Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels - test

„Przymrużone” światła, płaska sylwetka i wielki garb na masce – widok Camaro w lusterku zachęca do zwolnienia pasa.
„Przymrużone” światła, płaska sylwetka i wielki garb na masce – widok Camaro w lusterku zachęca do zwolnienia pasa.Motor
Kierownica z Aveo i tanie plastiki nie robią zbyt dobrego wrażenia. Sytuację nieco ratują wskaźniki przypominające te z 1. generacji Camaro (produkowanej w latach 1966-70) i system multimedialny z nawigacją (seryjny w tej wersji).
Kierownica z Aveo i tanie plastiki nie robią zbyt dobrego wrażenia. Sytuację nieco ratują wskaźniki przypominające te z 1. generacji Camaro (produkowanej w latach 1966-70) i system multimedialny z nawigacją (seryjny w tej wersji).Motor

Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels

Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor

Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels

Dodatkowe wskaźniki: ciśnienie oleju, napięcie oraz temp. oleju w silniku i skrzyni.
Dodatkowe wskaźniki: ciśnienie oleju, napięcie oraz temp. oleju w silniku i skrzyni.Motor
Dostrojone „po europejsku” zawieszenie, dobry rozkład mas (52% na przednią oś, 48% na tył) i szerokie opony (aż 275 mm z tyłu) zapewniają zaskakująco pewne i neutralne zachowanie w szybkich łukach i podczas gwałtownych manewrów.
Dostrojone „po europejsku” zawieszenie, dobry rozkład mas (52% na przednią oś, 48% na tył) i szerokie opony (aż 275 mm z tyłu) zapewniają zaskakująco pewne i neutralne zachowanie w szybkich łukach i podczas gwałtownych manewrów.Motor
Już zwykłe Camaro jest fenomenalne, ale ta wersja jest jeszcze lepsza!
Już zwykłe Camaro jest fenomenalne, ale ta wersja jest jeszcze lepsza!Motor
Klasyczna, nawiązująca kształtem do butelki Coca-Coli sylwetka Camaro w tym zestawie kolorystycznym wygląda wyjątkowo dobrze.
Klasyczna, nawiązująca kształtem do butelki Coca-Coli sylwetka Camaro w tym zestawie kolorystycznym wygląda wyjątkowo dobrze.Motor
Słabą widoczność do tyłu rekompensuje niezłej jakości kamera cofania.
Słabą widoczność do tyłu rekompensuje niezłej jakości kamera cofania.Motor
Duże i wygodne fotele Camaro dają wystarczające podparcie boczne.
Duże i wygodne fotele Camaro dają wystarczające podparcie boczne.Motor
Kierownica z Aveo i tanie plastiki nie robią zbyt dobrego wrażenia. Sytuację nieco ratują wskaźniki przypominające te z 1. generacji Camaro (produkowanej w latach 1966-70) i system multimedialny z nawigacją (seryjny w tej wersji).
Kierownica z Aveo i tanie plastiki nie robią zbyt dobrego wrażenia. Sytuację nieco ratują wskaźniki przypominające te z 1. generacji Camaro (produkowanej w latach 1966-70) i system multimedialny z nawigacją (seryjny w tej wersji).Motor
Wyświetlanie prędkości na szybie ułatwia kierowcy skupianie się na drodze.
Wyświetlanie prędkości na szybie ułatwia kierowcy skupianie się na drodze.Motor
...ale podczas jazdy nie czuć tak wielkiej masy auta.
...ale podczas jazdy nie czuć tak wielkiej masy auta.Motor
1,8 tony – to nie przelewki...
1,8 tony – to nie przelewki...Motor
„Przymrużone” światła, płaska sylwetka i wielki garb na masce – widok Camaro w lusterku zachęca do zwolnienia pasa.
„Przymrużone” światła, płaska sylwetka i wielki garb na masce – widok Camaro w lusterku zachęca do zwolnienia pasa.Motor

Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels - podsumowanie

  • fenomenalny wygląd,
  • świetne osiągi,
  • pewne prowadzenie,
  • automat łączący niezłą płynność z dużą szybkością zmian biegów,
  • bogate wyposażenie seryjne,
  • rozsądna cena.
  • ponure i tandetnie wykończone wnętrze,
  • niepewne zachowanie na mokrej drodze.

Miniaturowa wersja Camaro Hot Wheels

Amerykańska firma Mattel produkuje modele Hot Wheels od 1968 r. Pierwszym była przeróbka ówczesnego Camaro (do dziś produkty tej marki wyróżniają się modyfikacjami nadwozia i fantazyjnym malowaniem). Testowane Camaro to nie pierwsza pełnowymiarowa wersja modeliku Hot Wheels, ale poprzednie były jednostkowymi egzemplarzami nieprzeznaczonymi na sprzedaż.
Amerykańska firma Mattel produkuje modele Hot Wheels od 1968 r. Pierwszym była przeróbka ówczesnego Camaro (do dziś produkty tej marki wyróżniają się modyfikacjami nadwozia i fantazyjnym malowaniem). Testowane Camaro to nie pierwsza pełnowymiarowa wersja modeliku Hot Wheels, ale poprzednie były jednostkowymi egzemplarzami nieprzeznaczonymi na sprzedaż.Hot Wheels

Dane techniczne: Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
6162 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/16
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna
405 KM/5900
Maks. moment obrotowy
556 Nm/4300
Napęd
tylny
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Długość/szerokość/wysokość
484/188/136 cm
Rozstaw osi
285 cm
Średnica zawracania
11,6 m
Masa/ładowność
1795/405 kg
Poj. bagażnika
384 l
Poj. zbiornika paliwa
72 l (Pb 95)
Opony (przód; tył)
245/45 R20; 275/40 R20
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,5 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,3 s
Elastyczność 60-100 km/h
5,4 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
11,6 s (6. bieg) →
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
38,4 m →
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
38,0 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
61,8 dB
Rzeczywista prędkość*
95 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,5
Zużycie paliwa
 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
18,9/9,7/13,1
Teoretyczny zasięg
550 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
19,2/11,4/15,3
Rzeczywisty zasięg
470 km
Cena wersji podstawowej**
227 900 zł
Cena
251 800 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
*przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem