Używane Audi A6 C5 (1997-2004)

Używane Audi A6 w wersji 1.9 TDI 110 KM nie grzeszy osiągami, ale zużywa bardzo małe ilości paliwa.
Używane Audi A6 w wersji 1.9 TDI 110 KM nie grzeszy osiągami, ale zużywa bardzo małe ilości paliwa.Motor
Duża ilość miejsca, wzorowa jakość wykonania i fantastyczna trwałość materiałów. Olbrzymim atutem jest połączenie atrakcyjnej formy z prostotą obsługi. Trudno uwierzyć, że to wnętrze ma 11 lat.
Duża ilość miejsca, wzorowa jakość wykonania i fantastyczna trwałość materiałów. Olbrzymim atutem jest połączenie atrakcyjnej formy z prostotą obsługi. Trudno uwierzyć, że to wnętrze ma 11 lat.Motor
1.9 TDI: ten silnik jest zbyt słaby do pokaźnego nadwozia, ale rekordowo mało pali, jest trwały i wyjątkowo tani w naprawach.
1.9 TDI: ten silnik jest zbyt słaby do pokaźnego nadwozia, ale rekordowo mało pali, jest trwały i wyjątkowo tani w naprawach.Motor

Audi A6 C5 (1997-2004)

Ręczna skrzynia pracuje idealnie i gwarantuje niskie spalanie.
Ręczna skrzynia pracuje idealnie i gwarantuje niskie spalanie.Motor
Niewielkie wycieki płynu wróżą problemy z pompą cieczy. Koszt części: ok. 240 zł.
Niewielkie wycieki płynu wróżą problemy z pompą cieczy. Koszt części: ok. 240 zł.Motor
Okres między wymianami rozrządu w 1.9 TDI warto skrócić z planowych 90 do 60 tys. km.
Okres między wymianami rozrządu w 1.9 TDI warto skrócić z planowych 90 do 60 tys. km.Motor
Typowy problem silników 1.9 TDI - długo się nagrzewają. Skuteczną receptą jest wymiana termostatu.
Typowy problem silników 1.9 TDI - długo się nagrzewają. Skuteczną receptą jest wymiana termostatu.Motor
Zmora silników 2.5 TDI: rozrząd i szybko zużywające się wałki. Koszt naprawy: ok. 3 tys. zł.
Zmora silników 2.5 TDI: rozrząd i szybko zużywające się wałki. Koszt naprawy: ok. 3 tys. zł.Motor
Spadek osiągów i niskie zużycie paliwa świadczą o niesprawności przepływomierza (ok. 500 zł).
Spadek osiągów i niskie zużycie paliwa świadczą o niesprawności przepływomierza (ok. 500 zł).Motor
Wielowahaczowe zawieszenie zużywa się szybko. Naprawa pochłonie od 700 do 3000 zł.
Wielowahaczowe zawieszenie zużywa się szybko. Naprawa pochłonie od 700 do 3000 zł.Motor
Multitronic: te skrzynie są awaryjne i drogie w naprawach.
Multitronic: te skrzynie są awaryjne i drogie w naprawach.Motor
2.5 TDI V6: niezłe osiągi, ale głośna praca, wysokie zużycie paliwa oraz astronomiczne koszty serwisowania.
2.5 TDI V6: niezłe osiągi, ale głośna praca, wysokie zużycie paliwa oraz astronomiczne koszty serwisowania.Motor
Duża ilość miejsca, wzorowa jakość wykonania i fantastyczna trwałość materiałów. Olbrzymim atutem jest połączenie atrakcyjnej formy z prostotą obsługi. Trudno uwierzyć, że to wnętrze ma 11 lat.
Duża ilość miejsca, wzorowa jakość wykonania i fantastyczna trwałość materiałów. Olbrzymim atutem jest połączenie atrakcyjnej formy z prostotą obsługi. Trudno uwierzyć, że to wnętrze ma 11 lat.Motor
1.9 TDI: ten silnik jest zbyt słaby do pokaźnego nadwozia, ale rekordowo mało pali, jest trwały i wyjątkowo tani w naprawach.
1.9 TDI: ten silnik jest zbyt słaby do pokaźnego nadwozia, ale rekordowo mało pali, jest trwały i wyjątkowo tani w naprawach.Motor
Jeśli skórzana tapicerka przesadnie się błyszczy, możemy przypuszczać, że była malowana. Lakier popęka po kilku miesiącach.
Jeśli skórzana tapicerka przesadnie się błyszczy, możemy przypuszczać, że była malowana. Lakier popęka po kilku miesiącach.Motor
Używane Audi A6 w wersji 1.9 TDI 110 KM nie grzeszy osiągami, ale zużywa bardzo małe ilości paliwa.
Używane Audi A6 w wersji 1.9 TDI 110 KM nie grzeszy osiągami, ale zużywa bardzo małe ilości paliwa.Motor
Starannie wykonana karoseria i najwyższej próby materiały wykończeniowe we wnętrzu to mocne strony samochodu.
Starannie wykonana karoseria i najwyższej próby materiały wykończeniowe we wnętrzu to mocne strony samochodu.Motor

