Używany Peugeot 607 (1999-2010)

Motor
We wnętrzu upływ czasu jest niestety najbardziej widoczny. Z drugiej jednak strony, każdy znajdzie tu wygodną pozycję.
We wnętrzu upływ czasu jest niestety najbardziej widoczny. Z drugiej jednak strony, każdy znajdzie tu wygodną pozycję.Motor

Peugeot 607 (1999-2010)

Pomimo wieku auto jest wciąż bardzo atrakcyjną propozycją. Nawet kilkusetkilometrowa trasa nie jest męcząca dla pasażerów.
Pomimo wieku auto jest wciąż bardzo atrakcyjną propozycją. Nawet kilkusetkilometrowa trasa nie jest męcząca dla pasażerów.Motor
Używany Peugeot 607 (1999-2010)
Używany Peugeot 607 (1999-2010)Motor
Fotele idealnie się sprawdzają na dalszych trasach.
Fotele idealnie się sprawdzają na dalszych trasach.Motor
We wnętrzu upływ czasu jest niestety najbardziej widoczny. Z drugiej jednak strony, każdy znajdzie tu wygodną pozycję.
We wnętrzu upływ czasu jest niestety najbardziej widoczny. Z drugiej jednak strony, każdy znajdzie tu wygodną pozycję.Motor
Zawiasy wnikają niestety do przestrzeni bagażowej, ale są osłonięte tapicerką. Pojemność użyteczna - 480 litrów.
Zawiasy wnikają niestety do przestrzeni bagażowej, ale są osłonięte tapicerką. Pojemność użyteczna - 480 litrów.Motor
Modele po liftingu poznamy po...
Modele po liftingu poznamy po...Motor
...okrągłych halogenach.
...okrągłych halogenach.Motor

Peugeot 607 (1999-2010) - podsumowanie

  • Siłowniki klapy: jeśli bagażnik zacina się przy otwieraniu, zwykle wystarczy wymienić siłowniki klapy.
  • Wyjątkowy komfort jazdy na dalszych trasach.
  • Zaskakująca zwrotność.
  • Małe ryzyko kradzieży.
  • Najnowsze rozwiązania techniczne PSA, wprowadzane sukcesywnie podczas produkcji.
  • Przeciętna ergonomia elementów wnętrza.
  • Problemy z filtrami cząstek stałych w nowszych dieslach.
  • Ograniczona dostępność tanich części zamiennych.
  • Wysokie koszty serwisowe wersji V6.

Dane techniczne: Peugeot 607 (1999-2010) - wybrane silniki

Wersje
2.2 16V
2.9 V6
2.2 HDI
Silnik
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
2231 cm3
2946 cm3
2179 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
V6/24
R4/16
Moc maksymalna
158 KM
207 KM
133 KM
Maksymalny moment obrotowy
217 Nm
285 Nm
314 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
220 km/h
240 km/h
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
8,1 s
11,5 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
9,5
11,0
6,7
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?