Używany Fiat 500L (2012-) - opinie użytkowników

„Pięćsetka” w dużym formacie umiejętnie wpisuje się w potrzeby rodzin.

FIAT 500L
w produkcji: od 2012 r.
ceny: od 32 tys. zł

Minivan o stylistyce nawiązującej do miejskiej "500" ciepło przyjął się na rynku, głównie dzięki pomysłowo zaprojektowanemu wnętrzu z umieszczonym wyżej drugim rzędem siedzeń.

Kompaktowe rozmiary i system zwiększania siłę wspomagania (City) czynią z 500L doskonałe auto do miasta.

Minusy to hałas wynikający z mało opływowego nadwozia i słaba dynamika bazowych jednostek, zwłaszcza 1.4/95 KM.

Z minivanem Fiata lepiej "radzą sobie" 1.4 T-Jet i nawet dwucylindrowy 0.9 TwinAir.

Diesle 1.3 i 1.6 M-Jet są bardzo oszczędne i nie słyszy się o poważnych awariach tych silników.

Reklama

Fiat 500L występował i występuje w licznych wersjach. Na zdjęciach prezentujemy Fiata 500L Beats Edition, w zalinkowanych na końcu materiału artykułach - inne odmiany tego modelu. (przyp. red. magazynauto.pl)

UŻYWANY FIAT 500L (2012-): OCENY UŻYTKOWNIKÓW

Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
przestronność wnętrza    
pojemność bagażnika    
jakość materiałów    
wyposażenie    
komfort jazdy, hałas    
osiągi    
wygląd, styl    
OCENA EKSPLOATACJI
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
cena zakupu    
zużycie paliwa    
ceny części    
dostępność części    
koszty serwisu    
dostępność serwisu    
awaryjność    

UŻYWANY FIAT 500L (2012-): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Fiatów 500L?

ZALETY

"Auto jest wysoko zawieszone już w bazowej wersji - to bardzo ważne na naszych drogach".

"Wielkość bagażnika można zmieniać na różne sposoby. Składa się nie tylko kanapa, ale i przedni fotel pasażera".

"Świetne przeszklenie. Żaden słupek nie zasłania widoczności".

"Rewelacja w mieście - możliwość ustawienia twardości wspomagania kierownicy".

WADY

"6-biegowa skrzynia jest źle zestopniowana. Biegi są bardzo krótkie, przez co w mieście trzeba często je zmieniać".

"Fotele przednie mają zbyt krótkie i wąskie siedziska".

"Kierownica ma szeroki zakres regulacji, ale w każdej pozycji zasłania część zegarów".

"Fiat nieco myszkuje przy dużych prędkościach".

Tekst: Michał Bakuła, zdjęcia: archiwum; "Motor" 7/2018

Fiat 500L 1.4 16V Pop Star – TEST

Fiat 500L Living 1.6 M-Jet 105 KM – TEST

Porównanie: Citroen C3 Picasso, Fiat 500L, Ford B-Max – TESTY I PORÓWNANIA

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet - TEST

Porównanie: Fiat 500L Trekking, Nissan Qashqai – TESTY I PORÓWNANIA

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy