Używany Jaguar X-Type (2001-2010)

Używany Jaguar X-Type (2001-2010)
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)Motor
X-Type bazuje na Mondeo, ale Ford był od niego dłuższy. Diesle przejęto bez zmian.
X-Type bazuje na Mondeo, ale Ford był od niego dłuższy. Diesle przejęto bez zmian.Ford
Silniki 2.5 i 3.0 V6 występowały tylko w połączeniu z napędem na 4 koła, a diesle miały wyłącznie napęd przedni
Tablica przyrządów nawiązuje do klasycznego stylu Jaguara. Oprócz włączników i manetek, nie znajdzie się tu części wspólnych z Fordem. W kierownicy widoczna jest obudowa poduszki powietrznej.
Tablica przyrządów nawiązuje do klasycznego stylu Jaguara. Oprócz włączników i manetek, nie znajdzie się tu części wspólnych z Fordem. W kierownicy widoczna jest obudowa poduszki powietrznej.Motor

Jaguar X-Type (2001-2010)

Wersja kombi zadebiutowała w 2003 r. Klienci przyjęli ją chłodno i woleli sedana.
Wersja kombi zadebiutowała w 2003 r. Klienci przyjęli ją chłodno i woleli sedana.Jaguar
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)Motor
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)
Używany Jaguar X-Type (2001-2010)Motor
Reflektory są oddzielone tylko z zewnątrz. W rzeczywistości to jeden, całościowy element.
Reflektory są oddzielone tylko z zewnątrz. W rzeczywistości to jeden, całościowy element.Motor
Pojemność bagażnika: 450 litrów. Zawiasy zamontowano tak, aby nie gniotły bagażu.
Pojemność bagażnika: 450 litrów. Zawiasy zamontowano tak, aby nie gniotły bagażu.Motor
Z tyłu jest po prostu ciasno i nic się na to nie poradzi. Zdarzają się auta bez składanej kanapy.
Z tyłu jest po prostu ciasno i nic się na to nie poradzi. Zdarzają się auta bez składanej kanapy.Motor
Wysokogatunkowa skóra, fotele z elektryczną regulacją – najczęściej w wersjach benzynowych.
Wysokogatunkowa skóra, fotele z elektryczną regulacją – najczęściej w wersjach benzynowych.Motor
Za stukanie w zawieszeniu tylnym zwykle odpowiadają zużyte łączniki lub gumy stabilizatora.
Za stukanie w zawieszeniu tylnym zwykle odpowiadają zużyte łączniki lub gumy stabilizatora.Motor
Układ ESP jest seryjny w autach po liftingu. Wyłącznik umieszczono między fotelami.
Układ ESP jest seryjny w autach po liftingu. Wyłącznik umieszczono między fotelami.Motor
Tablica przyrządów nawiązuje do klasycznego stylu Jaguara. Oprócz włączników i manetek, nie znajdzie się tu części wspólnych z Fordem. W kierownicy widoczna jest obudowa poduszki powietrznej.
Tablica przyrządów nawiązuje do klasycznego stylu Jaguara. Oprócz włączników i manetek, nie znajdzie się tu części wspólnych z Fordem. W kierownicy widoczna jest obudowa poduszki powietrznej.Motor

Zobacz również:

    Jaguar X-Type (2001-2010) - podsumowanie

    • Usterki silników Diesla - łomoczące koło dwumasowe, zapieczone wtryskiwacze Delphi, awarie pomp ciśnienia paliwa.
    • Korozja - głównie pod uszczelkami drzwi i na ramkach tylnych szyb. Tylko w starszych egzemplarzach.
    • Połamane mocowania i dźwignie regulacji reflektorów.
    • Zatarte pompy wspomagania kierownicy.

    Dane techniczne: Jaguar X-Type (2001-2010)

    Wersja
    2.1 V6
    2.5 V6 AWD
    3.0 V6 AWD
    2.0 D
    2.2 D
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2099 cm3
    2495 cm3
    2967 cm3
    1998 cm3
    2198 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    V6/24
    V6/24
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    156 KM
    196 KM
    231 KM
    130 KM
    155 KM
    Moment obrotowy
    196 Nm
    241 Nm
    279 Nm
    330 Nm
    360 Nm
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    224 km/h
    234 km/h
    201 km/h
    220 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,4 s
    7,9 s
    7,0 s
    9,9 s
    8,9 s
    Średnie zużycie paliwa
    9,2 l/100 km
    9,6 l/100 km
    10,3 l/100 km
    5,7 l/100 km
    6,0 l/100 km