Używane Audi TT (1998-2006)

Linia coupe nie zestarzała się przez trzynaście lat. TT ma mnóstwo charakteru i mocno trzyma cenę. Trudno wskazać jednoznacznie słabe strony tego modelu - auto jest bardzo dopracowane i trwałe.
Linia coupe nie zestarzała się przez trzynaście lat. TT ma mnóstwo charakteru i mocno trzyma cenę. Trudno wskazać jednoznacznie słabe strony tego modelu - auto jest bardzo dopracowane i trwałe.Motor
Wnętrze ma typowo sportowy charakter. Szkoda, że widoczność jest tak słaba w każdą stronę. Plus przyznajemy za jakość plastików.
Wnętrze ma typowo sportowy charakter. Szkoda, że widoczność jest tak słaba w każdą stronę. Plus przyznajemy za jakość plastików.Motor

Audi TT (1998-2006)

Wcale nie przesadzona skala prędkościomierza. Mocniejsze wersje pojadą i 250 km/h!
Wcale nie przesadzona skala prędkościomierza. Mocniejsze wersje pojadą i 250 km/h!Motor
Wnętrze ma typowo sportowy charakter. Szkoda, że widoczność jest tak słaba w każdą stronę. Plus przyznajemy za jakość plastików.
Wnętrze ma typowo sportowy charakter. Szkoda, że widoczność jest tak słaba w każdą stronę. Plus przyznajemy za jakość plastików.Motor
Linia coupe nie zestarzała się przez trzynaście lat. TT ma mnóstwo charakteru i mocno trzyma cenę. Trudno wskazać jednoznacznie słabe strony tego modelu - auto jest bardzo dopracowane i trwałe.
Linia coupe nie zestarzała się przez trzynaście lat. TT ma mnóstwo charakteru i mocno trzyma cenę. Trudno wskazać jednoznacznie słabe strony tego modelu - auto jest bardzo dopracowane i trwałe.Motor
Nie ma co odrzucać z góry wersji przednionapędowych. Jeżdżą prawie tak samo dobrze jak quattro, a są dużo tańsze.
Nie ma co odrzucać z góry wersji przednionapędowych. Jeżdżą prawie tak samo dobrze jak quattro, a są dużo tańsze.Motor
Roadster zadebiutował rok później niż coupe.
Roadster zadebiutował rok później niż coupe.Motor
Przede wszystkim uwaga na głowy - ostrzega nas naklejka na karoserii. Przy zamykaniu klapy można "uszkodzić" pasażerów. Bagażnik: 350 litrów.
Przede wszystkim uwaga na głowy - ostrzega nas naklejka na karoserii. Przy zamykaniu klapy można "uszkodzić" pasażerów. Bagażnik: 350 litrów.Motor
Silniki 1.8T: na piątkę. 5V oznacza pięć zaworów na cylinder.
Silniki 1.8T: na piątkę. 5V oznacza pięć zaworów na cylinder.Motor
Fotele większe i wygodniejsze niż u konkurentów z Japonii.
Fotele większe i wygodniejsze niż u konkurentów z Japonii.Motor
  • Pękająca uszczelka pomiędzy kolektorem wydechowym, a turbosprężarką.
  • Zużycie poduszek skrzyni biegów.
  • Awarie czujników położenia wału korbowego.
  • Awarie czujników ESP/ABS.
  • Problemy z wyświetlaczem komputera pokładowego.
  • Awarie skrzyń automatycznych typu S Tronic.
  • Samochodów po liftingu z 2000 r. - TT to model, w którym seryjne ESP jest zaletą.
  • Wersji przednionapędowych. Są dynamiczne i tańsze w eksploatacji (prosta belka skrętna z tyłu).
  • Wersji 225-konnej.
  • W szczególności odradzamy kabriolety ze śladami napraw powypadkowych. Już nigdy nie będą bezpieczne.
  • Wersji turbo z LPG.
  • Samochodów z USA. Zazwyczaj są tanie i prezentują kiepski stan techniczny.

Dane techniczne: Audi TT (1998-2006)

Wersja
1.8T
1.8T
1.8T 4x4
3.2 VR6
Silnik
benz. turbo
benz. turbo
benz. turbo
benzynowy
Pojemność skokowa
1781 cm3
1781 cm3
1781 cm3
3189 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/20
R4/20
R4/20
VR6/24
Moc maksymalna
150 KM
180 KM
225 KM
250 KM
Maks. moment obrotowy
210 Nm
235 Nm
280 Nm
320 Nm
Osiągi
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
220 km/h
226 km/h
237 km/h
250 km/h
Przysp. 0-100 km/h
8,6 s
7,9 s
6,9 s
6,4 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,9
9,4
9,4
9,8