Cupra Leon pokazuje dieslom miejsce w szeregu. Pali tylko 0,4 l/100 km

Cupra Leon z nową hybrydą plug-in jest wolniejsza, ale oszczędniejsza.
Cupra Leon z nową hybrydą plug-in jest wolniejsza, ale oszczędniejsza.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

W skrócie

  • Cupra Leon po liftingu oferuje nowy design, odświeżone technologie i szeroką gamę silników, w tym hybrydy plug-in o zwiększonym zasięgu.
  • Nowa hybryda plug-in z akumulatorem 25,8 kWh pozwala przejechać nawet do 131 km na prądzie
  • Wersja Sportstourer e-Hybrid zachowuje sportowy charakter i oferuje praktyczność kombi
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Jak zmieniła się Cupra Leon po liftingu?

Czarny samochód Cupra o nowoczesnym, sportowym designie widoczny od przodu, z polskimi tablicami rejestracyjnymi, stoi na asfaltowej drodze przy krawężniku na tle osiedlowej zabudowy i zieleni.
Po modernizacji Cupra Leon otrzymała nowy bardziej wyrazisty przód. Odróżnia się teraz od modelu Seata.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

Wnętrze Cupry Leon po zmianach

Kokpit nowoczesnego samochodu marki Cupra z cyfrowym zestawem wskaźników, multifunkcyjną kierownicą i dużym wyświetlaczem dotykowym na konsoli centralnej, widoczne sportowe wykończenie i elektroniczne detale.
Cupra zaktualizowała usługi cyfrowe, pojawił się nowy interfejs wskaźników i system multimediów. Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Centralny wyświetlacz samochodu z rozbudowanym panelem sterowania klimatyzacją, opcjami ustawień nawiewu, temperatury oraz synchronizacji, na ekranie widoczna jest graficzna prezentacja kabiny samochodu i ikony funkcji dodatkowych
Klimatyzację można obsługiwać za pomocą ekranu multimediów. Temperaturę wciąż regulujemy za pomocą dotykowych pól. Po modernizacji wreszcie stały się one podświetlane.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
panel drzwiowy samochodu z widocznymi przyciskami do sterowania szybami i lusterkami bocznymi, podłokietnikiem z czerwonymi przeszyciami oraz głośnikiem marki Bang & Olufsen
O nagłośnienie może dbać system audio opracowany we współpracy z firmą Sennheiser.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

Jakie silniki ma Cupra Leon po liftingu?

Jak zmieniła się hybryda plug-in Cupry Leon?

Silnik hybrydowy z widocznymi podzespołami elektrycznymi oznaczonymi pomarańczowymi przewodami, licznymi zbiornikami płynów i elementami osłonowymi pod maską samochodu.
Po modernizacji silnik 1,4 w hybrydzie plug-in Cupry Leon zastąpiła jednostka 1,5 l.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Wtyczka do ładowania samochodu elektrycznego znajdująca się w otwartym gnieździe ładowania na nadkolu pojazdu, widoczna część koła i charakterystyczna konstrukcja panelu.
Akumulator o pojemności netto 19,7 kWh można ładować prądem stałym o mocy 50 kW.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Szare, sportowe kombi marki Cupra zaparkowane przy ulicy, wyróżnia się nowoczesnym designem, czerwonymi elementami felg oraz dynamiczną sylwetką na tle nowoczesnego budynku.
Z uwagi na obecność większego akumulatora Cupra Leon stała się wolniejsza, nawet w mocniejszym, 272-konnym wariancie.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Nowoczesny samochód osobowy w kolorze matowej szarości zaparkowany na ulicy przed białym, przeszklonym budynkiem, wyróżniający się czarnymi felgami z czerwonymi akcentami.
Po modernizacji średnie deklarowane przez producenta zużycie paliwa Cupry Leon z 204-konną hybrydą wynosi 0,4 l/100 km.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

Jak jeździ Cupra Leon e-Hybrid?

Nowoczesny, sportowy samochód osobowy o matowym, szarym lakierze stoi zaparkowany na tle nowoczesnego budynku z dużymi przeszkleniami i geometrycznymi elewacjami.
Umieszczony w tylnej części auta akumulator zapewnia stabilność przy pokonywaniu zakrętów.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

Jaki bagażnik ma Cupra Leon Sportstourer e-Hybrid?

Otwarty bagażnik ciemnoszarego samochodu zaparkowanego na ulicy, z widoczną czarną torbą w środku i tablicą rejestracyjną PY 1523J.
Bagażnik Cupry Leon Sportstourer z hybrydą plug-in pomieści 470 litrów.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

Cupra Leon Sportstourer e-Hybrid. Jakie wyposażenie i ceny?

