Citroen e-C4 X jest komfortowy jak auto premium. Ma więcej zalet

Citroen e-C4 X nie jest zbyt szybki i nie da zbyt wiele radości z prowadzenia. Ale ma inne zalety.
Citroen e-C4 X nie jest zbyt szybki i nie da zbyt wiele radości z prowadzenia. Ale ma inne zalety.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Jak zmienił się Citroen e-C4 X po liftingu?
  2. Co zmieniło się wewnątrz Citroena e-C4 X?
  3. Jaki napęd ma Citroen e-C4 X?
  4. Jak jeździ Citroen e-C4 X?
  5. Citroen e-C4 X. Wersje wyposażenia
  6. Ile kosztuje Citroen e-C4 X?

Jak zmienił się Citroen e-C4 X po liftingu?

Czarny samochód Citroën C4 stoi zaparkowany na brukowanej nawierzchni obok jasnego budynku z garażem, w tle widoczne drzewa i dom z czerwoną dachówką.
Po liftingu Citroen e-C4 X, podobnie jak jego spalinowe warianty Grzegorz BanduraINTERIA.PL
Czarny samochód Citroën C4 X zaparkowany tyłem na tle nowoczesnego budynku, widoczna rejestracja oraz tylne światła, w tle inne zaparkowane auta i bloki mieszkalne.
Z tyłu ograniczono się tylko do zmiany logo.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Co zmieniło się wewnątrz Citroena e-C4 X?

Widok nowoczesnego, czarno-szarego wnętrza samochodu osobowego obejmującego przednie siedzenia, deskę rozdzielczą oraz kierownicę, całość utrzymana w minimalistycznym stylu z dbałością o komfort i funkcjonalność.
W ramach modernizacji Citroen poprawił podparcie i regulację wysokości oraz odcinka lędźwiowego foteli Advanced Comfort.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
Panel cyfrowy samochodu elektrycznego z wyświetlonymi informacjami takimi jak prędkość 0 km/h, tryb P, poziom naładowania baterii 76% oraz przebieg 4004 km.
W topowej wersji wyposażenia 5,5-calowy wyświetlacz wskaźników został zastąpiony przez ekran 7-calowy.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Jaki napęd ma Citroen e-C4 X?

Komora silnika samochodowego z widocznymi przewodami, osłoną silnika oraz różnorodnymi komponentami elektronicznymi i zbiornikami płynów, utrzymana w czystości.
Citroen e-C4 X dostępny jest w dwóch wariantach mocy: 136 KM i 156 KM. Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Jak jeździ Citroen e-C4 X?

Czarny samochód osobowy o nowoczesnej sylwetce, stojący na betonowej nawierzchni na tle jasnej metalowej ściany. Wyróżniają się duże koła oraz sportowa linia nadwozia.
Citroen e-C4 X ma bardzo komfortowo zestrojone zawieszenie. W zakrętach jest jednak dość rozlazły.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
Czarny, błyszczący panel sterowania w samochodzie z wyraźnymi przyciskami do zmiany biegów oraz przyciskiem do wyboru trybu jazdy.
Rekuperacją nie da się sterować z poziomu łopatek przy kierownicy, bo takich nie ma. Pozostaje nam jedynie tryb B, który możemy włączyć za pomocą dźwigni kierunków jazdy.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Citroen e-C4 X. Wersje wyposażenia

  • pompę ciepła
  • czujniki parkowania z tyłu
  • system utrzymania w pasie ruchu
  • system awaryjnego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
  • 6-głośnikowy system audio
  • 10-calowy ekran multimediów
  • bezprzewodowa łączność z telefonem za pomocą Android Auto i Apple CarPlay
  • 5,5-calowy ekran wskaźników
  • zawieszenie z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi
  • dwustrefową klimatyzację automatyczną
  • 16-calowe felgi stalowe z kołpakami
  • kamerę cofania
  • fotele Advanced Comfort z większą ilością pianki
  • podgrzewanie przednich foteli
  • 18-calowe felgi stalowe z kołpakami
  • 18-calowe felgi aluminiowe
  • panoramiczną kamerę cofania
  • czujniki parkowania z przodu, tyłu i po bokach
  • tempomat adaptacyjny z funkcją Stop&Go
  • 7-calowy wyświetlacz wskaźników

Ile kosztuje Citroen e-C4 X?

Elegancki fragment tyłu ciemnoniebieskiego samochodu Citroën ë-C4X z podkreślonym nowoczesnym tylnym światłem LED i emblematem modelu.
Ceny Citroena e-C4 X startują od 138 900 zł.Grzegorz BanduraINTERIA.PL

Zobacz również:

    Czarny samochód Citroën stoi zaparkowany przodem na jasnej, brukowanej nawierzchni. Widoczna tablica rejestracyjna WE 5FH41. W tle rozmyta zieleń i szara ścieżka.
    W mocniejszym wariancie napędowym Citroen e-C4 X może przejechać do 427 km.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
    Nowoczesny samochód osobowy w ciemnoniebieskim kolorze zaparkowany przy budynku, widoczny z przodu z charakterystycznym grillem, reflektorami oraz aluminiowymi felgami.
    Przy oszczędnym gospodarowaniu energią auto w trasie może zużywać 13,7 kWh na 100 km.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
    Dotykowy wyświetlacz systemu multimedialnego w samochodzie, wyświetlający główne ikony menu takie jak nawigacja, energia, gry, klimat, media i inne funkcje pojazdu. Poniżej ekran wywietrznik powietrza oraz przycisk awaryjnych świateł.
    Do obsługi multimediów niezmiennie służy 10-calowy wyświetlacz.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
    Wnętrze samochodu z widocznymi tylnymi siedzeniami, tapicerką z czarnej skóry oraz elementami nowoczesnego wykończenia, po obu stronach znajdują się drzwi, a pomiędzy siedzeniami wygodna ilość miejsca dla pasażerów.
    Podobnie jak z przodu, z tyłu również jest dość sporo miejsca.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
    Nowoczesna deska rozdzielcza samochodu Citroën z dużym ekranem dotykowym, wielofunkcyjną kierownicą i dwoma wygodnymi fotelami z czarnej skóry. Wnętrze utrzymane w minimalistycznym stylu z dominacją czerni i srebrnych detali.
    Standardowe wyposażenie Citroena e-C4 X obejmuje m.in. dwustrefową klimatyzację automatyczną, pompę ciepła czy bezprzewodową łączność z telefonem za pośrednictwem Android Auto i Apple CarPlay.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
    Wyświetlacz centralny samochodu pokazujący stan energii elektrycznej pojazdu oraz szczegóły dotyczące ładowania i statystyk energetycznych. Na ekranie widoczny schemat samochodu oraz interfejs użytkownika.
    W obu wariantach akumulatora ładowanie prądem stałym o mocy 100 kW pozwoli na uzupełnienie energii z 0 do 80 proc. w 30 minut.Grzegorz BanduraINTERIA.PL
    DS N4 ze zmienioną nazwą i wyglądem. Napęd, którego jeszcze nie byłoMaciej OlesiukINTERIA.PL