Używane BMW serii 5 (E34)

seria 5 E34
seria 5 E34Motor
Kierownica z drewnianym wieńcem występowała jako oryginalne akcesorium BMW. Po prawej stronie radia znalazł się dosyć rozbudowany komputer pokładowy.
Kierownica z drewnianym wieńcem występowała jako oryginalne akcesorium BMW. Po prawej stronie radia znalazł się dosyć rozbudowany komputer pokładowy.Motor
Fotele przednie za dopłatą mogły mieć rozsuwane siedziska. To od wielu lat znak rozpoznawczy marki BMW.
Fotele przednie za dopłatą mogły mieć rozsuwane siedziska. To od wielu lat znak rozpoznawczy marki BMW.Motor
Elegancko wykończony bagażnik sedana ma 460 litrów. W kombi pojemność jest taka sama.
Elegancko wykończony bagażnik sedana ma 460 litrów. W kombi pojemność jest taka sama.Motor
 Pod maską serii 5 znajdziemy kilka rodzajów rzędowych „szóstek”. Najlepsze wersje to M30 i M50 (na fot.). Starszy silnik M20 nie jest tak udany.
Pod maską serii 5 znajdziemy kilka rodzajów rzędowych „szóstek”. Najlepsze wersje to M30 i M50 (na fot.). Starszy silnik M20 nie jest tak udany.Motor
Tylne lampy w kształcie litery „L” nawiązują do serii 7 (E32). Klient miał poczuć, że kupując „piątkę”, w rzeczywistości dostaje małą „siódemkę”.
Tylne lampy w kształcie litery „L” nawiązują do serii 7 (E32). Klient miał poczuć, że kupując „piątkę”, w rzeczywistości dostaje małą „siódemkę”.Motor

BMW serii 5 (E34): dane techniczne i osiągi

 
518i
520i
525i
530i
535i
540i
524td
525tds
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1796 cm3
1991 cm3
2494 cm3
2986 cm3
3430 cm3
3982 cm3
2443 cm3
2497 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R6/24
R6/24
R6/12
R6/24
V8/32
R6/12
R6/12
Moc maksymalna
113 KM/5500
150 KM/5900
192 KM/5900
188 KM/5800
211 KM/5700
286 KM/5800
115 KM/4800
143 KM/4800
Maksymalny moment obrotowy
162 Nm/4250
190 Nm/4200
250 Nm/4200
260 Nm/4000
305 Nm/4000
400 Nm/4500
222 Nm/2400
260 Nm/2200
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
194 km/h
211 km/h
230 km/h
227 km/h
230 km/h
240 km/h
192 km/h
207 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,4 s
10,6 s
8,6 s
8,6 s
7,6 s
6,8 s
12,9 s
11,0 s
Średnie zużycie paliwa
8,7 l/100 km
8,0 l/100 km
8,9 l/100 km
9,2 l/100 km
9,8 l/100 km
9,6 l/100 km
6,6 l/100 km
6,9 l/100 km

BMW SERII 5 (E34): HISTORIA MODELU

Poprzednik - model E28 zaprezentowany został w 1981 roku. Nie doczekał się wersji kombi. Następca, czyli E39, ma już 20 lat. Trwałością dorównuje, a nawet pokonuje E34.
Poprzednik - model E28 zaprezentowany został w 1981 roku. Nie doczekał się wersji kombi. Następca, czyli E39, ma już 20 lat. Trwałością dorównuje, a nawet pokonuje E34. Motor

UŻYWANE BMW SERII 5 (E34): TYPOWE USTERKI I PROBLEMY

Benzynowe silniki R6 są trwałe, ale trzeba uważać na stan układu chłodzenia.
Benzynowe silniki R6 są trwałe, ale trzeba uważać na stan układu chłodzenia.Motor
  • Przegrzanie: przyczyna leży w niewymienianiu pompy wody, czasem w zepsutym sprzęgle wentylatora chłodnicy.
  • Zużyte poduszki tylnej osi.
  • Duże luzy na tylnych wahaczach.
  • Diesel TDS nie zapala na ciepło.
  • Rdza: szybciej korodują auta po lifcie. Gniją ranty drzwi i okolice wlewu paliwa.

UŻYWANE BMW SERII 5 (E34): SYTUACJA RYNKOWA

BMW serii 5 (E34): orientacyjne ceny rynkowe

MODEL
STAN 1
STAN 2
STAN 3
STAN 4
STAN 5
520i
25 000 zł
13 000 zł
 7500 zł
5000 zł
2500 zł
M5
75 000 zł
52 000 zł
 38 000 zł
20 000 zł
brak ofert
Seria 5 E34 Touring: pierwsze kombi w gamie serii 5. Cecha charakterystyczna - otwierana tylna szyba. W ogłoszeniach stanowi 1/3 ofert. Seria 5 E34 M5: ostatnie M5 z silnikiem R6. Pojemność 3,5 l, moc 315 lub 340 KM (bez doładowania). Inna liga cenowa niż „zwykłe” E34.
Seria 5 E34 Touring: pierwsze kombi w gamie serii 5. Cecha charakterystyczna - otwierana tylna szyba. W ogłoszeniach stanowi 1/3 ofert. Seria 5 E34 M5: ostatnie M5 z silnikiem R6. Pojemność 3,5 l, moc 315 lub 340 KM (bez doładowania). Inna liga cenowa niż „zwykłe” E34.Motor

UŻYWANE BMW SERII 5 (E34): PODSUMOWANIE

BMW serii 5 (E34)

Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor
Używane BMW serii 5 (E34)
Używane BMW serii 5 (E34)Motor