Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic - test

Pakiet S line obejmuje 18-calowe felgi, sportowe fotele i zawieszenie. "Dziewiętnastki" kosztują 3 tys. zł.
Pakiet S line obejmuje 18-calowe felgi, sportowe fotele i zawieszenie. "Dziewiętnastki" kosztują 3 tys. zł.Motor
Znakomita jakość pozostała bez zmian, uproszczono za to obsługę systemu MMI.
Znakomita jakość pozostała bez zmian, uproszczono za to obsługę systemu MMI.Motor

Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic

Audi A4 nie jest najprzestronniejszym samochodem klasy średniej, ale w tylnej części kabiny bez problemu zmieszczą się dwie dorosłe osoby.
Audi A4 nie jest najprzestronniejszym samochodem klasy średniej, ale w tylnej części kabiny bez problemu zmieszczą się dwie dorosłe osoby.Motor
Odpowiednio twarde fotele z pakietu S line zapewniają bardzo dobre podparcie boczne.
Odpowiednio twarde fotele z pakietu S line zapewniają bardzo dobre podparcie boczne.Motor
211-konny silnik zapewnia Audi rewelacyjne osiągi, ale ma też spory apetyt na paliwo.
211-konny silnik zapewnia Audi rewelacyjne osiągi, ale ma też spory apetyt na paliwo.Motor
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronicMotor
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronicMotor
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronicMotor
Kierowca decyduje o charakterze auta i steruje m.in. działaniem zawieszenia, czułością układu kierowniczego oraz pedału gazu. Pierwszy z pięciu trybów służy oszczędnej jeździe.
Kierowca decyduje o charakterze auta i steruje m.in. działaniem zawieszenia, czułością układu kierowniczego oraz pedału gazu. Pierwszy z pięciu trybów służy oszczędnej jeździe. Motor
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronicMotor
Wzorowo czytelne wskaźniki i miły akcent - wskazówki ustawione pionowo w dół.
Wzorowo czytelne wskaźniki i miły akcent - wskazówki ustawione pionowo w dół.Motor
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronicMotor
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronicMotor
Obsługa systemu MMI, którego centrum zlokalizowano przed dźwignią zmiany biegów, jest teraz łatwiejsza (np. przesuwając pokrętło regulacji głośności w boki przeszukuje się teraz stacje radiowe).
Obsługa systemu MMI, którego centrum zlokalizowano przed dźwignią zmiany biegów, jest teraz łatwiejsza (np. przesuwając pokrętło regulacji głośności w boki przeszukuje się teraz stacje radiowe).Motor
Oferowane do tej pory Audi A4 miało premierę w 2007 roku. Odnowiony model można poznać po ściętych "rogach" grilla i falującej dolnej linii reflektorów. Duże wloty powietrza (a także progi i tylny dyfuzor) należą do pakietu S line Exterieur za 8 tys. zł.
Oferowane do tej pory Audi A4 miało premierę w 2007 roku. Odnowiony model można poznać po ściętych "rogach" grilla i falującej dolnej linii reflektorów. Duże wloty powietrza (a także progi i tylny dyfuzor) należą do pakietu S line Exterieur za 8 tys. zł.Motor
Stateczna, elegancka linia A4 pozostała bez zmian - na tle rywali spod znaku BMW i Mercedesa auto wygląda bardzo niepozornie. Pakiet S line obejmuje 18-calowe felgi, sportowe fotele i zawieszenie. Za lakierowane "dziewiętnastki" trzeba dopłacić 3 tys. zł.
Stateczna, elegancka linia A4 pozostała bez zmian - na tle rywali spod znaku BMW i Mercedesa auto wygląda bardzo niepozornie. Pakiet S line obejmuje 18-calowe felgi, sportowe fotele i zawieszenie. Za lakierowane "dziewiętnastki" trzeba dopłacić 3 tys. zł.Motor
Tylne światła LED (w komplecie z diodowymi dziennymi z przodu) stanowią opcję dostępną wraz z ksenonami.
Tylne światła LED (w komplecie z diodowymi dziennymi z przodu) stanowią opcję dostępną wraz z ksenonami.Motor
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronicMotor
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic
Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronicMotor

Dane techniczne: Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1984 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
211 KM/4300
Maks. moment obrotowy
350 Nm/1500
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./7-biegowa (S tronic)
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarczowe
Zawieszenie przednie
wielowahaczowe
Zawieszenie tył
wielowahaczowe
Średnica zawracania
11,5 m
Masa/ładowność
1565/550 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
480 l
Pojemność zbiornika paliwa
64 l (Pb 95)
Opony
225/55 R16
Wymiar (dł./szer./wys.)
470/183/143 cm
Rozstaw osi
281 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
245 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,5 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
9,4/6,4/7,5
Emisja dwutlenku węgla
174 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,3 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
34,9 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
35,0 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
63,3 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
12,2/8,1
Cena wersji podstawowej (z tym samym silnikiem i napędem)
151 400 zł