Używany Chrysler 300C (2004-2010)

Europejskie samochody tak nie wyglądają: Chrysler 300C ma wręcz brutalną sylwetkę. Rozstaw osi to ponad trzy metry.
Europejskie samochody tak nie wyglądają: Chrysler 300C ma wręcz brutalną sylwetkę. Rozstaw osi to ponad trzy metry.Motor
Podświetlenie zegarów w stylu retro jest bardzo miłe dla oka. Materiały wykończeniowe powinny prezentować lepszy poziom.
Podświetlenie zegarów w stylu retro jest bardzo miłe dla oka. Materiały wykończeniowe powinny prezentować lepszy poziom.Motor

Chrysler 300C (2004-2010)

Fotele są niezwykle komfortowe, z reguły sterowane elektrycznie.
Fotele są niezwykle komfortowe, z reguły sterowane elektrycznie.Motor
Diesel 3.0 CRD zapewnia dobre osiągi i niskie spalanie.
Diesel 3.0 CRD zapewnia dobre osiągi i niskie spalanie.Motor
Do bagażnika sedana zmieści się 505 litrów bagażu. Jednak rekordzistą jest kombi, które ma bagażnik o pojemności 630 litrów.
Do bagażnika sedana zmieści się 505 litrów bagażu. Jednak rekordzistą jest kombi, które ma bagażnik o pojemności 630 litrów.Motor
Podświetlenie zegarów w stylu retro jest bardzo miłe dla oka. Materiały wykończeniowe powinny prezentować lepszy poziom.
Podświetlenie zegarów w stylu retro jest bardzo miłe dla oka. Materiały wykończeniowe powinny prezentować lepszy poziom.Motor
Używany Chrysler 300C (2004-)
Używany Chrysler 300C (2004-)Motor
Europejskie samochody tak nie wyglądają: Chrysler 300C ma wręcz brutalną sylwetkę. Rozstaw osi to ponad trzy metry.
Europejskie samochody tak nie wyglądają: Chrysler 300C ma wręcz brutalną sylwetkę. Rozstaw osi to ponad trzy metry.Motor
Używany Chrysler 300C (2004-)
Używany Chrysler 300C (2004-)Motor

Zobacz również:

    Chrysler 300C (2004-2010) - podsumowanie

    Inne wersje i nazewnictwo

    Inne wersje i nazewnictwo

    Chrysler 300C SRT-8
    Chrysler 300C SRT-8Motor
    Dodge Magnum
    Dodge MagnumChrysler
    Dodge Charger
    Dodge ChargerChrysler
    Chrysler 300C Touring
    Chrysler 300C TouringChrysler
    • Skrzynie automatyczne - wymagają bardzo regularnych wymian oleju, w czterobiegowych zdarzają się wycieki.
    • Przyciski - ich podświetlenie często szwankuje. Wymiana żarówek jest możliwa, ale ASO oferuje jedynie całe przyciski.
    • Elementy zawieszenia - 300C jest ciężki, więc w zawieszeniu dość szybko poddają się tuleje wahaczy.
    • Wyjątkowo obszerne wnętrze i wygodne fotele.
    • Spory wybór godnych polecenia silników.
    • Satysfakcjonujący poziom niezawodności.
    • Dobra współpraca silników benzynowych z instalacjami gazowymi.
    • Wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu.
    • Niezbyt dobra widoczność ze środka pojazdu.
    • Wykończenie wnętrza nie przystaje do europejskich standardów.
    • Sporo samochodów sprowadzonych z USA jest powypadkowych.
    • Prowadzenie jest poprawne, ale odstaje od konkurentów z Europy i Japonii.

    Dane techniczne: Chrysler 300C (2004-2010)

    Wersje
    2.7 V6
    3.5 V6
    5.7 HEMI
    6.1 SRT-8
    3.0 CRD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2736 cm3
    3518 cm3
    5654 cm3
    6059 cm3
    2987 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    V6/24
    V8/16
    V8/16
    V6/24
    Moc maksymalna
    193 KM
    249 KM
    340 KM
    432 KM
    218 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    257 Nm
    340 Nm
    525 Nm
    570 Nm
    510 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    209 km/h
    219 km/h
    250 km/h
    274 km/h
    230 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,1 s
    9,2 s
    6,4 s
    5,0 s
    7,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    11,2
    11,1
    12,3
    16,0
    8,1