Kia Cee'd SW 1.6 CRDi L - test

Kia Cee'd SW 1.6 CRDi L jest praktyczna, a zarazem estetyczna.
Kia Cee'd SW 1.6 CRDi L jest praktyczna, a zarazem estetyczna.Motor
Mocno rozbudowana deska rozdzielcza jest niezwykle czytelna i łatwa w obsłudze, ale prostota obsługi nie została poświęcona na rzecz stylu. Jakość materiałów i precyzja wykonania – zupełnie dobre, ale w tym segmencie są już modele wykończone bardziej pieczołowicie.
Mocno rozbudowana deska rozdzielcza jest niezwykle czytelna i łatwa w obsłudze, ale prostota obsługi nie została poświęcona na rzecz stylu. Jakość materiałów i precyzja wykonania – zupełnie dobre, ale w tym segmencie są już modele wykończone bardziej pieczołowicie.Motor

Zobacz również:

    Kia Cee'd SW 1.6 CRDi L

    Bez żadnych uwag. Nawet wysocy pasażerowie siedzą z tyłu wygodnie.
    Bez żadnych uwag. Nawet wysocy pasażerowie siedzą z tyłu wygodnie.Motor
    Fotele są wygodne, ale w zakrętach podparcie pleców okazuje się słabe.
    Fotele są wygodne, ale w zakrętach podparcie pleców okazuje się słabe.Motor
    Bardzo łatwo dostępne gniazdo USB ułatwia odtwarzanie muzyki z plików MP3.
    Bardzo łatwo dostępne gniazdo USB ułatwia odtwarzanie muzyki z plików MP3.Motor
    Brak dźwigni „ręcznego” – więcej miejsca na schowki. Nie zawsze można je jednak wykorzystać. Gdy w uchwytach umieścimy wysokie butelki, włączanie drugiego i czwartego biegu jest utrudnione.
    Brak dźwigni „ręcznego” – więcej miejsca na schowki. Nie zawsze można je jednak wykorzystać. Gdy w uchwytach umieścimy wysokie butelki, włączanie drugiego i czwartego biegu jest utrudnione.Motor
    Elektryczny hamulec ręczny to część pakietu funkcjonalnego wersji L za 3000 zł.
    Elektryczny hamulec ręczny to część pakietu funkcjonalnego wersji L za 3000 zł.Motor
    Obsługa systemu Bluetooth jest intuicyjna, połączenie z telefonem to nie problem.
    Obsługa systemu Bluetooth jest intuicyjna, połączenie z telefonem to nie problem.Motor
    Mocno rozbudowana deska rozdzielcza jest niezwykle czytelna i łatwa w obsłudze, ale prostota obsługi nie została poświęcona na rzecz stylu. Jakość materiałów i precyzja wykonania – zupełnie dobre, ale w tym segmencie są już modele wykończone bardziej pieczołowicie.
    Mocno rozbudowana deska rozdzielcza jest niezwykle czytelna i łatwa w obsłudze, ale prostota obsługi nie została poświęcona na rzecz stylu. Jakość materiałów i precyzja wykonania – zupełnie dobre, ale w tym segmencie są już modele wykończone bardziej pieczołowicie.Motor
    Zwarta sylwetka Cee'da kombi może sugerować, że bagażnik jest mały. Wręcz przeciwnie. Kufer ma aż 528 l, jest przy tym wysoki i głęboki.
    Zwarta sylwetka Cee'da kombi może sugerować, że bagażnik jest mały. Wręcz przeciwnie. Kufer ma aż 528 l, jest przy tym wysoki i głęboki.Motor
    W głębi bagażnika, pod podłogą, znajduje się płaski schowek z przegrodami.
    W głębi bagażnika, pod podłogą, znajduje się płaski schowek z przegrodami.Motor
    Druga skrytka jest bliżej zderzaka. Łatwy dostęp – nie trzeba się do niej schylać.
    Druga skrytka jest bliżej zderzaka. Łatwy dostęp – nie trzeba się do niej schylać.Motor
    Kia Cee'd SW 1.6 CRDi L jest praktyczna, a zarazem estetyczna.
    Kia Cee'd SW 1.6 CRDi L jest praktyczna, a zarazem estetyczna.Motor
     Cee'd SW wygląda na dynamiczne auto, ale funkcjonalność na tym w ogóle nie cierpi.
    Cee'd SW wygląda na dynamiczne auto, ale funkcjonalność na tym w ogóle nie cierpi.Motor
    Lusterka z kierunkowskazami LED i oświetleniem podłoża to standard wersji L.
    Lusterka z kierunkowskazami LED i oświetleniem podłoża to standard wersji L.Motor
    Trudno zarzucić temu kombi użytkowy charakter.
    Trudno zarzucić temu kombi użytkowy charakter.Motor

    Dane techniczne: Kia Cee'd SW 1.6 CRDi L

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1582 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    common rail
    Moc maksymalna
    128 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    260 Nm/1900
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Średnica zawracania
    10,6 m
    Masa/ładowność
    1345/575 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    528/1642 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    53 l (ON)
    Opony
    205/55 R16
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    451/178/149 cm
    Rozstaw osi
    265 cm
    Teoretyczny zasięg
    1230 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    193 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,2 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,1/3,9/4,3
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,6 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    9,1 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    16,8 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,6 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    41,2 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,7 dB
    Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    7,5/5,5
    Rzeczywisty zasięg
    820 km
    Cena wersji podstawowej**
    70 490 zł
    Cena
    78 990 zł
    *z tym samym silnikiem