Używany Volkswagen Passat B4 (1993-1997)

Passat B4 jest doskonałym przykładem samochodu, który ma prostą konstrukcję i jest tani w naprawach.
Passat B4 jest doskonałym przykładem samochodu, który ma prostą konstrukcję i jest tani w naprawach.Motor
Jak na 15 lat, prezentowany samochód ma relatywnie niski przebieg. Materiały tapicerskie wnętrza wytrzymają nawet drugie tyle. Stan kierownicy i nakładek na pedałach jest wciąż idealny.
Jak na 15 lat, prezentowany samochód ma relatywnie niski przebieg. Materiały tapicerskie wnętrza wytrzymają nawet drugie tyle. Stan kierownicy i nakładek na pedałach jest wciąż idealny.Motor

    Volkswagen Passat B4 (1993-1997)

    Volkswagen Passat B5
    Volkswagen Passat B5Motor
    Używany Volkswagen Passat B4 (1993-1997)
    Używany Volkswagen Passat B4 (1993-1997)Motor
    Volkswagen Passat B4 jest doskonałym przykładem samochodu, który ma prostą konstrukcję i jest tani w naprawach.
    Volkswagen Passat B4 jest doskonałym przykładem samochodu, który ma prostą konstrukcję i jest tani w naprawach.Motor
    Przełącznik? Nie, to oryginalna kontrolka poduszek i ABS.
    Przełącznik? Nie, to oryginalna kontrolka poduszek i ABS.Motor
    Jak na 15 lat, prezentowany samochód ma relatywnie niski przebieg. Materiały tapicerskie wnętrza wytrzymają nawet drugie tyle. Stan kierownicy i nakładek na pedałach jest wciąż idealny.
    Jak na 15 lat, prezentowany samochód ma relatywnie niski przebieg. Materiały tapicerskie wnętrza wytrzymają nawet drugie tyle. Stan kierownicy i nakładek na pedałach jest wciąż idealny.Motor
    Bagażnik: 465l. Szkoda tylko, że do wymiany amortyzatorów trzeba rozbierać „boczki tapicerki”, co jest kłopotliwe.
    Bagażnik: 465l. Szkoda tylko, że do wymiany amortyzatorów trzeba rozbierać „boczki tapicerki”, co jest kłopotliwe.Motor
    Z tyłu wygodnie usiądą nawet wysokie osoby.
    Z tyłu wygodnie usiądą nawet wysokie osoby.Motor
    Czasem po zakupie okazuje się, że trzeba wymienić silnik.
    Czasem po zakupie okazuje się, że trzeba wymienić silnik.Motor
    • Elastyczne przewody hamulcowe wymagają profilaktycznej wymiany.
    • Zazwyczaj trzeba wymienić rozrząd wraz z kompletem uszczelniaczy.
    • Wymieniamy wszystkie płyny eksploatacyjne (hamulcowy, olej oraz chłodniczy).
    • Czasem trzeba wymienić chłodnicę (zwykle jest nieszczelna lub zakamieniona).
    • Wymiana tarcz, klocków, bębnów i szczęk hamulcowych (szczególnie w złym stanie są elementy hamulców tylnych).
    • Wymiana linki hamulca ręcznego (często jest zapieczona).
    • Wymiana reflektorów przednich (mogą mieć matowe szyby lub złuszczone odbłyśniki).
    • Wymiana amortyzatorów.
    • Jeśli ktoś chce kupić auto tanie w eksploatacji i serwisowaniu, powinien interesować się każdym, które jest w dobrym stanie. Polecamy wersje 1.8 90 KM bez LPG oraz 1.9 TDI 90 i 110 KM.
    • Egzemplarzy wyeksploatowanych. Co z tego, że części do napraw są tanie, skoro trzeba będzie wymienić prawie wszystko?
    • Wersji, które były długo eksploatowane na LPG.

    Dane techniczne: Volkswagen Passat B4 (1993-1997)

    Popularne silniki
    1.8
    1.8
    2.0
    1.9 TD
    1.9 TDI
    1.9 TDI
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1781 cm3
    1781 cm3
    1984 cm3
    1896 cm3
    1896 cm3
    1896 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    Moc maksymalna
    75 KM
    90 KM
    116 KM
    75 KM
    90 KM
    110 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    140 Nm
    145 Nm
    166 Nm
    150 Nm
    202 Nm
    240 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    169 km/h
    178 km/h
    195 km/h
    165 km/h
    178 km/h
    185 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    16,3 s
    14,4 s
    11,5 s
    18,0 s
    14,1 s
    13,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,0
    8,1
    8,5
    6,0
    5,5
    5,6