Ford Mustang Convertible. Testujemy w Kalifornii

W ostatnim czasie, wprost "z miejsca akcji", relacjonowaliśmy dla was najważniejsze wydarzenia Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Los Angeles. Przy okazji wizyty za oceanem, mieliśmy też okazję zapoznać się nieco bliżej z nowym Fordem Mustangiem w wersji Convertible.

Ford Mustang Convertible
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL

Ford Mustang Convertible

Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL

Nasz wybór padł na bliską sercu (i portfelowi) europejskich klientów odmianę z benzynowym, doładowanym silnikiem o zaledwie czterech cylindrach. Nie myślcie jednak, że samochód, który ma pod maską motor 2,3 l EcoBoost, to uroczy "kucyk" o łagodnym usposobieniu. Nawet w tej odmianie kierowca ma do dyspozycji całkiem pokaźne stado 317 KM i osiągany w szerokim zakresie maksymalny moment obrotowy 432 Nm.

To wystarcza, by Mustang z opcjonalną, automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach, przyspieszał do setki w około 6 sekund i osiągał prędkość maksymalną przeszło 230 km/h. Nie są to może dane godne torowych bestii, ale biorąc pod uwagę napęd na tylną oś i możliwość czerpania przyjemności z jazdy pod gołym niebem, naprawdę trudno mieć jakiekolwiek powody do narzekań.

Mustanga, który w tej odmianie oferowany jest również na polskim rynku, pochwalić też można za rozsądnie, biorąc pod uwagę możliwości auta, skonfigurowany cennik. Za samochód z otwartym nadwoziem i automatyczną skrzynia biegów zapłacimy u polskiego dealera 188 tys. zł. 9 tys. zł zaoszczędzimy decydując się na auto z sześciostopniową, ręczną, przekładnią.

Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL

Wówczas, za kwotę 179 tys. zł, otrzymamy stylowy i całkiem szybki kabriolet, którego wyposażenie standardowe nie pozostawia wiele do narzekań. Standard obejmuje m.in.: automatyczną, dwustrefową klimatyzację, elektrycznie składany dach i szyby (przednie i tylne), tempomat, kamerę cofania czy elektrycznie regulowane przednie fotele. W przypadku automatu, bez żadnych dopłat, liczyć też można m.in. na montowane przy kierownicy manetki zmiany biegów.

Ford Mustang ConvertibleINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas