Używane: Hyundai i10, Kia Picanto FL, Suzuki Splash, Toyota Aygo

Jacek Jurecki

Oprac.: Jacek Jurecki

Żaden z porównywanych egzemplarzy w wieku 3-5 lat nie ma jeszcze istotnych problemów z korozją.
Żaden z porównywanych egzemplarzy w wieku 3-5 lat nie ma jeszcze istotnych problemów z korozją.Informacja prasowa (moto)
Przyzwoitej jakości tworzywa, staranny montaż. Brak wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Obrotomierz jest wyposażeniem seryjnym.
Przyzwoitej jakości tworzywa, staranny montaż. Brak wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Obrotomierz jest wyposażeniem seryjnym.Motor
Wnętrze pod względem jakości wykonania i stylizacji jest zbliżone do tego w Suzuki Splash. Jest tu jednak nieco ciaśniej. Uwagę zwraca kremowy prędkościomierz.
Wnętrze pod względem jakości wykonania i stylizacji jest zbliżone do tego w Suzuki Splash. Jest tu jednak nieco ciaśniej. Uwagę zwraca kremowy prędkościomierz.Motor
Wnętrze Picanto tak luksusowe jak na zdjęciu trafia się głównie w autach z importu. W krajowych popularne są „elektryczne szyby”, obrotomierz, czasem ręczna klimatyzacja.
Wnętrze Picanto tak luksusowe jak na zdjęciu trafia się głównie w autach z importu. W krajowych popularne są „elektryczne szyby”, obrotomierz, czasem ręczna klimatyzacja.Motor
Atrakcyjna forma, ale jakość tworzyw niska. Jako jedyne auto w porównaniu ma na wewnętrznych powierzchniach drzwi fragmenty niczym nieosłoniętego metalu.
Atrakcyjna forma, ale jakość tworzyw niska. Jako jedyne auto w porównaniu ma na wewnętrznych powierzchniach drzwi fragmenty niczym nieosłoniętego metalu.Motor

