Używany Opel Astra III (2004-2014) - opinie użytkowników

Solidny kompakt z szeroką gamą wersji silnikowych i nadwoziowych.

Opel Astra III
Opel Astra IIIMotor

OPEL ASTRA IIIlata produkcji: (2004-2014)ceny: od 7 tys. zł

Astrę trzeciej generacji produkowano aż do 2014 roku, a przez cztery lata równolegle z Astrą IV pod nazwą Classic.

O niemałym wieku auta przypomina użytkownikom toporny kokpit i przestarzały design karoserii.

Jednak większość właścicieli po latach eksploatacji i przy znacznych przebiegach jest zadowolona ze swoich Astr. Model dzielnie opiera się korozji, ma bogatą ofertę zamienników i całą plejadę wersji nadwoziowych (hatchback 3d i 5d, kombi, sedan, coupe-cabrio) i silników (80-240 KM), dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie.

Początkowo silniki benzynowe miały hydraulikę zaworową i nadawały się do LPG, później Opel zrezygnował z tego rozwiązania.

Oprócz zużywania oleju trudno mieć zastrzeżenia do ich trwałości, a do sprawnego napędzania wystarczy ok. 100-konny wariant.

Niektóre Astry z silnikami CDTI trapią problemy z zaworem EGR i filtrem cząstek stałych.

deskaMotor
astra foteleMotor
opel astra bagażnikMotor
Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 
wyposażenie
 
 
 
 ✔
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 
 
osiągi
 
 
 
 
wygląd, styl
 
 
 
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 
 
zużycie paliwa
 
 
 
 
ceny części
 
 
 
 
dostępność części
 
 
 
 
koszty serwisu
 
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 
awaryjność
 
 
 
 
opel astraMotor

UŻYWANY OPEL ASTRA III (2004-2014): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Opli Astra III?

ZALETY

"Silniki Astry niewiele palą i da się je stosunkowo tanio naprawić - nie boi się ich żaden mechanik".

"Dobra jakość lakieru. Po 14 latach rdza pojawiła się tylko przy nadkolach".

"Silnik 1.8 Ecotec dobrze współpracuje z LPG, trzeba tylko pamiętać w nim o regulacji luzu zaworowego".

1.8 ecotecMotor

"Zawieszenie dobrze wyważone i bardzo przyjemne. Auto świetnie czuje się w zakrętach".

WADY

"Ogrzewanie i klimatyzacja nie są w stanie wystarczająco nagrzać/schłodzić samochodu w krótkim czasie".

klimatyzacjaMotor

"Brakuje uchwytów na napoje, schowków i skrytek. Jakość plastików i ich spasowanie woła o pomstę do nieba".

"Powyżej 100 km/h dają się we znaki oszczędności w wyciszeniu auta".

"Szkoda, że Astra ma tak dużą średnicę zawracania - w mieście jeździ się nią jak większym autem".

Opel Astra III (2004-2014)

Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor
Opel Astra III (2004-2014)Motor

Tekst: Michał Bakuła, zdjęcia: archiwum; "Motor" 21-22/2018

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas