Używany Peugeot 607 (1999-2010)

Motor
We wnętrzu upływ czasu jest niestety najbardziej widoczny. Z drugiej jednak strony, każdy znajdzie tu wygodną pozycję.
We wnętrzu upływ czasu jest niestety najbardziej widoczny. Z drugiej jednak strony, każdy znajdzie tu wygodną pozycję.Motor

Peugeot 607 (1999-2010)

Pomimo wieku auto jest wciąż bardzo atrakcyjną propozycją. Nawet kilkusetkilometrowa trasa nie jest męcząca dla pasażerów.
Pomimo wieku auto jest wciąż bardzo atrakcyjną propozycją. Nawet kilkusetkilometrowa trasa nie jest męcząca dla pasażerów.Motor
Używany Peugeot 607 (1999-2010)
Używany Peugeot 607 (1999-2010)Motor
Fotele idealnie się sprawdzają na dalszych trasach.
Fotele idealnie się sprawdzają na dalszych trasach.Motor
We wnętrzu upływ czasu jest niestety najbardziej widoczny. Z drugiej jednak strony, każdy znajdzie tu wygodną pozycję.
We wnętrzu upływ czasu jest niestety najbardziej widoczny. Z drugiej jednak strony, każdy znajdzie tu wygodną pozycję.Motor
Zawiasy wnikają niestety do przestrzeni bagażowej, ale są osłonięte tapicerką. Pojemność użyteczna - 480 litrów.
Zawiasy wnikają niestety do przestrzeni bagażowej, ale są osłonięte tapicerką. Pojemność użyteczna - 480 litrów.Motor
Modele po liftingu poznamy po...
Modele po liftingu poznamy po...Motor
...okrągłych halogenach.
...okrągłych halogenach.Motor

Zobacz również:

    Peugeot 607 (1999-2010) - podsumowanie

    • Siłowniki klapy: jeśli bagażnik zacina się przy otwieraniu, zwykle wystarczy wymienić siłowniki klapy.
    • Wyjątkowy komfort jazdy na dalszych trasach.
    • Zaskakująca zwrotność.
    • Małe ryzyko kradzieży.
    • Najnowsze rozwiązania techniczne PSA, wprowadzane sukcesywnie podczas produkcji.
    • Przeciętna ergonomia elementów wnętrza.
    • Problemy z filtrami cząstek stałych w nowszych dieslach.
    • Ograniczona dostępność tanich części zamiennych.
    • Wysokie koszty serwisowe wersji V6.

    Dane techniczne: Peugeot 607 (1999-2010) - wybrane silniki

    Wersje
    2.2 16V
    2.9 V6
    2.2 HDI
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2231 cm3
    2946 cm3
    2179 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    V6/24
    R4/16
    Moc maksymalna
    158 KM
    207 KM
    133 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    217 Nm
    285 Nm
    314 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    220 km/h
    240 km/h
    205 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,6 s
    8,1 s
    11,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    9,5
    11,0
    6,7
    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?