Używany Mercedes CLK C208 (1997-2003)

Mercedes CLK W208 - Gran Turismo po niemiecku.
Mercedes CLK W208 - Gran Turismo po niemiecku.Motor

Zobacz również:

    Tak wygląda wnętrze wersji Elegance po liftingu. Przed liftingiem podstawowa odmiana nazywała się Sport i miała białe zegary. Klimatyzacja manualna była standardem, automatyczna - w opcji.
    Tak wygląda wnętrze wersji Elegance po liftingu. Przed liftingiem podstawowa odmiana nazywała się Sport i miała białe zegary. Klimatyzacja manualna była standardem, automatyczna - w opcji.Motor

    Mercedes CLK W208 (1997-2003)

    Mercedes W124 Coupe
    Mercedes W124 CoupeMotor
    Mercedes CLK W209
    Mercedes CLK W209Motor
    Jak na coupe, CLK ma całkiem duży bagażnik, jednak o mało regularnym kształcie. Jego pojemność wynosi 420 litrów.
    Jak na coupe, CLK ma całkiem duży bagażnik, jednak o mało regularnym kształcie. Jego pojemność wynosi 420 litrów.Motor
    Mercedes CLK W208 - Gran Turismo po niemiecku.
    Mercedes CLK W208 - Gran Turismo po niemiecku.Motor
    CLK należy do bardzo niezawodnych samochodów. Jedyny problem to korozja.
    CLK należy do bardzo niezawodnych samochodów. Jedyny problem to korozja.Motor
    Fotele: wygodne, ale bez żadnego sportowego profilowania.
    Fotele: wygodne, ale bez żadnego sportowego profilowania.Motor
    Tak wygląda wnętrze wersji Elegance po liftingu. Przed liftingiem podstawowa odmiana nazywała się Sport i miała białe zegary. Klimatyzacja manualna była standardem, automatyczna - w opcji.
    Tak wygląda wnętrze wersji Elegance po liftingu. Przed liftingiem podstawowa odmiana nazywała się Sport i miała białe zegary. Klimatyzacja manualna była standardem, automatyczna - w opcji. Motor
    Wszystkie manetki zgrupowano po lewej stronie kierownicy.
    Wszystkie manetki zgrupowano po lewej stronie kierownicy.Motor
    Uszczelki hałasują i gwiżdżą: CLK ma drzwi bezramkowe. W autach ponad 10-letnich uszczelki są już zwykle w kiepskim stanie.
    Uszczelki hałasują i gwiżdżą: CLK ma drzwi bezramkowe. W autach ponad 10-letnich uszczelki są już zwykle w kiepskim stanie.Motor
    • Korozja pojawia się w zaskakujących miejscach, nawet na dachu.
    • W bagażniku zbiera się woda kondensacyjna.
    • Usterki sprężarki mechanicznej w silnikach 200 K i 230 K.
    • Awarie przepływomierza.
    • Drobne usterki elektryki.
    • Aut po liftingu w wersji wyposażenia Avantgarde - mają najlepszy poziom wyposażenia.
    • Wbrew pozorom, silnik wolnossący 2.0 jest dobrym wyborem (niezawodność!).
    • Najtańszych odmian Sport z początku produkcji.
    • Samochodów z korozją widoczną już na zewnątrz.
    • Nie należy wierzyć w zapewnienia, że "wystarczy to zeszlifować".

    Dane techniczne: Mercedes CLK W208 (1997-2003)

    Wersja
    200
    200 K
    200 K
    230 K
    Silnik
    benzynowy
    benz. kompr.
    benz. kompr.
    benz. kompr.
    Pojemność skokowa
    1998 cm3
    1998 cm3
    1998 cm3
    2295 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    136 KM
    163 KM
    192 KM
    193 KM
    Maks. moment obrotowy
    190 Nm
    230 Nm
    270 Nm
    280 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    208 km/h
    223 km/h
    233 km/h
    234 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    11,0 s
    9,1 s
    8,4 s
    8,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    10,1
    9,4
    10,6
    11,0

    Dane techniczne: Mercedes CLK W208 (1997-2003)

    Wersja
    230 K
    320
    430
    AMG 55
    Silnik
    benz. kompr.
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    2295 cm3
    3199 cm3
    4266 cm3
    5439 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    V6/18
    V8/24
    V8/24
    Moc maksymalna
    197 KM
    218 KM
    279 KM
    347 KM
    Maks. moment obrotowy
    280 Nm
    310 Nm
    400 Nm
    510 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    235 km/h
    240 km/h
    250 km/h
    250 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    7,9 s
    7,4 s
    6,3 s
    5,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    9,6
    11,6
    12,5
    11,7