Używane Audi TT (2006-)

Na zdjęciu: wersja 3.2 VR6 z manualną skrzynią biegów, napędem quattro i zawieszeniem Magnetic Ride (model sprzed liftingu).
Na zdjęciu: wersja 3.2 VR6 z manualną skrzynią biegów, napędem quattro i zawieszeniem Magnetic Ride (model sprzed liftingu).Motor
Na ocenę celującą zasługuje wykończenie i materiały użyte we wnętrzu. Na naganę – widoczność z kabiny. Niełatwo jest znaleźć dwa samochody o identycznym wyposażeniu.
Na ocenę celującą zasługuje wykończenie i materiały użyte we wnętrzu. Na naganę – widoczność z kabiny. Niełatwo jest znaleźć dwa samochody o identycznym wyposażeniu.Motor
To ciekawostka, że w gamie znalazł się diesel. I ciekawostką pozostał: w ogłoszeniach stanowi zaledwie 5%

Audi TT (2006-)

Zautomatyzowana skrzynia dwusprzęgłowa (odpowiednik DSG) nazywa się S Tronic.
Zautomatyzowana skrzynia dwusprzęgłowa (odpowiednik DSG) nazywa się S Tronic.Motor
Równolegle z coupe, powstawał 2-miejscowy kabriolet (wystąpił też jako TT RS).
Równolegle z coupe, powstawał 2-miejscowy kabriolet (wystąpił też jako TT RS).Motor
Sprzęgło Haldex znajduje się w tylnym dyferencjale. Wał napędowy kręci się cały czas.
Sprzęgło Haldex znajduje się w tylnym dyferencjale. Wał napędowy kręci się cały czas.Audi
Skrzynia DSG ma dwumasowe koło zamachowe. Wytrzymuje ono przebieg ok. 100 tys. km.
Skrzynia DSG ma dwumasowe koło zamachowe. Wytrzymuje ono przebieg ok. 100 tys. km.Audi
Bez rezygnacji z praktyczności: bagażnik (290 l) jest łatwo dostępny, a kanapa tylna – dzielona.
Bez rezygnacji z praktyczności: bagażnik (290 l) jest łatwo dostępny, a kanapa tylna – dzielona.Motor
Krwistoczerwona skórzana tapicerka nie każdemu przypadnie do gustu, ale to częsta opcja.
Krwistoczerwona skórzana tapicerka nie każdemu przypadnie do gustu, ale to częsta opcja.Motor
Wzmacniacz audio (często jest spalony) to część trudna do dokupienia jako używana.
Wzmacniacz audio (często jest spalony) to część trudna do dokupienia jako używana.Motor
Audi TT RS ma 5 cylindrów, standardowy napęd na 4 koła, a do 100 km/h przyspiesza w 4,5 s.
Audi TT RS ma 5 cylindrów, standardowy napęd na 4 koła, a do 100 km/h przyspiesza w 4,5 s.Audi
Na zdjęciu: wersja 3.2 VR6 z manualną skrzynią biegów, napędem quattro i zawieszeniem Magnetic Ride (model sprzed liftingu).
Na zdjęciu: wersja 3.2 VR6 z manualną skrzynią biegów, napędem quattro i zawieszeniem Magnetic Ride (model sprzed liftingu).Motor
Na ocenę celującą zasługuje wykończenie i materiały użyte we wnętrzu. Na naganę – widoczność z kabiny. Niełatwo jest znaleźć dwa samochody o identycznym wyposażeniu.
Na ocenę celującą zasługuje wykończenie i materiały użyte we wnętrzu. Na naganę – widoczność z kabiny. Niełatwo jest znaleźć dwa samochody o identycznym wyposażeniu.Motor
Silnik 3.2 to tak naprawdę VR6. Nie ma wtrysku bezpośredniego.
Silnik 3.2 to tak naprawdę VR6. Nie ma wtrysku bezpośredniego.Motor
Spoiler wysuwa się automatycznie, ale można to „wymusić”.
Spoiler wysuwa się automatycznie, ale można to „wymusić”.Motor
Używane Audi TT (2006-)
Używane Audi TT (2006-)Motor

Audi TT (2006-) - podsumowanie

Wersja specjalna – Audi TT RS

  • Podstawowy problem to woda przedostająca się do wnętrza nadwozia. Śladów wilgoci należy szukać w bagażniku oraz pod przednimi fotelami.
  • Uszkodzenie wzmacniacza: w wersjach z nagłośnieniem Bose, woda kapie właśnie na wzmacniacz w bagażniku.
  • Usterki podnośników szyb: ta awaria jest praktycznie pewna, nie da się jej uniknąć.
  • Mocno sfałdowana skóra na siedzeniach: głównie na siedzisku kierowcy.
  • Awarie układu rozrządu: silniki dotknięte tym problemem to 1.8 TFSI i 2.0 TFSI 211 KM.

Dane techniczne: Audi TT (2006-)

Wersja
1.8 TFSI
2.0 TFSI
2.0 TFSI
2.0 TTS
3.2 VR6
2.0 TDI
Silnik
benz. turbo
benz. turbo
benz. turbo
benz. turbo
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1798 cm3
1984 cm3
1984 cm3
1984 cm3
3189 cm3
1968 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
VR6/24
R4/16
Moc maksymalna
160 KM/
4500
200 KM/
5100
211 KM/
4300
272 KM/
6000
250 KM/
6300
170 KM/
4200
Maks. moment obrotowy
250 Nm/
1500
280 Nm/
1800
350 Nm/
1600
350 Nm/
2500
320 Nm/
2500
350 Nm/
1750
Osiągi    
Prędkość maksymalna
226 km/h
240 km/h
240 km/h
250 km/h
250 km/h
226 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,2 s
6,6 s
6,1 s
5,4 s
5,9 s
7,5 s
Średnie zużycie
paliwa w l/100 km*
6,4
7,7
6,6
7,9
9,3
5,3
*dane fabryczne