Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde - test

Motor
Kokpit jest praktycznie taki sam, jak w słabszych wersjach. Zegary są czytelne, obsługa całkiem niezła, a kierownica – dobrze leży w dłoniach. Jakość – też niezła.
Kokpit jest praktycznie taki sam, jak w słabszych wersjach. Zegary są czytelne, obsługa całkiem niezła, a kierownica – dobrze leży w dłoniach. Jakość – też niezła.Motor

Zobacz również:

    Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

    Czterolistna koniczynka to znak rozpoznawczy najszybszych modeli Alfy Romeo.
    Czterolistna koniczynka to znak rozpoznawczy najszybszych modeli Alfy Romeo.Motor
    Kokpit jest praktycznie taki sam, jak w słabszych wersjach. Zegary są czytelne, obsługa całkiem niezła, a kierownica – dobrze leży w dłoniach. Jakość – też niezła.
    Kokpit jest praktycznie taki sam, jak w słabszych wersjach. Zegary są czytelne, obsługa całkiem niezła, a kierownica – dobrze leży w dłoniach. Jakość – też niezła.Motor
    Przełącznik systemu DNA daje wybór 1 z 3 trybów pracy. Wpływa m.in. na silnik i zawieszenie.
    Przełącznik systemu DNA daje wybór 1 z 3 trybów pracy. Wpływa m.in. na silnik i zawieszenie.Motor
    Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
    Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio VerdeMotor
    Znak Alfy Romeo, żeby nikt nie miał wątpliwości w jakim aucie podróżuje.
    Znak Alfy Romeo, żeby nikt nie miał wątpliwości w jakim aucie podróżuje.Motor
    Wysoko zabudowane fotele Sabelt (8000 zł) mogłyby lepiej „przytrzymywać” barki.
    Wysoko zabudowane fotele Sabelt (8000 zł) mogłyby lepiej „przytrzymywać” barki.Motor
    a
    aMotor
    18-calowe obręcze z lekkich stopów wyglądają świetnie, ale kosztują 3500 zł.
    18-calowe obręcze z lekkich stopów wyglądają świetnie, ale kosztują 3500 zł.Motor
    Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
    Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio VerdeMotor
    • bardzo dobre osiągi,
    • szybka reakcja na gaz,
    • precyzyjna skrzynia biegów,
    • znakomicie zestrojone zawieszenie,
    • dobra trakcja.
    • wysoka cena zakupu,
    • dość słaba widoczność z miejsca kierowcy,
    • nie najlepsza pozycja za kierownicą,
    • zbyt duże zużycie paliwa.

    Dane techniczne: Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1368 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    170 KM/5500
    Maks. moment obrotowy
    250 Nm/2500
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Napęd
    przedni
    Pojemność bagażnika
    270/950 l
    Opony
    215/45 R17
    Długość/szerokość/wysokość
    406/172/148 cm
    Rozstaw osi
    251 cm
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    219 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,5 s
    Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
    8,1/4,8/6,0
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
    10,3/8,2
    Cena
    87 500 zł