Używany Jaguar X-Type (2001-2010)

Używany Jaguar X-Type (2001-2010)
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)Motor
X-Type bazuje na Mondeo, ale Ford był od niego dłuższy. Diesle przejęto bez zmian.
X-Type bazuje na Mondeo, ale Ford był od niego dłuższy. Diesle przejęto bez zmian.Ford
Silniki 2.5 i 3.0 V6 występowały tylko w połączeniu z napędem na 4 koła, a diesle miały wyłącznie napęd przedni
Tablica przyrządów nawiązuje do klasycznego stylu Jaguara. Oprócz włączników i manetek, nie znajdzie się tu części wspólnych z Fordem. W kierownicy widoczna jest obudowa poduszki powietrznej.
Tablica przyrządów nawiązuje do klasycznego stylu Jaguara. Oprócz włączników i manetek, nie znajdzie się tu części wspólnych z Fordem. W kierownicy widoczna jest obudowa poduszki powietrznej.Motor

Jaguar X-Type (2001-2010)

Wersja kombi zadebiutowała w 2003 r. Klienci przyjęli ją chłodno i woleli sedana.
Wersja kombi zadebiutowała w 2003 r. Klienci przyjęli ją chłodno i woleli sedana.Jaguar
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)Motor
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)Motor
Reflektory są oddzielone tylko z zewnątrz. W rzeczywistości to jeden, całościowy element.
Reflektory są oddzielone tylko z zewnątrz. W rzeczywistości to jeden, całościowy element.Motor
Pojemność bagażnika: 450 litrów. Zawiasy zamontowano tak, aby nie gniotły bagażu.
Pojemność bagażnika: 450 litrów. Zawiasy zamontowano tak, aby nie gniotły bagażu.Motor
Z tyłu jest po prostu ciasno i nic się na to nie poradzi. Zdarzają się auta bez składanej kanapy.
Z tyłu jest po prostu ciasno i nic się na to nie poradzi. Zdarzają się auta bez składanej kanapy.Motor
Wysokogatunkowa skóra, fotele z elektryczną regulacją – najczęściej w wersjach benzynowych.
Wysokogatunkowa skóra, fotele z elektryczną regulacją – najczęściej w wersjach benzynowych.Motor
Za stukanie w zawieszeniu tylnym zwykle odpowiadają zużyte łączniki lub gumy stabilizatora.
Za stukanie w zawieszeniu tylnym zwykle odpowiadają zużyte łączniki lub gumy stabilizatora.Motor
Układ ESP jest seryjny w autach po liftingu. Wyłącznik umieszczono między fotelami.
Układ ESP jest seryjny w autach po liftingu. Wyłącznik umieszczono między fotelami.Motor
Tablica przyrządów nawiązuje do klasycznego stylu Jaguara. Oprócz włączników i manetek, nie znajdzie się tu części wspólnych z Fordem. W kierownicy widoczna jest obudowa poduszki powietrznej.
Tablica przyrządów nawiązuje do klasycznego stylu Jaguara. Oprócz włączników i manetek, nie znajdzie się tu części wspólnych z Fordem. W kierownicy widoczna jest obudowa poduszki powietrznej.Motor

Jaguar X-Type (2001-2010) - podsumowanie

  • Usterki silników Diesla - łomoczące koło dwumasowe, zapieczone wtryskiwacze Delphi, awarie pomp ciśnienia paliwa.
  • Korozja - głównie pod uszczelkami drzwi i na ramkach tylnych szyb. Tylko w starszych egzemplarzach.
  • Połamane mocowania i dźwignie regulacji reflektorów.
  • Zatarte pompy wspomagania kierownicy.

Dane techniczne: Jaguar X-Type (2001-2010)

Wersja
2.1 V6
2.5 V6 AWD
3.0 V6 AWD
2.0 D
2.2 D
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
2099 cm3
2495 cm3
2967 cm3
1998 cm3
2198 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
V6/24
V6/24
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
156 KM
196 KM
231 KM
130 KM
155 KM
Moment obrotowy
196 Nm
241 Nm
279 Nm
330 Nm
360 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
210 km/h
224 km/h
234 km/h
201 km/h
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
7,9 s
7,0 s
9,9 s
8,9 s
Średnie zużycie paliwa
9,2 l/100 km
9,6 l/100 km
10,3 l/100 km
5,7 l/100 km
6,0 l/100 km