Bezpłatne auta zastępcze w serwisach Mitsubishi

​Polski oddział Mitsubishi Motors wraz z siecią Autoryzowanych Punktów Serwisowych przygotował Program Bezpłatnych Samochodów Zastępczych Mitsubishi dla klientów autoryzowanych serwisów.

Dzięki programowi użytkownicy samochodów Mitsubishi, którzy korzystają z usług serwisów na terenie naszego kraju, będą mogli nieodpłatnie wypożyczyć samochód zastępczy tej marki w czasie przeglądu czy naprawy swego pojazdu (z wyłączeniem napraw blacharsko-lakierniczych i powypadkowych), która potrwa co najmniej jedną roboczogodzinę. Aby skorzystać z programu wystarczy zarezerwować termin przeglądu okresowego lub naprawy, poprosić o użyczenie samochodu zastępczego i uzyskać w autoryzowanym punkcie serwisowym potwierdzenie dostępności auta zastępczego wraz z datą użyczenia.

5 lat gwarancji, Mitsubishi Assistance Package i Mitsubishi Pomoc 24/7

Reklama

Wszystkie nowe samochody Mitsubishi są objęte 5-letnią gwarancją fabryczną, obowiązującą do 100 000 km. Mitsubishi jest jedyną marką z Japonii, która oferuje 5 lat gwarancji a marki europejskie oferują na ogół gwarancje jedynie 2 i 3-letnie. Dłuższa gwarancja oznacza niższe koszty eksploatacji, wyższą wartość samochodu aż do 5 roku użytkowania i poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu.

W skład gwarancji wchodzi także 5-letnie assistance MAP, z którego można korzystać bez limitu km. MAP to bezpłatna pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w baku lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.

Polski oddział Mitsubishi Motors oferuje też program Mitsubishi Pomoc 24/7. Aby szybko i fachowo wspierać wszystkich użytkowników aut tej marki w Polsce w trudnych dla nich sytuacjach wypadku, kolizji czy usterki, firma spod znaku Trzech Diamentów oferuje własną infolinię, gdzie konsultanci Mitsubishi Pomoc sprawnie udzielą informacji i pomogą w wyborze najlepszego rozwiązania problemu. Gdy samochód jest jeszcze w okresie gwarancji, klient otrzyma bezpłatną pomoc udzielaną ramach pakietu Mitsubishi Assistance Package. W przypadku, gdy samochód już utracił gwarancję wsparcie polega na szybkim znalezieniu autoryzowanego serwisu Mitsubishi i zorganizowaniu pomocy przy holowaniu, co oszczędzi czas i nerwy.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama