Używany Mercedes CLK C208 (1997-2003)

Mercedes CLK W208 - Gran Turismo po niemiecku.
Mercedes CLK W208 - Gran Turismo po niemiecku.Motor
Tak wygląda wnętrze wersji Elegance po liftingu. Przed liftingiem podstawowa odmiana nazywała się Sport i miała białe zegary. Klimatyzacja manualna była standardem, automatyczna - w opcji.
Tak wygląda wnętrze wersji Elegance po liftingu. Przed liftingiem podstawowa odmiana nazywała się Sport i miała białe zegary. Klimatyzacja manualna była standardem, automatyczna - w opcji.Motor

Mercedes CLK W208 (1997-2003)

Mercedes W124 Coupe
Mercedes W124 CoupeMotor
Mercedes CLK W209
Mercedes CLK W209Motor
Jak na coupe, CLK ma całkiem duży bagażnik, jednak o mało regularnym kształcie. Jego pojemność wynosi 420 litrów.
Jak na coupe, CLK ma całkiem duży bagażnik, jednak o mało regularnym kształcie. Jego pojemność wynosi 420 litrów.Motor
Mercedes CLK W208 - Gran Turismo po niemiecku.
Mercedes CLK W208 - Gran Turismo po niemiecku.Motor
CLK należy do bardzo niezawodnych samochodów. Jedyny problem to korozja.
CLK należy do bardzo niezawodnych samochodów. Jedyny problem to korozja.Motor
Fotele: wygodne, ale bez żadnego sportowego profilowania.
Fotele: wygodne, ale bez żadnego sportowego profilowania.Motor
Tak wygląda wnętrze wersji Elegance po liftingu. Przed liftingiem podstawowa odmiana nazywała się Sport i miała białe zegary. Klimatyzacja manualna była standardem, automatyczna - w opcji.
Tak wygląda wnętrze wersji Elegance po liftingu. Przed liftingiem podstawowa odmiana nazywała się Sport i miała białe zegary. Klimatyzacja manualna była standardem, automatyczna - w opcji. Motor
Wszystkie manetki zgrupowano po lewej stronie kierownicy.
Wszystkie manetki zgrupowano po lewej stronie kierownicy.Motor
Uszczelki hałasują i gwiżdżą: CLK ma drzwi bezramkowe. W autach ponad 10-letnich uszczelki są już zwykle w kiepskim stanie.
Uszczelki hałasują i gwiżdżą: CLK ma drzwi bezramkowe. W autach ponad 10-letnich uszczelki są już zwykle w kiepskim stanie.Motor
  • Korozja pojawia się w zaskakujących miejscach, nawet na dachu.
  • W bagażniku zbiera się woda kondensacyjna.
  • Usterki sprężarki mechanicznej w silnikach 200 K i 230 K.
  • Awarie przepływomierza.
  • Drobne usterki elektryki.
  • Aut po liftingu w wersji wyposażenia Avantgarde - mają najlepszy poziom wyposażenia.
  • Wbrew pozorom, silnik wolnossący 2.0 jest dobrym wyborem (niezawodność!).
  • Najtańszych odmian Sport z początku produkcji.
  • Samochodów z korozją widoczną już na zewnątrz.
  • Nie należy wierzyć w zapewnienia, że "wystarczy to zeszlifować".

Dane techniczne: Mercedes CLK W208 (1997-2003)

Wersja
200
200 K
200 K
230 K
Silnik
benzynowy
benz. kompr.
benz. kompr.
benz. kompr.
Pojemność skokowa
1998 cm3
1998 cm3
1998 cm3
2295 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
136 KM
163 KM
192 KM
193 KM
Maks. moment obrotowy
190 Nm
230 Nm
270 Nm
280 Nm
Osiągi
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
208 km/h
223 km/h
233 km/h
234 km/h
Przysp. 0-100 km/h
11,0 s
9,1 s
8,4 s
8,4 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
10,1
9,4
10,6
11,0

Dane techniczne: Mercedes CLK W208 (1997-2003)

Wersja
230 K
320
430
AMG 55
Silnik
benz. kompr.
benzynowy
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
2295 cm3
3199 cm3
4266 cm3
5439 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
V6/18
V8/24
V8/24
Moc maksymalna
197 KM
218 KM
279 KM
347 KM
Maks. moment obrotowy
280 Nm
310 Nm
400 Nm
510 Nm
Osiągi
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
235 km/h
240 km/h
250 km/h
250 km/h
Przysp. 0-100 km/h
7,9 s
7,4 s
6,3 s
5,4 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
9,6
11,6
12,5
11,7