Mercedes GLS 500 4Matic – test

GLS prowadzi się pewnie, ale ostre pokonywanie zakrętów nie leży w jego naturze. Pneumatyczne zawieszenie na dużych wybojach potrafi wprowadzać auto we wstrząsy.
GLS prowadzi się pewnie, ale ostre pokonywanie zakrętów nie leży w jego naturze. Pneumatyczne zawieszenie na dużych wybojach potrafi wprowadzać auto we wstrząsy.Motor
Systemem multimedialnym wyposażonym w centralny monitor i wieloma ustawieniami auta steruje się za pomocą pokrętła i gładzika na konsoli.
Systemem multimedialnym wyposażonym w centralny monitor i wieloma ustawieniami auta steruje się za pomocą pokrętła i gładzika na konsoli.Motor
[1] Na ekranie można na bieżąco obserwować m.in. zmianę kąta skrętu kierownicy, nachylenia podjazdu i pochylenia auta. [2] Po prawej stronie jest centrum sterowania trybami pracy napędu (wybiera się je pokrętłem). Przyciskami uruchamia się m.in. asystenta zjazdu ze wzniesienia i reguluje prześwit.
[1] Na ekranie można na bieżąco obserwować m.in. zmianę kąta skrętu kierownicy, nachylenia podjazdu i pochylenia auta. [2] Po prawej stronie jest centrum sterowania trybami pracy napędu (wybiera się je pokrętłem). Przyciskami uruchamia się m.in. asystenta zjazdu ze wzniesienia i reguluje prześwit.Motor
Ośmiocylindrowa benzynowa jednostka napędowa zapewnia autu znakomite osiągi i pracuje niesamowicie cicho i kulturalnie. Potrafi jednak zużywać dużo paliwa, ale na szczęście bak ma 100 litrów.
Ośmiocylindrowa benzynowa jednostka napędowa zapewnia autu znakomite osiągi i pracuje niesamowicie cicho i kulturalnie. Potrafi jednak zużywać dużo paliwa, ale na szczęście bak ma 100 litrów.Motor
Znakomite fotele mają m.in. regulację szerokości oparcia.
Znakomite fotele mają m.in. regulację szerokości oparcia.Motor
Siedzenia mają pochylane oparcia, ale niestety się nie przesuwają. Monitory w zagłówkach to opcja.
Siedzenia mają pochylane oparcia, ale niestety się nie przesuwają. Monitory w zagłówkach to opcja.Motor
[1] By uzyskać płaską powierzchnię, trzeba złożyć siedzisko. [2] Dwa elektrycznie składane fotele w bagażniku są wyposażeniem seryjnym GLS-a.
[1] By uzyskać płaską powierzchnię, trzeba złożyć siedzisko. [2] Dwa elektrycznie składane fotele w bagażniku są wyposażeniem seryjnym GLS-a.Motor
Podstawowa pojemność bagażnika to 680 litrów, a maksymalna – 2300 l. Niestety Mercedes nie podaje, jaka jest jego wielkość w konfiguracji 7-osobowej.
Podstawowa pojemność bagażnika to 680 litrów, a maksymalna – 2300 l. Niestety Mercedes nie podaje, jaka jest jego wielkość w konfiguracji 7-osobowej.Motor
Mercedes GLS
Mercedes GLSMotor

MERCEDES GLS 500 4MATIC: CENA NA TLE KONKURENTÓW

Dane techniczne, osiągi, dane testowe: Mercedes GLS 500 4Matic

 
Mercedes GLS 500 4Matic
Silnik
benzynowy, biturbo
Pojemność skokowa
4663 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
Moc maksymalna
455 KM/5250
Maks. moment obrotowy
700 Nm/1800
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
automatyczna/9-biegowa
Długość/szerokość/wysokość
513/193/185 cm
Rozstaw osi
308 cm
Średnica zawracania
12,4 m
Masa/ładowność
2455/805 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
680/2300 l
Poj. zbiornika paliwa
100 l (Pb 95)
Opony
275/55 R19
Osiągi, zużycie paliwa (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,3 s
Zużycie paliwa*
14,9/9,2/11,3
Zasięg
880 km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,3 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
38,1 m 
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
38,9 m 
Poziom hałasu przy 100 km/h
60,8 dB 
Zużycie paliwa*
16,5/10,2/13,4
Rzeczywisty zasięg
740 km
Cena
484 500 zł
* miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby

MERCEDES GLS 500 4MATIC: PLUSY I MINUSY

MERCEDES GLS 500 4MATIC: PODSUMOWANIE

GLS mierzy 513 cm długości. Audi i BMW nie mają w ofercie SUV-ów tej klasy.
GLS mierzy 513 cm długości. Audi i BMW nie mają w ofercie SUV-ów tej klasy.Motor

Mercedes GLS 500 4Matic

Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor
Mercedes GLS 500 4Matic
Mercedes GLS 500 4MaticMotor