Seat Leon kombi to mistrz oszczędzania. 100 km przejedziesz za 2,34 zł

Seat Leon po modernizacji nie zmienił się z zewnątrz. Zmiany docenią szczególnie klienci wybierający hybrydę plug-in.
Seat Leon po modernizacji nie zmienił się z zewnątrz. Zmiany docenią szczególnie klienci wybierający hybrydę plug-in.Maciej MikrzakINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Jak zmienił się Seat Leon po liftingu?
  2. Jakie nowe napędy ma Seat Leon?
  3. Ile paliwa zużywa Seat Leon Sportstourer e-Hybrid?
  4. Jak jeździ Seat Leon Sportstourer e-Hybrid?
  5. Jaki bagażnik ma Seat Leon Sportstourer e-Hybrid?
  6. Seat Leon Sportstourer. Wyposażenie i ceny

Jak zmienił się Seat Leon po liftingu?

Czarny samochód Seat Leon ST stoi zaparkowany na asfaltowej drodze prowadzącej przez zielone pole, w tle widoczne są drzewa i niebo z chmurami.
Seat Leon po liftingu, w przeciwieństwie do Cupry Leon, nie uległ zmianom stylistycznym. W ten sposób Hiszpanie wprowadzili rozróżnienie między modelem oferowanym pod tymi dwiema markami.Maciej MikrzakINTERIA.PL
Kolorowy ekran dotykowy w samochodzie prezentujący rozbudowane menu systemu multimedialnego z ikonami takimi jak nawigacja, radio, telefon, ustawienia, klimatyzacja i wskaźnik temperatury, godziny i trybu jazdy ECO.
Do obsługi nowego systemu multimediów w standardzie służy ekran o przekątnej 10,4 cala. Opcjonalnie może mieć 12,9 cala.Maciej MikrzakINTERIA.PL

Jakie nowe napędy ma Seat Leon?

Czarny samochód kombi zaparkowany na poboczu drogi, w tle pole zboża i pochmurne niebo, na pierwszym planie fragment zielonej roślinności.
Seat Leon e-Hybrid, podobnie jak przed modernizacją generuje 204 KM, ale został wyposażony w większy silnik benzynowy (1.5 zamiast 1.4) i większy akumulator (19,7 kWh netto).Maciej MikrzakINTERIA.PL
Czarny samochód osobowy marki Seat stoi zaparkowany na poboczu asfaltowej drogi, otoczony rzędem przyciętych wierzb i zielonym krajobrazem wiejskim, pod pochmurnym niebem.
Seat Leon e-Hybrid z nową hybrydą plug-in rozpędza się do 100 km/h o 0,2 s wolniej niż przed liftingiem. Maciej MikrzakINTERIA.PL

Ile paliwa zużywa Seat Leon Sportstourer e-Hybrid?

Czarny samochód elektryczny podłączony do publicznej stacji ładowania, widoczny przewód ładujący oraz fragment felgi, w tle fragment chodnika i zieleń.
Seat deklaruje, że Leon Sportstourer e-Hybrid może przejechać na prądzie nawet 131 km w cyklu mieszanym.Maciej MikrzakINTERIA.PL

Jak jeździ Seat Leon Sportstourer e-Hybrid?

Czarny samochód typu kombi marki SEAT Leon zaparkowany na kostce brukowej przy budynku z jasnymi ścianami, w tle widoczne drzewa oraz krzewy.
Seat Leon e-Hybrid obsługuje ładowanie prądem stałym o mocy 40 kW.Maciej MikrzakINTERIA.PL

Jaki bagażnik ma Seat Leon Sportstourer e-Hybrid?

Wnętrze nowoczesnego samochodu marki SEAT z cyfrowym zestawem wskaźników, dużym ekranem dotykowym z widokiem na interfejs multimedialny oraz wielofunkcyjną kierownicą.
Po modernizacji wciąż klimatyzację obsługujemy za pomocą dotykowych pól. W końcu są one jednak podświetlane.Maciej MikrzakINTERIA.PL

Seat Leon Sportstourer. Wyposażenie i ceny

  • tempomat
  • asystenta pasa ruchu
  • system kontroli odstępu z funkcją awaryjnego hamowania i funkcją ochrony pieszych i rowerzystów
  • czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • system rozpoznawania zmęczenia
  • automatyczną klimatyzację trzystrefową
  • 10,25-calowy wyświetlacz wskaźników
  • 10,4-calowy ekran multimediów
  • czarne relingi dachowe
  • 16-calowe felgi aluminiowe
  • aktywny tempomat
  • zmianę profili jazdy
  • 17-calowe felgi aluminiowe
  • prześwit obniżony o 15 mm
Czarny samochód osobowy marki SEAT parkuje na wąskiej, asfaltowej drodze otoczonej polami zboża pod zachmurzonym niebem.
Za Seata Leona Sportstourer e-Hybrid z roku modelowego 2026 trzeba dziś zapłacić co najmniej 173 600 zł.Maciej MikrzakINTERIA.PL

Zobacz również:

    Cyfrowy wyświetlacz samochodowy pokazujący prędkościomierz, obrotomierz, poziom naładowania akumulatora, szacowany zasięg, wskazania nawigacji oraz temperaturę zewnętrzną.
    Po liftingu Seat Leon został wyposażony w nowy interfejs wyświetlacza wskaźników. Niezmiennie znajdziemy tu 10,25-calowy wyświetlacz.Maciej MikrzakINTERIA.PL
    Panel sterowania systemem multimedialnego samochodu z wyświetlanym menu zarządzania akumulatorem, trybem elektrycznym i hybrydowym, temperatura ustawiona na 21 stopni, aktywny tryb jazdy ECO.
    Pracą napędu można sterować z poziomu ekranu multimediów. Kierowca może ustawić poziom naładowania akumulatora, który będzie stale utrzymywany przez układ.Maciej MikrzakINTERIA.PL
    Tylny reflektor samochodu, logo FR e-HYBRID, połyskujący lakier, fragment tylnej klapy i drogi w tle.
    Seat Leon z hybrydą plug-in dostępny jest tylko w wyższym wariancie wyposażenia - FR.Maciej MikrzakINTERIA.PL
    DS N4 ze zmienioną nazwą i wyglądem. Napęd, którego jeszcze nie byłoMaciej OlesiukINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?