Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde - test

Motor
Kokpit jest praktycznie taki sam, jak w słabszych wersjach. Zegary są czytelne, obsługa całkiem niezła, a kierownica – dobrze leży w dłoniach. Jakość – też niezła.
Kokpit jest praktycznie taki sam, jak w słabszych wersjach. Zegary są czytelne, obsługa całkiem niezła, a kierownica – dobrze leży w dłoniach. Jakość – też niezła.Motor

Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

Czterolistna koniczynka to znak rozpoznawczy najszybszych modeli Alfy Romeo.
Czterolistna koniczynka to znak rozpoznawczy najszybszych modeli Alfy Romeo.Motor
Kokpit jest praktycznie taki sam, jak w słabszych wersjach. Zegary są czytelne, obsługa całkiem niezła, a kierownica – dobrze leży w dłoniach. Jakość – też niezła.
Kokpit jest praktycznie taki sam, jak w słabszych wersjach. Zegary są czytelne, obsługa całkiem niezła, a kierownica – dobrze leży w dłoniach. Jakość – też niezła.Motor
Przełącznik systemu DNA daje wybór 1 z 3 trybów pracy. Wpływa m.in. na silnik i zawieszenie.
Przełącznik systemu DNA daje wybór 1 z 3 trybów pracy. Wpływa m.in. na silnik i zawieszenie.Motor
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio VerdeMotor
Znak Alfy Romeo, żeby nikt nie miał wątpliwości w jakim aucie podróżuje.
Znak Alfy Romeo, żeby nikt nie miał wątpliwości w jakim aucie podróżuje.Motor
Wysoko zabudowane fotele Sabelt (8000 zł) mogłyby lepiej „przytrzymywać” barki.
Wysoko zabudowane fotele Sabelt (8000 zł) mogłyby lepiej „przytrzymywać” barki.Motor
a
aMotor
18-calowe obręcze z lekkich stopów wyglądają świetnie, ale kosztują 3500 zł.
18-calowe obręcze z lekkich stopów wyglądają świetnie, ale kosztują 3500 zł.Motor
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio VerdeMotor
  • bardzo dobre osiągi,
  • szybka reakcja na gaz,
  • precyzyjna skrzynia biegów,
  • znakomicie zestrojone zawieszenie,
  • dobra trakcja.
  • wysoka cena zakupu,
  • dość słaba widoczność z miejsca kierowcy,
  • nie najlepsza pozycja za kierownicą,
  • zbyt duże zużycie paliwa.

Dane techniczne: Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1368 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
170 KM/5500
Maks. moment obrotowy
250 Nm/2500
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Napęd
przedni
Pojemność bagażnika
270/950 l
Opony
215/45 R17
Długość/szerokość/wysokość
406/172/148 cm
Rozstaw osi
251 cm
Osiągi
Prędkość maksymalna
219 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,5 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
8,1/4,8/6,0
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
10,3/8,2
Cena
87 500 zł