Tak Audi A6 budowało swoją pozycję

Pierwsza generacja "setki" ma wartość historyczną. Dzięki niej po latach nieobecności marka zaistniała w tej klasie.
Pierwsza generacja "setki" ma wartość historyczną. Dzięki niej po latach nieobecności marka zaistniała w tej klasie.Motor
Bez specjalnej wartości. Rywale spod znaków BMW i Mercedesa są dla odmiany klasykami (jeśli są w dobrym stanie).
Bez specjalnej wartości. Rywale spod znaków BMW i Mercedesa są dla odmiany klasykami (jeśli są w dobrym stanie). Motor
Zaszokował niskim współczynnikiem Cx, ale był awaryjny. Niektóre serwisy w USA wywieszały nawet karki "Audi NO!".
Zaszokował niskim współczynnikiem Cx, ale był awaryjny. Niektóre serwisy w USA wywieszały nawet karki "Audi NO!".Motor
Wzorowe zabezpieczenie antykorozyjne, trwałe zawieszenie oraz świetne rzędówki 2.5 TDI. Te modele wciąż są w cenie.
Wzorowe zabezpieczenie antykorozyjne, trwałe zawieszenie oraz świetne rzędówki 2.5 TDI. Te modele wciąż są w cenie.Motor
  • Awarie przełącznika zespolonego za kierownicą oraz taśmy poduszki powietrznej.
  • Większość egzemplarzy ma oberwaną jedną lub kilka poduszek pod zespołem napędowym. Oryginalne kosztują ponad 200 zł za sztukę, ponieważ mają wypełnienie olejowe.
  • Po przebiegu 300 tys. km psują się nastawniki pomp wtryskowych.
  • 1.9 TDI z manualną skrzynią biegów
  • 2.5 TD I V6 z multitronikiem

Dane techniczne: Audi A6 C5 (1997-2004) - wersje benzynowe

Wersja
1.8 20v
1.8T 20V
2.0 20V
2.4 V6
Silnik
benzynowy
benz. turbo
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1781 cm3
1781 cm3
1984 cm3
2393 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/20
R4/20
R4/20
V6/30
Moc maksymalna
125 KM
150 KM
131 KM
165 KM
Maks. moment obrotowy
168 Nm
210 Nm
195 Nm
230 Nm
Osiągi
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
203 km/h
217 km/h
205 km/h
222 km/h
Przysp. 0-100 km/h
11,4 s
9,5 s
10,5 s
9,1 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,9
9,2
8,4
10,7

Dane techniczne: Audi A6 C5 (1997-2004) - wersje wysokoprężne

Wersja
1.9 TDI
1.9 TDI
2.5 TDI
Silnik
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1986 cm3
1986 cm3
2496 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
V6/24
Moc maksymalna
110 KM
130 KM
150 KM
Maks. moment obrotowy
235 Nm
310 Nm
310 Nm
Osiągi
 
 
 
Prędkość maksymalna
194 km/h
203 km/h
218 km/h
Przysp. 0-100 km/h
12,6 s
10,5 s
9,7 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
6,1
5,7
8,1