Używany Nissan X-Trail T30 (2001-2007)

Konserwatywna stylizacja podobała się klientom. X-Trail wyglądał trochę jak zmniejszony Patrol.
Konserwatywna stylizacja podobała się klientom. X-Trail wyglądał trochę jak zmniejszony Patrol.Motor
Wnętrze nie jest najmocniejszą stroną X-Traila. Plastiki skrzypią, wskaźniki nie są zbyt czytelne, nie ma też komputera pokładowego. Przy kierownicy – pokrętło wyboru napędu.
Wnętrze nie jest najmocniejszą stroną X-Traila. Plastiki skrzypią, wskaźniki nie są zbyt czytelne, nie ma też komputera pokładowego. Przy kierownicy – pokrętło wyboru napędu.Motor

Zobacz również:

    Nissan X-Trail T30 (2001-2007)

    Skórzane fotele – tylko w topowej odmianie wyposażenia Elegance.
    Skórzane fotele – tylko w topowej odmianie wyposażenia Elegance.Motor
    Pojemność 410 l to niezbyt wiele, ale w końcu auto ma tylko 451 cm długości. Napęd 4x4 ogranicza użyteczność i podwyższa podłogę.
    Pojemność 410 l to niezbyt wiele, ale w końcu auto ma tylko 451 cm długości. Napęd 4x4 ogranicza użyteczność i podwyższa podłogę.Motor
    W wersji Sport+ w relingach montowano reflektory dalekosiężne.
    W wersji Sport+ w relingach montowano reflektory dalekosiężne.Motor
    Praktyczny schowek znajdziemy przed kołem kierownicy.
    Praktyczny schowek znajdziemy przed kołem kierownicy.Motor
    Wnętrze nie jest najmocniejszą stroną X-Traila. Plastiki skrzypią, wskaźniki nie są zbyt czytelne, nie ma też komputera pokładowego. Przy kierownicy – pokrętło wyboru napędu.
    Wnętrze nie jest najmocniejszą stroną X-Traila. Plastiki skrzypią, wskaźniki nie są zbyt czytelne, nie ma też komputera pokładowego. Przy kierownicy – pokrętło wyboru napędu.Motor
    Używany Nissan X-Trail T30 (2001-2007)
    Używany Nissan X-Trail T30 (2001-2007)Motor
    Konserwatywna stylizacja podobała się klientom. X-Trail wyglądał trochę jak zmniejszony Patrol.
    Konserwatywna stylizacja podobała się klientom. X-Trail wyglądał trochę jak zmniejszony Patrol.Motor
    Nissan X-Trail II (2007 r.)
    Nissan X-Trail II (2007 r.)Motor
    Spalone sprzęgło międzyosiowe: nie forsujmy X-Traila w terenie. Jest dzielny, ale to wciąż mały SUV.
    Spalone sprzęgło międzyosiowe: nie forsujmy X-Traila w terenie. Jest dzielny, ale to wciąż mały SUV.Motor
    Nieszczelny intercooler: typowa usterka w dieslu. Niektóre można jeszcze zespawać.
    Nieszczelny intercooler: typowa usterka w dieslu. Niektóre można jeszcze zespawać.Motor

    Nissan X-Trail T30 (2001-2007) - podsumowanie

    • Nieszczelny intercooler to usterka często zgłaszana przez właścicieli X-Traila z silnikiem Diesla. Można dorobić chłodnicę na zamówienie. Nie kupujmy używanych - są dziurawe!
    • Brak możliwości uruchomienia w dieslu common rail. Często błędnie diagnozuje się wadę pompy wysokiego ciśnienia, podczas kiedy winny jest tylko zawór lub czujnik ciśnienia paliwa.
    • Problemy z regeneracją osprzętu firmy Denso (pompy, wtryskiwaczy).
    • Niezbyt wytrzymałe łożyska kół - są także dość drogie.
    • Spalone sprzęgło to następstwo forsownej jazdy terenowej.
    • Jeśli nie planujemy dużych przebiegów - benzynowego egzemplarza od pierwszego właściciela. Silnik ten pracuje nadzwyczaj cicho i kulturalnie.
    • Pod kątem niskich kosztów utrzymania - diesla 2.2 DI o mocy 114 KM.
    • Wersji wyposażenia Sport+ lub Elegance.
    • Samochodów z rynku kanadyjskiego w wersji 2.5 benzyna ze skrzynią automatyczną. Ani nie są szybkie, ani oszczędne.
    • Egzemplarzy z różnymi elementami "tuningu terenowego", które zazwyczaj są bardzo złej jakości (zwłaszcza orurowanie).
    • Sprowadzonych diesli 2.2 dCi bez dokumentacji przebiegu.

    Dane techniczne: Nissan X-Trail T30 (2001-2007)

    Wersja
    2.0 16V
    2.5 16V
    2.2 DI
    2.2 dCi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1998 cm3
    2488 cm3
    2184 cm3
    2184 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    140 KM
    165 KM
    114 KM
    136 KM
    Maks. moment obr.
    192 Nm
    230 Nm
    270 Nm
    314 Nm
    Osiągi    
    Prędkość maksymalna
    177 km/h
    187 km/h
    165 km/h
    180 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    11,3 s
    9,9 s
    13,7 s
    11,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    9,3
    9,6
    7,2
    7,2
    *dane fabryczne