Używane: Hyundai i10, Kia Picanto FL, Suzuki Splash, Toyota Aygo

Żaden z porównywanych egzemplarzy w wieku 3-5 lat nie ma jeszcze istotnych problemów z korozją.
Żaden z porównywanych egzemplarzy w wieku 3-5 lat nie ma jeszcze istotnych problemów z korozją.Motor
Bagażnik jest mały, ale funkcjonalny. Ma niski próg załadunku. Pod podłogą – małe schowki.
Bagażnik jest mały, ale funkcjonalny. Ma niski próg załadunku. Pod podłogą – małe schowki.Motor
Czterocylindrowy silnik ma 12 zaworów i pasek rozrządu. Jest trwały, nieźle znosi LPG.
Czterocylindrowy silnik ma 12 zaworów i pasek rozrządu. Jest trwały, nieźle znosi LPG.Motor
Hyundai i10: wnętrze pod względem jakości wykonania i stylizacji jest zbliżone do tego w Suzuki Splash. Jest tu jednak nieco ciaśniej. Uwagę zwraca kremowy prędkościomierz.
Hyundai i10: wnętrze pod względem jakości wykonania i stylizacji jest zbliżone do tego w Suzuki Splash. Jest tu jednak nieco ciaśniej. Uwagę zwraca kremowy prędkościomierz.Motor
Nawet po 200 tys. km jest suchy jak pieprz. To wyjątkowo trwała jednostka Toyoty.
Nawet po 200 tys. km jest suchy jak pieprz. To wyjątkowo trwała jednostka Toyoty.Motor
Bagażnik Aygo ma 139 l, ale jest bardzo wąski. Na dodatek krawędź załadunku przebiega wysoko.
Bagażnik Aygo ma 139 l, ale jest bardzo wąski. Na dodatek krawędź załadunku przebiega wysoko.Motor
Nadwozie jest krótkie. Tylne zagłówki znajdują się praktycznie na tylnej szybie.
Nadwozie jest krótkie. Tylne zagłówki znajdują się praktycznie na tylnej szybie.Motor
Toyota Aygo: atrakcyjna forma, ale jakość tworzyw niska. Jako jedyne auto w porównaniu ma na wewnętrznych powierzchniach drzwi fragmenty niczym nieosłoniętego metalu.
Toyota Aygo: atrakcyjna forma, ale jakość tworzyw niska. Jako jedyne auto w porównaniu ma na wewnętrznych powierzchniach drzwi fragmenty niczym nieosłoniętego metalu.Motor
W porównaniu z i10 pasażerowie siedzący z tyłu mają o 3 cm mniej miejsca na głowy.
W porównaniu z i10 pasażerowie siedzący z tyłu mają o 3 cm mniej miejsca na głowy.Motor
Kia Picanto FL: wnętrze Picanto tak luksusowe jak na zdjęciu trafia się głównie w autach z importu. W krajowych popularne są „elektryczne szyby”, obrotomierz, czasem ręczna klimatyzacja.
Kia Picanto FL: wnętrze Picanto tak luksusowe jak na zdjęciu trafia się głównie w autach z importu. W krajowych popularne są „elektryczne szyby”, obrotomierz, czasem ręczna klimatyzacja.Motor
Nieznacznie wyższa krawędź niż w i10. Dużo egzemplarzy pod podłogą ma już zbiornik LPG.
Nieznacznie wyższa krawędź niż w i10. Dużo egzemplarzy pod podłogą ma już zbiornik LPG.Motor
Największy bagażnik w porównaniu: 225 l. Pod podłogą wnęka na koło zapasowe.
Największy bagażnik w porównaniu: 225 l. Pod podłogą wnęka na koło zapasowe.Motor
Najwięcej miejsca na głowy, ale na nogi – nieco mniej niż w Hyundaiu i10.
Najwięcej miejsca na głowy, ale na nogi – nieco mniej niż w Hyundaiu i10.Motor
1.2 to trwała konstrukcja Suzuki. Ma łańcuch rozrządu i szesnastozaworową głowicę.
1.2 to trwała konstrukcja Suzuki. Ma łańcuch rozrządu i szesnastozaworową głowicę.Motor
Suzuki Splash: przyzwoitej jakości tworzywa, staranny montaż. Brak wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Obrotomierz jest wyposażeniem seryjnym.
Suzuki Splash: przyzwoitej jakości tworzywa, staranny montaż. Brak wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Obrotomierz jest wyposażeniem seryjnym.Motor
Tak jak w i10: cztery cylindry i 12 zaworów, ale mniejsza pojemność. Identyczne osiągi.
Tak jak w i10: cztery cylindry i 12 zaworów, ale mniejsza pojemność. Identyczne osiągi.Motor

Suzuki Splash (2008-)

Suzuki Splash (2008-)
Suzuki Splash (2008-)Motor

Dane techniczne: Suzuki Splash (2008-)

Wersje
1.2 16V
Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1242 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
86 KM
Maksymalny moment obrotowy
114 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
174 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,3 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
5,6

Hyundai i10 (2007-)

Hyundai i10 (2007-)
Hyundai i10 (2007-)Motor

Dane techniczne: Hyundai i10 (2007-)

Wersje
1.1 12V
Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1086 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/12
Moc maksymalna
66 KM
Maksymalny moment obrotowy
99 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
152 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,6 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
5,0

Kia Picanto FL (2007-2011)

Kia Picanto FL (2007-2011)
Kia Picanto FL (2007-2011)Motor

Dane techniczne: Kia Picanto FL (2007-2011)

Wersje
1.0 12V
Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
998 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/12
Moc maksymalna
62 KM
Maksymalny moment obrotowy
89 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
150 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,8 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
5,1

Toyota Aygo (2005-)

Toyota Aygo (2005-)
Toyota Aygo (2005-)Motor

Dane techniczne: Toyota Aygo (2005-)

Wersje
1.0 VVT-i
Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
998 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/12
Moc maksymalna
68 KM
Maksymalny moment obrotowy
93 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
157 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
4,5

Najbardziej rodzinny jest Suzuki Splash, Aygo musi uznać wyższość rywali

Suzuki Splash (2008-)
Suzuki Splash (2008-)Motor
Hyundai i10 (2007-)
Hyundai i10 (2007-)Motor
Kia Picanto FL (2007-2011)
Kia Picanto FL (2007-2011)Motor
Toyota Aygo (2005-)
Toyota Aygo (2005-)Motor
.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?