Audi TT RS S tronic - test

Boczne okna są małe, w TT siedzi się jak w batyskafie. Do sportowego auta pasuje to znakomicie.
Boczne okna są małe, w TT siedzi się jak w batyskafie. Do sportowego auta pasuje to znakomicie.Motor
Designerzy się popisali, mimo wielu lat od debiutu wnętrze nie straciło nic na atrakcyjności. To typowo sportowe auto, w którym kierowca jest mocno otulony kokpitem.
Designerzy się popisali, mimo wielu lat od debiutu wnętrze nie straciło nic na atrakcyjności. To typowo sportowe auto, w którym kierowca jest mocno otulony kokpitem.Motor

Audi TT RS S tronic

Nawet nie warto próbować, dorosły człowiek się nie zmieści. Ławka nadaje do przewożenia bagażu.
Nawet nie warto próbować, dorosły człowiek się nie zmieści. Ławka nadaje do przewożenia bagażu.Motor
W TT siedzi się nisko. Fotele są doskonałe, za dopłatą są jeszcze głębsze „kubełki”.
W TT siedzi się nisko. Fotele są doskonałe, za dopłatą są jeszcze głębsze „kubełki”.Motor
Designerzy się popisali, mimo wielu lat od debiutu wnętrze nie straciło nic na atrakcyjności. To typowo sportowe auto, w którym kierowca jest mocno otulony kokpitem.
Designerzy się popisali, mimo wielu lat od debiutu wnętrze nie straciło nic na atrakcyjności. To typowo sportowe auto, w którym kierowca jest mocno otulony kokpitem.Motor
Po włączeniu trybu Sport silnik szybciej reaguje na wciśnięcie pedału gazu.
Po włączeniu trybu Sport silnik szybciej reaguje na wciśnięcie pedału gazu.Motor
Charakterystyczne emblematy TT RS są wszechobecne, umieszczono je także na obrotomierzu.
Charakterystyczne emblematy TT RS są wszechobecne, umieszczono je także na obrotomierzu.Motor
Efektowną klapkę odchyla się często. Auto pali nawet 15 l/100 km.
Efektowną klapkę odchyla się często. Auto pali nawet 15 l/100 km.Motor
Pięciocylindrowy silnik pięknie brzmi i gwarantuje znakomite osiągi. Mocny punkt Audi TT RS.
Pięciocylindrowy silnik pięknie brzmi i gwarantuje znakomite osiągi. Mocny punkt Audi TT RS.Motor
Wielkie wloty w zderzaku wyróżniają TT RS. To nie jest skromne auto.
Wielkie wloty w zderzaku wyróżniają TT RS. To nie jest skromne auto.Motor
Boczne okna są wyjątkowo małe, w TT siedzi się jak w batyskafie. Do sportowego auta pasuje to znakomicie.
Boczne okna są wyjątkowo małe, w TT siedzi się jak w batyskafie. Do sportowego auta pasuje to znakomicie.Motor
Wielki, sztywny spoiler to standard, bez dopłaty można go wymienić na elektrycznie chowany.
Wielki, sztywny spoiler to standard, bez dopłaty można go wymienić na elektrycznie chowany.Motor
Znaczek RS na zacisku seryjnie, 19" felgi kosztują 8900 zł.
Znaczek RS na zacisku seryjnie, 19" felgi kosztują 8900 zł.Motor
Audi TT ciągle przyciąga wzrok. W wersji RS wygląda bardzo agresywnie.
Audi TT ciągle przyciąga wzrok. W wersji RS wygląda bardzo agresywnie.Motor

Dane techniczne: Audi TT RS S tronic

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
2480 cm3
Układ cylindrów/zawory
R5/20
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
340 KM/5400
Maks. moment obrotowy
450 Nm/1600
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./7-bieg. (S tronic)
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Średnica zawracania
11,0 m
Masa/ładowność
1475/400 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
292/700 l
Pojemność zbiornika paliwa
60 l (Pb 95)
Opony
245/40 R18
Wymiar (dł./szer./wys.)
420/184/134 cm
Rozstaw osi
247 cm
Teoretyczny zasięg
706 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 (280)* km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,3 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
12,3/6,3/8,5
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,8 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,1 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
35,3 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,6 dB
Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
14,3/10,7
Rzeczywisty zasięg
480 km
Cena wersji podstawowej**
250 540 zł
Cena
260 440 zł
*bez elektronicznej blokady; **z tym samym silnikiem