  • aktywny tempomat
  • czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • automatyczną klimatyzację trzystrefową z filtrem AirCare
  • 10,25-calowy ekran wskaźników
  • elektrycznie otwieraną klapę bagażnika (tylko dla Leona Sportstourer)
  • 12,9-calowy ekran multimediów
  • indukcyjną ładowarkę
  • 18-calowe felgi aluminiowe
  • kamerę cofania
  • adaptacyjne zawieszenie DCC
  • 19-calowe felgi alumioniowe
  • elektrycznie i bezdotykowo otwieraną klapę bagażnika (tylko dla Leona Sportstourer)
  • kubełkowe przednie fotele
Nowoczesny samochód marki Cupra widziany od tyłu, ze światłami tylnymi LED, tablicą rejestracyjną PY 1523J i sportowym dyfuzorem wydechu, ustawiony na asfaltowej, pustej drodze obok niskich traw i nowoczesnego budynku.
Cupra Leon z 204-konną hybrydą plug-in dostępna jest tylko w standardowej wersji wyposażenia. Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

Zobacz również:

Logo marki Cupra w kolorze miedzianym na matowej, ciemnej powierzchni maski samochodu.
Cupra Leon z 204-konną hybrydą plug-in kosztuje 178 700 zł.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Zbliżenie na tylną lampę samochodu marki SEAT Leon, widoczny napis LEON na przezroczystej części lampy, dominująca czerwień świateł.
Po modernizacji światła tylne Cupry Leon zostały wyposażone w zmienną sygnaturę. Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Logo Cupra podświetlone na czerwono i napis CUPRA na tylnej części samochodu na tle metalicznej karoserii.
Tylne światła Cupry Leon wciąż połączone są świetlną listwą, ale teraz na jej środku znajduje się podświetlane logo. Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Panel regulacji elektrycznej fotela samochodowego z widocznymi przyciskami i przeszyciem na skórzanej tapicerce.
Cupra Leon z 204-konną hybrydą może być opcjonalnie wyposażona w elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Nowoczesny cyfrowy panel zegarów samochodowych z centralnym wyświetlaczem pokazującym parametry jazdy, informacje o prędkości, obrotach silnika, zasięgu paliwa i aktualnie odtwarzanej muzyce.
10,25-calowy ekran wskaźników został wyposażony w nowy interfejs.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Nowoczesny ekran systemu multimedialnego samochodu z wyraźnie widocznymi ikonami aplikacji do nawigacji, radia, telefonu, Android Auto, ustawień oraz klimatyzacji. Panel sterowania klimatyzacją i ekologicznym trybem jazdy znajdują się pod ekranem dotyk...
Nowy system multimediów obsługujemy z poziomu 12,9-calowego ekranu.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Kolorowy ekran komputera pokładowego samochodu prezentujący opcje zarządzania akumulatorem i wybór trybów jazdy, przycisk klimatyzacji oraz skróty do nawigacji i multimediów na konsoli środkowej pojazdu.
Hybryda plug-in Cupry Leon po rozładowaniu akumulatora cały czas pozostawia sobie rezerwę, by działać, jak klasyczna hybryda. Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Konsola centralna samochodu z nowoczesną dźwignią zmiany biegów, otoczona eleganckim wykończeniem i przyciskami elektronicznego hamulca ręcznego oraz funkcji parkowania, elementy wnętrza utrzymane w czarnej kolorystyce z detalami w kolorze miedzi.
Hybryda plug-in współpracuje z sześciobiegową skrzynią dwusprzęgłową, którą obsługujemy za pomocą stosunkowo niewielkiej dźwigni. Ale auto wyposażone jest również w łopatki zmiany biegów znajdujące się na kolumnie kierownicy.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Panel tylnej klimatyzacji samochodu z widocznymi kratkami wentylacyjnymi oraz cyfrowym wskaźnikiem trybu Eco i regulacją temperatury, otoczony czarnym wnętrzem pojazdu.
Już w standardowej wersji wyposażenia Cupra Leon jest wyposażona w trzystrefową klimatyzację automatyczną.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Ekran systemu cofania w samochodzie wyświetlającym obraz z kamery tylnej wraz z liniami pomocniczymi oraz graficzną wizualizacją pojazdu, liczne ikony systemowe i cyfrowy wskaźnik temperatury oraz klimatyzacji.
Na pochwałę zasługuje niezła jakość kamery cofania.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego samochodu podczas jazdy, męskie ręce trzymają kierownicę z logo marki Cupra, na ekranie centralnym widoczny system nawigacji, za oknem fragment drogi i zieleni.
Odpowiednie obciążenie przedniej i tylnej osi idzie w parze z precyzyjnym układem kierowniczym, a także dodatkowym w tej wersji wyposażenia, adaptacyjnym zawieszeniem. Dzięki temu 204-konna Cupra Leon z hybrydą plug-in może dawać przyjemność z jazdy.Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Nowy Volkswagen T-Roc przebija poprzednika pod każdym względem. Ale jednego zabrakłoMaciej OlesiukINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?