Fiat 500X Off-Road Look 1.4 Multiair AT9 AWD Cross Plus - test

Matowy lakier jest równie efektowny, co drogi (cena 6000 zł).
Matowy lakier jest równie efektowny, co drogi (cena 6000 zł).Motor
Stylowy kokpit jest łatwy w obsłudze i starannie wykonany. Nawigacja z 5-calowym ekranem jest seryjna w wersji wyposażenia Cross Plus.
Stylowy kokpit jest łatwy w obsłudze i starannie wykonany. Nawigacja z 5-calowym ekranem jest seryjna w wersji wyposażenia Cross Plus.Motor
Fotele są wygodne. Skóra i elektryczna regulacja – w tym lędźwiowa – to opcje. Z tyłu wystarczy miejsca do komfortowej jazdy dla osób średniego wzrostu.
Fotele są wygodne. Skóra i elektryczna regulacja – w tym lędźwiowa – to opcje. Z tyłu wystarczy miejsca do komfortowej jazdy dla osób średniego wzrostu.Motor
Gdy 500X ma zestaw naprawczy zamiast koła zapasowego, bagażnik mieści 350 litrów.
Gdy 500X ma zestaw naprawczy zamiast koła zapasowego, bagażnik mieści 350 litrów.Motor

FIAT 500X OFF-ROAD LOOK 1.4 MULTIAIR AT9 AWD CROSS PLUS: PLUSY I MINUSY

fiat 500x
fiat 500xMotor

FIAT 500X OFF-ROAD LOOK 1.4 MULTIAIR AT9 AWD CROSS PLUS: PODSUMOWANIE

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Fiat 500X Off-Road Look 1.4 Multiair AT9 AWD Cross Plus

 
Fiat 500X Off-Road Look 1.4 Multiair AT9 AWD Cross Plus
Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1368 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
170 KM/5500
Maks. moment obrotowy
250 Nm/2500
Skrzynia biegów
automatyczna/9-biegowa
Napęd
4x4
Dług./szer./wys.
427/180/162 cm
Rozstaw osi
257 cm
Masa/ładowność
1430/670 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
350/1000 l
Poj. zbiornika paliwa
48 l (Pb 95)
Osiągi
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Śr. zużycie paliwa wg producenta*
8,5/5,7/6,7
Zużycie paliwa w teście*
10,1/7,4/8,8
Cena
110 200 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)