Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels - test

„Przymrużone” światła, płaska sylwetka i wielki garb na masce – widok Camaro w lusterku zachęca do zwolnienia pasa.
„Przymrużone” światła, płaska sylwetka i wielki garb na masce – widok Camaro w lusterku zachęca do zwolnienia pasa.Motor
Kierownica z Aveo i tanie plastiki nie robią zbyt dobrego wrażenia. Sytuację nieco ratują wskaźniki przypominające te z 1. generacji Camaro (produkowanej w latach 1966-70) i system multimedialny z nawigacją (seryjny w tej wersji).
Kierownica z Aveo i tanie plastiki nie robią zbyt dobrego wrażenia. Sytuację nieco ratują wskaźniki przypominające te z 1. generacji Camaro (produkowanej w latach 1966-70) i system multimedialny z nawigacją (seryjny w tej wersji).Motor

Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels

Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels
Chevrolet Camaro Coupe AT Hot WheelsMotor

Zobacz również:

    Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels

    Dodatkowe wskaźniki: ciśnienie oleju, napięcie oraz temp. oleju w silniku i skrzyni.
    Dodatkowe wskaźniki: ciśnienie oleju, napięcie oraz temp. oleju w silniku i skrzyni.Motor
    Dostrojone „po europejsku” zawieszenie, dobry rozkład mas (52% na przednią oś, 48% na tył) i szerokie opony (aż 275 mm z tyłu) zapewniają zaskakująco pewne i neutralne zachowanie w szybkich łukach i podczas gwałtownych manewrów.
    Dostrojone „po europejsku” zawieszenie, dobry rozkład mas (52% na przednią oś, 48% na tył) i szerokie opony (aż 275 mm z tyłu) zapewniają zaskakująco pewne i neutralne zachowanie w szybkich łukach i podczas gwałtownych manewrów.Motor
    Już zwykłe Camaro jest fenomenalne, ale ta wersja jest jeszcze lepsza!
    Już zwykłe Camaro jest fenomenalne, ale ta wersja jest jeszcze lepsza!Motor
    Klasyczna, nawiązująca kształtem do butelki Coca-Coli sylwetka Camaro w tym zestawie kolorystycznym wygląda wyjątkowo dobrze.
    Klasyczna, nawiązująca kształtem do butelki Coca-Coli sylwetka Camaro w tym zestawie kolorystycznym wygląda wyjątkowo dobrze.Motor
    Słabą widoczność do tyłu rekompensuje niezłej jakości kamera cofania.
    Słabą widoczność do tyłu rekompensuje niezłej jakości kamera cofania.Motor
    Duże i wygodne fotele Camaro dają wystarczające podparcie boczne.
    Duże i wygodne fotele Camaro dają wystarczające podparcie boczne.Motor
    Kierownica z Aveo i tanie plastiki nie robią zbyt dobrego wrażenia. Sytuację nieco ratują wskaźniki przypominające te z 1. generacji Camaro (produkowanej w latach 1966-70) i system multimedialny z nawigacją (seryjny w tej wersji).
    Kierownica z Aveo i tanie plastiki nie robią zbyt dobrego wrażenia. Sytuację nieco ratują wskaźniki przypominające te z 1. generacji Camaro (produkowanej w latach 1966-70) i system multimedialny z nawigacją (seryjny w tej wersji).Motor
    Wyświetlanie prędkości na szybie ułatwia kierowcy skupianie się na drodze.
    Wyświetlanie prędkości na szybie ułatwia kierowcy skupianie się na drodze.Motor
    ...ale podczas jazdy nie czuć tak wielkiej masy auta.
    ...ale podczas jazdy nie czuć tak wielkiej masy auta.Motor
    1,8 tony – to nie przelewki...
    1,8 tony – to nie przelewki...Motor
    „Przymrużone” światła, płaska sylwetka i wielki garb na masce – widok Camaro w lusterku zachęca do zwolnienia pasa.
    „Przymrużone” światła, płaska sylwetka i wielki garb na masce – widok Camaro w lusterku zachęca do zwolnienia pasa.Motor

    Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels - podsumowanie

    • fenomenalny wygląd,
    • świetne osiągi,
    • pewne prowadzenie,
    • automat łączący niezłą płynność z dużą szybkością zmian biegów,
    • bogate wyposażenie seryjne,
    • rozsądna cena.
    • ponure i tandetnie wykończone wnętrze,
    • niepewne zachowanie na mokrej drodze.

    Miniaturowa wersja Camaro Hot Wheels

    Amerykańska firma Mattel produkuje modele Hot Wheels od 1968 r. Pierwszym była przeróbka ówczesnego Camaro (do dziś produkty tej marki wyróżniają się modyfikacjami nadwozia i fantazyjnym malowaniem). Testowane Camaro to nie pierwsza pełnowymiarowa wersja modeliku Hot Wheels, ale poprzednie były jednostkowymi egzemplarzami nieprzeznaczonymi na sprzedaż.
    Amerykańska firma Mattel produkuje modele Hot Wheels od 1968 r. Pierwszym była przeróbka ówczesnego Camaro (do dziś produkty tej marki wyróżniają się modyfikacjami nadwozia i fantazyjnym malowaniem). Testowane Camaro to nie pierwsza pełnowymiarowa wersja modeliku Hot Wheels, ale poprzednie były jednostkowymi egzemplarzami nieprzeznaczonymi na sprzedaż.Hot Wheels

    Dane techniczne: Chevrolet Camaro Coupe AT Hot Wheels

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    6162 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/16
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    405 KM/5900
    Maks. moment obrotowy
    556 Nm/4300
    Napęd
    tylny
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    484/188/136 cm
    Rozstaw osi
    285 cm
    Średnica zawracania
    11,6 m
    Masa/ładowność
    1795/405 kg
    Poj. bagażnika
    384 l
    Poj. zbiornika paliwa
    72 l (Pb 95)
    Opony (przód; tył)
    245/45 R20; 275/40 R20
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,5 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,3 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    5,4 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    11,6 s (6. bieg) →
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    38,4 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    38,0 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    61,8 dB
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,5
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    18,9/9,7/13,1
    Teoretyczny zasięg
    550 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    19,2/11,4/15,3
    Rzeczywisty zasięg
    470 km
    Cena wersji podstawowej**
    227 900 zł
    Cena
    251 800 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem