Hyundai Ioniq 5 N to elektryk który strzela z wydechu i szarpie przy zmianie biegu

Hyundai Ioniq 5 N to pierwszy sportowy elektryk marki
Hyundai Ioniq 5 N to pierwszy sportowy elektryk markiMichał JarońINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 N ma sporo sportowych akcentów. Jest też dłuższy, szerszy i niższy od wersji cywilnychMichał JarońINTERIA.PL

Hyundai Ioniq 5 N ma moc i osiągi na poziomie supersamochodu

W Ioniq 5 N zabrakło miejsca na schowek pod maską, który znajdziemy w słabszych odmianachMichał JarońINTERIA.PL
Ioniq 5 N oferuje trzy dźwięki silnika do wyboruMichał JarońINTERIA.PL
Ioniq 5 N ma obrotomierz wyskalowany do 8 tys. obr. i bardzo realistyczną odcinkęMichał JarońINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 N pomimo wysokiej masy własnej doskonale trzyma się drogiMichał JarońINTERIA.PL

Ioniq 5 N oferuje ustawienia niczym grze wideo

To tylko jeden z wielu ekranów w Ioniq 5 N, pozwalających na dostosowanie samochodu do naszych preferencji oraz warunków na drodzeMichał JarońINTERIA.PL
Ioniq 5 N może mieć wyłącznie czarne wnętrze. Pośrodku pojawiła się konsola środkowa, aby kierowca i pasażer mieli się o co zapierać w szybkich zakrętachMichał JarońINTERIA.PL
Ioniq 5 N pozwala oczywiście na rejestrowanie swoich czasów na torzeMichał JarońINTERIA.PL
Pod kciukami mamy w sumie cztery przyciski do zmieniania ustawień układu napędowego i jezdnegoMichał JarońINTERIA.PL

Hyundai Ioniq 5 N ma też trochę wad i nie chodzi tylko o zasięg

Hyundai Ioniq 5 N to elektryk, który naprawdę potrafi oddać wrażenia jazdy spalinowym samochodem sportowymMichał JarońINTERIA.PL
21-calowe felgi kryją z przodu tarcze o średnicy 400 mm i czterotłoczkowe zaciskiMichał JarońINTERIA.PL

Hyundai Ioniq 5 N – ceny i konkurencja

Fotele Hyundai Ioniq 5 N naśladują kubełki, ale nie zapewniają aż tak dobrego trzymania bocznego. Trochę za krótkie siedziska.Michał JarońINTERIA.PL
Ioniq 5 N dostępny jest z czterema matowymi lakierami, kosztującymi najwyżej 4500 złMichał JarońINTERIA.PL

Hyundai Ioniq 5 N

Dane techniczne 
Silnik
2x elektryczny 
Moc
650 KM 
Maksymalny moment obrotowy
740 Nm 
Pojemność baterii
84 kWh 
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,4 s 
Prędkość maksymalna
260 km/h 
Średnie zużycie energii
21,2 kWh/100 km 
Zasięg
448 km 
Wymiary 
Długość
4715 mm
Szerokość
1940 mm
Wysokość
1585 mm 
Rozstaw osi
3000 mm 
Pojemność bagażnika tył
480 l
Masa własna
2200 kg
Cena
370 tys. zł
Hyundai Ioniq 5 NMichał JarońINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 NMichał JarońINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 NMichał JarońINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 NMichał JarońINTERIA.PL
Hyundai Ioniq 5 NMichał JarońINTERIA.PL
W Polsce jest tylko kilkaset takich aut. Oglądamy największą kolekcję BMW AlpinaSzczepan MroczekINTERIA.PL