Hyundai i10 1.0 Premium - test

Efektowne światła do jazdy dziennej umieszczono w zderzaku, wzorem nowego i30 i SUV-a Santa Fe.
Efektowne światła do jazdy dziennej umieszczono w zderzaku, wzorem nowego i30 i SUV-a Santa Fe.Motor
Kolorowe wstawki ożywiają wnętrze. Klimatyzacja automatyczna to dodatek do wersji Premium (1000 zł), natomiast wielofunkcyjna kierownica jest w tym wariancie seryjna.
Kolorowe wstawki ożywiają wnętrze. Klimatyzacja automatyczna to dodatek do wersji Premium (1000 zł), natomiast wielofunkcyjna kierownica jest w tym wariancie seryjna.Motor

Zobacz również:

    Hyundai i10 1.0 Premium

    Boczna linia okien bardzo przypomina tę znaną z SUV-a ix35. Z tyłu zastosowano hamulce tarczowe – to ciekawostka w klasie.
    Boczna linia okien bardzo przypomina tę znaną z SUV-a ix35. Z tyłu zastosowano hamulce tarczowe – to ciekawostka w klasie.Motor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Efektowne światła do jazdy dziennej umieszczono w zderzaku, wzorem nowego i30 i SUV-a Santa Fe.
    Efektowne światła do jazdy dziennej umieszczono w zderzaku, wzorem nowego i30 i SUV-a Santa Fe.Motor
    Z tyłu mogą legalnie jechać trzy osoby. Miejsca na nogi – bardzo mało.
    Z tyłu mogą legalnie jechać trzy osoby. Miejsca na nogi – bardzo mało.Motor
    Z przodu siedzi się wysoko, trochę jak w mikrovanie. Dobra widoczność.
    Z przodu siedzi się wysoko, trochę jak w mikrovanie. Dobra widoczność.Motor
    Wejścia AUX/USB umieszczono pod klapką na konsoli środkowej.
    Wejścia AUX/USB umieszczono pod klapką na konsoli środkowej.Motor
    Kolorowe wstawki ożywiają wnętrze. Klimatyzacja automatyczna to dodatek do wersji Premium (1000 zł), natomiast wielofunkcyjna kierownica jest w tym wariancie seryjna.
    Kolorowe wstawki ożywiają wnętrze. Klimatyzacja automatyczna to dodatek do wersji Premium (1000 zł), natomiast wielofunkcyjna kierownica jest w tym wariancie seryjna.Motor
    Po podniesieniu siedziska i położeniu oparcia nie uzyska się płaskiej podłogi. A w poprzedniku było to możliwe...
    Po podniesieniu siedziska i położeniu oparcia nie uzyska się płaskiej podłogi. A w poprzedniku było to możliwe...Motor
    Z tyłu unosi się także siedzisko kanapy. To rzadkość w tym segmencie.
    Z tyłu unosi się także siedzisko kanapy. To rzadkość w tym segmencie.Motor
    Trzycylindrowy silnik rozwija 66 KM, jednak auto wydaje się ospałe. Za to znakomicie zniwelowano wibracje.
    Trzycylindrowy silnik rozwija 66 KM, jednak auto wydaje się ospałe. Za to znakomicie zniwelowano wibracje.Motor

    Hyundai i10 1.0 Premium - podsumowanie

    • doskonałe wyciszenie silnika,
    • małe zużycie paliwa,
    • skuteczne ogrzewanie,
    • bardzo dobre hamulce,
    • seryjnie 5-drzwiowe, 5-miejscowe nadwozie i dzielona tylna kanapa.
    • niezbyt atrakcyjna cena,
    • przeciętna dynamika,
    • mało miejsca z tyłu,
    • nie da się uzyskać płaskiej podłogi po złożeniu kanapy,
    • wsteczny bieg wchodzi z oporem.

    Hyundai i10 1.0 Premium

    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor
    Hyundai i10 1.0 Premium
    Hyundai i10 1.0 PremiumMotor

    Dane techniczne: Hyundai i10 1.0 Premium

     
    Hyundai i10
    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    999 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R3/12
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    66 KM/6500
    Maks. moment obrotowy
    95 Nm/3500
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    366/166/150 cm
    Rozstaw osi
    238 cm
    Średnica zawracania
    10,3 m
    Masa/ładowność
    933/486 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    252/1046 l
    Poj. zbiornika paliwa
    40 l (Pb 95)
    Opony
    175/65 R14
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    155 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    14,9 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,7 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    12,5 s (4. bieg) →
    Elastyczność 80-120 km/h
    18,9 s (5. bieg) →
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    35,3 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,0 dB →
    Rzeczywista prędkość**
    96 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,0
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    6,0/4,0/4,7
    Teoretyczny zasięg
    850 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,2/5,0/6,6
    Rzeczywisty zasięg
    610 km
    Cena
    45 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h