Dacia Logan 0.9 TCe Laureate - test

Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Za design wnętrza i jego wykończenie Loganowi należy się piątka. Jedyną słabą stroną jest ergonomia.
Za design wnętrza i jego wykończenie Loganowi należy się piątka. Jedyną słabą stroną jest ergonomia.Motor

Dacia Logan 0.9 TCe Laureate

Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor

Dacia Logan 0.9 TCe Laureate

...ale sterowanie tylnymi szybami jest...
...ale sterowanie tylnymi szybami jest...Motor
...jeszcze trudniejsze.
...jeszcze trudniejsze.Motor
Brak uchwytu do zamykania bagażnika zmusza do brudzenia rąk.
Brak uchwytu do zamykania bagażnika zmusza do brudzenia rąk.Motor
Z tyłu zaskakuje bardzo duża ilość miejsca na nogi i ramiona. Jedynie wysokość tylnej części kabiny nie zachwyca.
Z tyłu zaskakuje bardzo duża ilość miejsca na nogi i ramiona. Jedynie wysokość tylnej części kabiny nie zachwyca.Motor
Fotele nie są zbyt duże i nie da się ich zbyt daleko cofnąć, ale okazują się wygodne, a miejsca na nich nie brakuje.
Fotele nie są zbyt duże i nie da się ich zbyt daleko cofnąć, ale okazują się wygodne, a miejsca na nich nie brakuje.Motor
Bagażnik mieści aż 510 l. O budżetowym charakterze auta przypomina goła blacha na pokrywie.
Bagażnik mieści aż 510 l. O budżetowym charakterze auta przypomina goła blacha na pokrywie.Motor
Za jedyne 310 zł można dokupić pełnowymiarowy „zapas”.
Za jedyne 310 zł można dokupić pełnowymiarowy „zapas”.Motor
Sprężyny przy zawiasach to archaiczne rozwiązanie.
Sprężyny przy zawiasach to archaiczne rozwiązanie.Motor
Łatwy w obsłudze system nawigacji kosztuje dodatkowo zaledwie 950 zł.
Łatwy w obsłudze system nawigacji kosztuje dodatkowo zaledwie 950 zł.Motor
Jego dotykowy ekran 7'' służy też do obsługi multimediów i telefonu.
Jego dotykowy ekran 7'' służy też do obsługi multimediów i telefonu.Motor
Obsługa przednich szyb przyciskami na konsoli (dwa zewnętrzne) nie jest wygodna...
Obsługa przednich szyb przyciskami na konsoli (dwa zewnętrzne) nie jest wygodna...Motor
Skrzynia działa bez zarzutów, ale przydałby się jej szósty bieg.
Skrzynia działa bez zarzutów, ale przydałby się jej szósty bieg.Motor
Za design wnętrza i jego wykończenie Loganowi należy się piątka. Jedyną słabą stroną jest ergonomia.
Za design wnętrza i jego wykończenie Loganowi należy się piątka. Jedyną słabą stroną jest ergonomia.Motor
Dzięki dużym światłom i przetłoczeniu na pokrywie tył także wygląda dobrze.
Dzięki dużym światłom i przetłoczeniu na pokrywie tył także wygląda dobrze.Motor
Dacia Logan 0.9 TCe Laureate
Dacia Logan 0.9 TCe LaureateMotor

Zobacz również:

    Dane techniczne: Dacia Logan 0.9 TCe Laureate

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    898 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R3/12
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    90 KM/5250
    Maks. moment obrotowy
    135 Nm/2500
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./bębn.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    belka skrętna
    Masa/ładowność
    998/522 kg
    Średnica zawracania
    10,8 m
    Pojemność bagażnika
    510 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    435/173/152 cm
    Rozstaw osi
    263 cm
    Opony
    185/65 R15
    Teoretyczny zasięg
    1000 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    175 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,1 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    6,4/4,3/5,0
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,0 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    11,9 (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    21,5 (5. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,5 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    40,9 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,2 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    7,5/5,0
    Rzeczywisty zasięg
    800 km
    Cena wersji podstawowej*
    41 900 zł
    Cena
    41 900 zł
    *z tym samym silnikiem