Fiat 500 1.3 MultiJet Lounge - test

Fiat 500 1.3 MultiJet Lounge
Fiat 500 1.3 MultiJet LoungeMotor
Kształt deski rozdzielczej, a także rozmieszczenie na niej elementów obsługi nie zostały zmienione. Urok też bez zmian.
Kształt deski rozdzielczej, a także rozmieszczenie na niej elementów obsługi nie zostały zmienione. Urok też bez zmian.Motor

Zobacz również:

    Fiat 500 1.3 MultiJet Lounge

    Dużo chromów, miękkie linie. Fiat 500 wygląda ładnie z każdej strony.
    Dużo chromów, miękkie linie. Fiat 500 wygląda ładnie z każdej strony.Motor
    Fiat 500 1.3 MultiJet Lounge
    Fiat 500 1.3 MultiJet LoungeMotor
    500 to auto 4-osobowe, ale kanapa sprawdza się tylko przy okazyjnym wykorzystaniu.
    500 to auto 4-osobowe, ale kanapa sprawdza się tylko przy okazyjnym wykorzystaniu.Motor
    Ramka wokół szklanego dachu ogranicza ilość miejsca na głowę na przednich fotelach.
    Ramka wokół szklanego dachu ogranicza ilość miejsca na głowę na przednich fotelach.Motor
    Fotele wymuszają siedzenie w wyprostowanej pozycji i nie zapewniają dobrego trzymania w zakrętach.
    Fotele wymuszają siedzenie w wyprostowanej pozycji i nie zapewniają dobrego trzymania w zakrętach.Motor
    Ciekłokrystaliczny, 7-calowy wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów to największa zmiana dokonana podczas modernizacji Fiata 500.
    Ciekłokrystaliczny, 7-calowy wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów to największa zmiana dokonana podczas modernizacji Fiata 500.Motor
    Kształt deski rozdzielczej, a także rozmieszczenie na niej elementów obsługi nie zostały zmienione. Urok też bez zmian.
    Kształt deski rozdzielczej, a także rozmieszczenie na niej elementów obsługi nie zostały zmienione. Urok też bez zmian.Motor
    Mały turbodiesel potrzebuje niewiele paliwa, ale pracuje zbyt głośno i mocno wibruje.
    Mały turbodiesel potrzebuje niewiele paliwa, ale pracuje zbyt głośno i mocno wibruje.Motor

    Fiat 500 1.3 MultiJet Lounge - podsumowanie

    • bardzo atrakcyjny styl nadwozia i wnętrza,
    • niewielkie zużycie paliwa mimo dobrej dynamiki silnika,
    • dobra jakość wykonania
    • silnik pracuje głośno i z odczuwalnymi wibracjami,
    • niezbyt wygodna pozycja za kierownicą,
    • mało miejsca nawet z przodu

    Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Fiat 500 1.3 MultiJet Lounge

     
    Fiat 500
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1248 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    95 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    200 Nm/1500
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz.went./bębnowe
    Długość/szerokość/wysokość
    355/163/149 cm
    Rozstaw osi
    230 cm
    Średnica zawracania
    10,8 m
    Masa/ładowność
    980/440 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    185/520 l
    Poj. zbiornika paliwa
    35 l (ON)
    Opony
    185/55 R15
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    180 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,7 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,0 s →
    Elastyczność 60-100 km/h
    8,1 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    13,6 s (5. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    39,6 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    39,9 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    68,2 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,1
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    4,7/3,1/3,7
    Teoretyczny zasięg
    950 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,5/4,5/5,0
    Rzeczywisty zasięg
    700 km
    Cena wersji podstawowej**
    61 500 zł
    Cena
    61 500 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem
    Auto Trophy
    Auto TrophyAuto Moto