Używany Volkswagen Lupo (1998-2004)

Polecamy silnik 1.4. Naprawdę nie zużywa zauważalnie więcej paliwa od podstawowego 1.0.
Polecamy silnik 1.4. Naprawdę nie zużywa zauważalnie więcej paliwa od podstawowego 1.0.Motor
Estetyczna tablica przyrządów została przejęta z modelu Polo 6N2. Ale brak wykończenia na boczkach drzwiowych to już zdecydowanie nadmierna oszczędność. W standardzie – szyby na korbkę.
Estetyczna tablica przyrządów została przejęta z modelu Polo 6N2. Ale brak wykończenia na boczkach drzwiowych to już zdecydowanie nadmierna oszczędność. W standardzie – szyby na korbkę.Motor

Zobacz również:

    Volkswagen Lupo - wersje specjalne

    Volkswagen Lupo 3L TDI
    Volkswagen Lupo 3L TDIVolkswagen
    Volkswagen Lupo GTI (125 KM)
    Volkswagen Lupo GTI (125 KM)Volkswagen
    • W silnikach benzynowych 1.0 i 1.4 przy temperaturze -15 stopni lub niższej może dojść do zamarznięcia tzw. odmy, czyli odpowietrzenia skrzyni korbowej silnika. Skutek to wyrzucenie oleju przez bagnet.
    • Awarie pompy wspomagania wynikają często z niedbałości użytkowników. Zauważywszy nieszczelność, kierowca zwykle uzupełnia ubytek płynu wspomagającego nieodpowiednim środkiem.
    • Usterki instalacji elektrycznej - często nie działają takie elementy jak centralny zamek czy silniczki podnoszenia szyb lub tylnej wycieraczki.
    • Wersji 1.4 TDI z klimatyzacją - to optymalna konfiguracja, jeśli planujemy dużo jeździć.
    • Jeśli przeszkadza nam odgłos pracy 1.4 TDI, polecamy wersję benzynową 1.4, niezależnie czy 8- czy 16-zaworową.
    • Najtańszych wersji 1.0 bez wyposażenia dodatkowego. Niska cena dziś nie zrekompensuje trudnej odsprzedaży za kilka lat.
    • Wersji 1.7 SDI. Jest bardzo głośna i źle się prowadzi.

    Dane techniczne: Volkswagen Lupo (1998-2004)

    Wersja
    1.0
    1.4
    1.4 16V
    1.4 FSI
    1.6 GTI
    1.2 TDI 3L
    1.4 TDI
    1.7 SDI
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    999 cm3
    1390 cm3
    1390 cm3
    1390 cm3
    1598 cm3
    1191 cm3
    1422 cm3
    1716 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R3/6
    R3/6
    R4/8
    Moc maksymalna
    50 KM
    60 KM
    100 KM
    105 KM
    125 KM
    61 KM
    75 KM
    60 KM
    Maksymalny
    moment obrotowy
    86 Nm
    116 Nm
    128 Nm
    130 Nm
    152 Nm
    140 Nm
    195 Nm
    115 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    151 km/h
    160 km/h
    188 km/h
    199 km/h
    205 km/h
    165 km/h
    170 km/h
    157 km/h
    Przyspieszenie
    0-100 km/h
    17,4 s
    14,1 s
    11,0 s
    10,8 s
    8,2 s
    14,7 s
    12,1 s
    16,8 s
    Średnie
    zużycie paliwa
    w l/100 km
    6,1
    7,0
    6,6
    6,3
    7,3
    3,0
    4,3
    4,7