Używana Toyota Prius II (2003-2009)

Hybrydowy Prius rusza bezszelestnie na prądzie. Dopiero później włącza się silnik benzynowy.
Hybrydowy Prius rusza bezszelestnie na prądzie. Dopiero później włącza się silnik benzynowy.Motor
Nietypowa stylizacja i kompletne wyposażenie. Pełna elektryka, klimatyzacja, nowoczesny, dotykowy panel multimedialny. Szkoda, że kierownica reguluje się tylko w pionie.
Nietypowa stylizacja i kompletne wyposażenie. Pełna elektryka, klimatyzacja, nowoczesny, dotykowy panel multimedialny. Szkoda, że kierownica reguluje się tylko w pionie.Motor

Zobacz również:

    Przestrzegam przed Priusami bez dokumentacji serwisowej, sprowadzanymi z USA i z Kanady
    Adam Nowak Doradca Serwisowy Toyota Żerań

    W sytuacjach awaryjnych

    Toyota Prius II (2003-2009) - podsumowanie

    Od lewej: Toyota Prius I, Toyota Prius II, Toyota Prius III
    Od lewej: Toyota Prius I, Toyota Prius II, Toyota Prius IIIMotor
    • Awarie klimatyzacji najczęściej wynikają z faktu, że obsługę wykonano w zwykłym serwisie. Klimatyzacja Priusa (i innych hybryd) ma specjalny olej, którego nie wolno zanieczyścić olejem ze zwykłych układów, a dochodzi do tego jeśli jedną stacją obsługuje się różne typy klimatyzacji.
    • Nawet drobne awarie elektryczne mogą "profilaktycznie" unieruchomić to auto.
    • Korozja układu wydechowego. Nie dochodzi do perforacji.
    • Nierównomierne działanie hamulca pomocniczego.

    Dane techniczne: Toyota Prius II (2003-2009)

     
    1.5 VVT-i
    Silnik
    benzyn./elektr.
    Pojemność skokowa
    1496 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    77 KM/68 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    115 Nm/400 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    170 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,9 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    5,2