Eksperci o jakości nowych aut. Cenniki to "bezczelność"

W ubiegłym roku najwięcej nieplanowanych wycieczek do serwisów w ramach kampanii serwisowych zaliczyły Mercedesy
W ubiegłym roku najwięcej nieplanowanych wycieczek do serwisów w ramach kampanii serwisowych zaliczyły MercedesyPIOTR JEDZURA/REPORTERAgencja SE/East News

207 akcji serwisowych w Europie. Każda usterka groźna dla użytkownika

Zobacz również:

    Te marki psują się najczęściej. Producenci z największą liczbą akcji serwisowych w 2022 roku

    Zobacz również:

      • 4. Toyotę - 14 akcji serwisowych obejmujących 10 modeli,
      • 5. Opla - 12 akcji serwisowych obejmujących 10 modeli,
      • 6. Citroena - 11 akcji serwisowych obejmujących 10 modeli,
      • 7. Forda - 10 akcji serwisowych obejmujących 7 modeli,
      • 8. BMW - 8 akcji serwisowych obejmujących 12 modeli,
      • 9. DS Automobiles - 8 akcji serwisowych obejmujących 3 modele,
      • 10. Kię - 7 akcji serwisowych obejmujących 7 modeli.

      Skandaliczna jakość nowych aut. Wymowy raport ADAC

      Zobacz również:

        • Toyotę Aygo (4,4 pkt.),
        • SsangYonga Tivoli (4,2 pkt.),
        • Hyundaia Bayrona (4,2 pkt.),
        • Volkswagena Up! (4,0 pkt.),
        • Hyundaia i10 (4,0 pkt.).
        • Mercedesa klasy C,
        • Audi A3 Sportback,
        • Hyundaia i20,
        • Opla Mokkę,
        • Peugeota 308.  
        Pęk kluczy przesuwa się głośno po twardych półkach nowej generacji. W przypadku nowej klasy C hasło "najlepsze albo nic" to jedynie pusty slogan reklamowy - przeczytać można było w raporcie ADAC.

        Jakość nowych samochodów - ta sinusoida trwa od lat

        Przyszłość Skody, ciężarówki Scanii, targi PolSecure. Moto Flesz odc. 88