identyczne wymiary nadwozia co poprzednik.Motor
    Miejsca jest mnóstwo. Kanapa przesuwa się i ma regulowany kąt oparcia.
    Miejsca jest mnóstwo. Kanapa przesuwa się i ma regulowany kąt oparcia.Motor
    Fotele przednie są wygodne, jednak o trzymaniu bocznym nie wiedzą wiele.
    Fotele przednie są wygodne, jednak o trzymaniu bocznym nie wiedzą wiele.Motor
    Bez żadnych eksperymentów. Nowe Mitsubishi Outlander ma bardzo spokojną stylistykę.
    Bez żadnych eksperymentów. Nowe Mitsubishi Outlander ma bardzo spokojną stylistykę.Motor
    Dostęp do trzeciego rzędu ułatwia kładzione oparcie kanapy.
    Dostęp do trzeciego rzędu ułatwia kładzione oparcie kanapy.Motor
    Z tyłu – dwa osobne fotele.
    Z tyłu – dwa osobne fotele.Motor
    Bagażnik nowego Outlandera ma pojemność od 145 l przy rozłożonym trzecim rzędzie foteli przez 502 l w normalnym układzie do...
    Bagażnik nowego Outlandera ma pojemność od 145 l przy rozłożonym trzecim rzędzie foteli przez 502 l w normalnym układzie do...Motor
    ...1625 l po złożeniu kanapy.
    ...1625 l po złożeniu kanapy.Motor
    Łopatkami za kierownicą można „symulować” zmianę biegów. Identyczne są w Lancerze Evo X.
    Łopatkami za kierownicą można „symulować” zmianę biegów. Identyczne są w Lancerze Evo X.Motor
    Trzy tryby napędu 4x4 – ECO, AUTO i LOCK. W ostatnim moc wędruje stale na cztery koła.
    Trzy tryby napędu 4x4 – ECO, AUTO i LOCK. W ostatnim moc wędruje stale na cztery koła.Motor
    Deska rozdzielcza Mitsubishi w końcu wykonana jest miękkich plastików w swojej górnej części. Obsługa podstawowych funkcji jest łatwa, ale przycisk komputera pokładowego ukryto za kierownicą.
    Deska rozdzielcza Mitsubishi w końcu wykonana jest miękkich plastików w swojej górnej części. Obsługa podstawowych funkcji jest łatwa, ale przycisk komputera pokładowego ukryto za kierownicą.Motor
    Nowe auto, lżejsze od poprzednika o 100 kg, nadal jest niezłe w terenie.
    Nowe auto, lżejsze od poprzednika o 100 kg, nadal jest niezłe w terenie.Motor

    Do wyboru – dwa silniki

    Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi

    Silnik
    2.0 SOHC MIVEC
    2.2 DOHC DI-D
    Moc maksymalna
    150 KM
    150 KM
    Prędkość maksymalna
    190 km/h
    200 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,6 s
    9,7 s
    Średnie zużycie paliwa (w l/100 km)
    6,8
    5,5
    Cena
    98 990 zł
    145 590 zł

    Dane techniczne: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1998 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    150 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    195 Nm/4100
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./bezstpniowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Średnica zawracania
    10,6 m
    Masa/ładowność
    1515/655 kg
    Poj. bagażnika (przy 7/5/2 os.)
    145/502/1625 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 l (Pb 95)
    Opony
    225/55 R18
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    465/180/165 cm
    Rozstaw osi
    267 cm
    Teoretyczny zasięg
    900 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    185 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,6 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,2/5,9/6,7
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,7 s
    Przyspieszenie 0-120 km/h
    16,3 s
    Przyspieszenie 0-140 km/h
    23,7 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    40,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,0 dB
    Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    12,1/8,3
    Rzeczywisty zasięg
    590 km
    Cena wersji podstawowej*
    98 890 zł
    Cena
    147 990 zł
    *z tym samym silnikiem