Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing - test

Dzięki niedużej masie (ok. 1 t) Panda 4x4 zupełnie nie boi się piaszczystego terenu.
Dzięki niedużej masie (ok. 1 t) Panda 4x4 zupełnie nie boi się piaszczystego terenu.Motor
Porządnie wykonany kokpit nie różni sie od tego z innych Pand – jest ładny i praktyczny (m.in. dzięki umieszczeniu dźwigni zmiany biegów tuż pod ręką kierowcy).
Porządnie wykonany kokpit nie różni sie od tego z innych Pand – jest ładny i praktyczny (m.in. dzięki umieszczeniu dźwigni zmiany biegów tuż pod ręką kierowcy).Motor

Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing

Duży prześwit – aż 16 cm – rzuca się w oczy (nawet gdy auto jest w tak „maskującym” kolorze). Pomaga on także w mieście, w walce z dużymi krawężnikami.
Duży prześwit – aż 16 cm – rzuca się w oczy (nawet gdy auto jest w tak „maskującym” kolorze). Pomaga on także w mieście, w walce z dużymi krawężnikami.Motor
Prawdziwa, aluminiowa osłona jest pod silnikiem. Ta w zderzaku do imitacja.
Prawdziwa, aluminiowa osłona jest pod silnikiem. Ta w zderzaku do imitacja.Motor
Fotele nie zapewniają zbyt dobrego podparcia bocznego, ale są duże i wygodne. Minus za twarde zagłówki.
Fotele nie zapewniają zbyt dobrego podparcia bocznego, ale są duże i wygodne. Minus za twarde zagłówki.Motor
Zestaw wskaźników o charakterystycznym dla nowej Pandy kształcie zaokrąglonych kwadratów wygląda ciekawie i jest przy tym bardzo czytelny.
Zestaw wskaźników o charakterystycznym dla nowej Pandy kształcie zaokrąglonych kwadratów wygląda ciekawie i jest przy tym bardzo czytelny.Motor
Bardzo oryginalna dźwignia do obsługi hamulca ręcznego.
Bardzo oryginalna dźwignia do obsługi hamulca ręcznego.Motor
Elektroniczna blokada dyferencjału przenosi najwięcej mocy na koła o najlepszej przyczepności.
Elektroniczna blokada dyferencjału przenosi najwięcej mocy na koła o najlepszej przyczepności.Motor
Dedykowana przenośna nawigacja TomTom kosztuje ok. 2000 zł.
Dedykowana przenośna nawigacja TomTom kosztuje ok. 2000 zł.Motor
Porządnie wykonany kokpit nie różni sie od tego z innych Pand – jest ładny i praktyczny (m.in. dzięki umieszczeniu dźwigni zmiany biegów tuż pod ręką kierowcy).
Porządnie wykonany kokpit nie różni sie od tego z innych Pand – jest ładny i praktyczny (m.in. dzięki umieszczeniu dźwigni zmiany biegów tuż pod ręką kierowcy).Motor
Regulacja wysokości fotela kierowcy wymaga dopłacenia 500 zł.
Regulacja wysokości fotela kierowcy wymaga dopłacenia 500 zł.Motor
Bagażnik mieści dokładnie tyle co w każdej Pandzie: 225-870 l. Oparcie kanapy jest seryjnie dzielone w stosunku 60:40.
Bagażnik mieści dokładnie tyle co w każdej Pandzie: 225-870 l. Oparcie kanapy jest seryjnie dzielone w stosunku 60:40.Motor
Dzięki niedużej masie (ok. 1 t) Panda 4x4 zupełnie nie boi się piaszczystego terenu.
Dzięki niedużej masie (ok. 1 t) Panda 4x4 zupełnie nie boi się piaszczystego terenu.Motor

Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing

Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing
Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet ClimbingMotor

Zobacz również:

    Stosunkowo prosty napęd 4x4

    Panda 4x4 wykorzystuje popularne rozwiązanie z automatycznie dołączanym (przez sterowane elektroniką sprzęgło wielopłytkowe) napędem na tył. Ma też elektroniczną blokadę dyferencjału.
    Panda 4x4 wykorzystuje popularne rozwiązanie z automatycznie dołączanym (przez sterowane elektroniką sprzęgło wielopłytkowe) napędem na tył. Ma też elektroniczną blokadę dyferencjału.Fiat

    Dane techniczne: Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet Climbing

     
    Fiat Panda 4x4
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1248 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    75 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    190 Nm/1500
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    manualna/5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarczowe
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    belka skrętna
    Długość/szerokość/wysokość
    369/167/161 cm
    Rozstaw osi
    230 cm
    Średnica zawracania
    9,7 m
    Masa/ładowność
    1035/500 kg
    Po. bagażnika (min./maks.)
    225/870 l
    Poj. zbiornika paliwa
    37 l (ON)
    Teoretyczny zasięg
    790 km
    Opony
    175/65 R15
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    159 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    14,5 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,0/4,6/4,7
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    15,2 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    9,8 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    17,0 s (5. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    41,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    41,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    69,2 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    6,8/5,0
    Rzeczywisty zasięg
    630 km
    Cena wersji podstawowej*
    65 990 zł
    Cena
    65 990 zł
    *z tym samym silnikiem