Euro NCAP - kolejne rozdanie

Organizacja Euro NCAP poddała testom zderzeniowym kolejne modele samochodów. Nowe generacje Mazdy 6, Lexusa IS i Toyoty Corolli zdobyły maksymalne noty pięciu gwiazdek, a Opel Adam i Mitsubishi Space Star - oceny 4-gwiazdkowe.

Opel Adam w teście zderzeniowym Euro NCAP
Opel Adam w teście zderzeniowym Euro NCAPEuro NCAP

Lexus IS 300h: 5 gwiazdek

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 80%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 66%
Lexus IS 300h: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)Euro NCAP

Mazda 6: 5 gwiazdek

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 77%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 66%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Mazda 6: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)Euro NCAP

Mitsubishi Space Star: 4 gwiazdki

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 90%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 72%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 73%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%
Mitsubishi Space Star: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)Euro NCAP

Opel Adam: 4 gwiazdki

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 87%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 72%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Opel Adam: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)Euro NCAP

Toyota Corolla: 5 gwiazdek

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 66%
Toyota Corolla: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)Euro NCAP
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas