Używana Skoda Fabia II (2007-)

Skoda zrywa z nudą. Fabie oferowane są w licznych opcjonalnych fabrycznych pakietach stylizacyjnych.
Skoda zrywa z nudą. Fabie oferowane są w licznych opcjonalnych fabrycznych pakietach stylizacyjnych.Motor
Górna część deski rozdzielczej jest wykonana z miękkiego tworzywa. Jakość spasowania materiałów nie pozostawia niczego do życzenia. Nic nie skrzypi.
Górna część deski rozdzielczej jest wykonana z miękkiego tworzywa. Jakość spasowania materiałów nie pozostawia niczego do życzenia. Nic nie skrzypi.Motor

Skoda Fabia II (2007-)

...jak i z tyłu mamy go sporo.
...jak i z tyłu mamy go sporo.Motor
Tapicerce foteli trudno cokolwiek zarzucić, zwłaszcza w lepszych wersjach wyposażenia. Plusem jest także ilość miejsca. Zarówno z przodu...
Tapicerce foteli trudno cokolwiek zarzucić, zwłaszcza w lepszych wersjach wyposażenia. Plusem jest także ilość miejsca. Zarówno z przodu...Motor
Poprzednik: Skoda Fabia I.
Poprzednik: Skoda Fabia I.Motor
Skoda zrywa z nudą. Fabie oferowane są w licznych opcjonalnych fabrycznych pakietach stylizacyjnych.
Skoda zrywa z nudą. Fabie oferowane są w licznych opcjonalnych fabrycznych pakietach stylizacyjnych.Motor
Nadwozie jest wykonane bardzo starannie. Szczeliny montażowe elementów poszycia są równe i wąskie, a drzwi zamykają się z przyjemnym dla ucha plaśnięciem.
Nadwozie jest wykonane bardzo starannie. Szczeliny montażowe elementów poszycia są równe i wąskie, a drzwi zamykają się z przyjemnym dla ucha plaśnięciem.Motor
Skoda Fabia RS kombi
Skoda Fabia RS kombiSkoda
Kombi: Fabia II w wersji kombi należy do najbardziej praktycznych modeli w swoim segmencie. Idealnie nadaje się dla rodziny 2+2.
Kombi: Fabia II w wersji kombi należy do najbardziej praktycznych modeli w swoim segmencie. Idealnie nadaje się dla rodziny 2+2.Motor
Bagażnik kombi (480/1460 l) jest wąski, a nadkola dodatkowo ograniczają jego szerokość.
Bagażnik kombi (480/1460 l) jest wąski, a nadkola dodatkowo ograniczają jego szerokość.Motor
Komputer pokazujący średnie zużycie paliwa – występuje prawie zawsze.
Komputer pokazujący średnie zużycie paliwa – występuje prawie zawsze.Motor
Bagażnik wersji pięciodrzwiowej: 300/1160 l. Uwagę zwraca dość staranne tapicerowanie.
Bagażnik wersji pięciodrzwiowej: 300/1160 l. Uwagę zwraca dość staranne tapicerowanie.Motor
Ręcznie sterowana klimatyzacja jest bardzo popularnym wyposażeniem.
Ręcznie sterowana klimatyzacja jest bardzo popularnym wyposażeniem.Motor
Hatchback: pięciodrzwiowe nadwozie wydaje się niezbyt obszerne, ale jeśli autem będą jeździły dwie dorosłe osoby i dziecko – miejsca będzie tu pod dostatkiem.
Hatchback: pięciodrzwiowe nadwozie wydaje się niezbyt obszerne, ale jeśli autem będą jeździły dwie dorosłe osoby i dziecko – miejsca będzie tu pod dostatkiem.Motor
Komplet czterech szyb sterowanych elektrycznie to rzadkość.
Komplet czterech szyb sterowanych elektrycznie to rzadkość.Motor
W wersjach z Climatronikiem może szwankować wentylator nawiewu.
W wersjach z Climatronikiem może szwankować wentylator nawiewu.Motor
Górna część deski rozdzielczej jest wykonana z miękkiego tworzywa. Jakość spasowania materiałów nie pozostawia niczego do życzenia. Nic nie skrzypi.
Górna część deski rozdzielczej jest wykonana z miękkiego tworzywa. Jakość spasowania materiałów nie pozostawia niczego do życzenia. Nic nie skrzypi.Motor

Zobacz również:

    • Głośna praca przedniego zawieszenia wynika zwykle ze zużycia łączników drążka stabilizatora (są bardzo tanie w wymianie).
    • Stuki spod maski. Niektórzy użytkownicy skarżą się na trudne do zidentyfikowania stuki dobiegające z przedniej części samochodu.
    • W większości przypadków przyczyną są oberwane poduszki pod silnikiem lub obluzowana deska rozdzielcza.
    • Nie koroduje: jak na razie, nadwozie nowej Fabii skutecznie opiera się procesom korozji.
    • Wysoka jakość wnętrza: wnętrze jest funkcjonalne. Tworzywa sztuczne są wysokiej jakości, starannie dopasowane.
    • Oszczędne silniki: wszystkie silniki są oszczędne. Pozytywnie zaskakują trzycylindrówki.
    • Delikatne klamki: duże plastikowe klamki wewnętrzne są bardziej delikatne od tych stosowanych w Fabii I.
    • Fotel kierowcy: nawet w najniższym położeniu fotela siedzi się bardzo wysoko. Ogranicza to frajdę z jazdy.
    • Składanie foteli: po złożeniu foteli nie tworzy się idealnie płaska powierzchnia ładunkowa.
    • Drogich, ale bezwypadkowych egzemplarzy z pierwszej ręki. Nawet jeśli kupimy je za wygórowaną cenę, za pośrednictwem ASO.
    • Wersji z silnikiem 1.9 TDI.
    • Bazowych egzemplarzy poleasingowych. Aż trudno uwierzyć jak bardzo ich stan różni się od stanu analogicznych użytkowanych prywatnie.
    • Egzemplarzy sprowadzanych.

    Dane techniczne: Skoda Fabia II (2007-) - wersje benzynowe

    Wersje
    1.2
    1.2
    1.2 TSI
    1.2 TSI
    1.4
    1.4 TSI
    1.6
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benz. turbo
    benz. turbo
    benzynowy
    b. t/kompr.
    benzynowy
    Pojemność
    skokowa
    1198 cm3
    1198 cm3
    1197 cm3
    1197 cm3
    1390 cm3
    1390 cm3
    1598 cm3
    Układ
    cylindrów/zawory
    R3/6
    R3/12
    R4/8
    R4/8
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc
    maksymalna
    60 KM
    70 KM
    85 KM
    105 KM
    85 KM
    180 KM
    105 KM
    Maksymalny
    moment obrotowy
    108 Nm
    112 Nm
    160 Nm
    175 Nm
    132 Nm
    250 Nm
    153 Nm
    Osiągi     
    Prędkość
    maksymalna
    155 km/h
    163 km/h
    177 km/h
    191 km/h
    174 km/h
    224 km/h
    190 km/h
    Przyspieszenie
    0-100 km/h
    16,5 s
    14,9 s
    11,7 s
    10,1 s
    12,3 s
    7,3 s
    10,1 s
    Średnie zużycie
    paliwa w l/100 km
    5,9
    6,0
    5,2
    5,3
    6,5
    6,7
    6,9

    Dane techniczne: Skoda Fabia II (2007-) - wersje wysokoprężne

    Wersje
    1.2 TDI
    1.4 TDI
    1.4 TDI
    1.6 TDI
    1.6 TDI
    1.6 TDI
    1.9 TDI
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność
    skokowa
    1199 cm3
    1422 cm3
    1422 cm3
    1598 cm3
    1598 cm3
    1598 cm3
    1896 cm3
    Układ
    cylindrów/zawory
    R3/12
    R3/6
    R3/6
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    Moc
    maksymalna
    75 KM
    70 KM
    80 KM
    75 KM
    90 KM
    105 KM
    105 KM
    Maksymalny
    moment obrotowy
    180 Nm
    155 Nm
    195 Nm
    195 Nm
    230 Nm
    250 Nm
    240 Nm
    Osiągi     
    Prędkość
    maksymalna
    166 km/h
    163 km/h
    172 km/h
    166 km/h
    176 km/h
    188 km/h
    190 km/h
    Przyspieszenie
    0-100 km/h
    14,3 s
    14,8 s
    13,2 s
    14,1 s
    12,6 s
    10,9 s
    10,8 s
    Średnie zużycie
    paliwa w l/100 km
    4,0
    4,8
    4,9
    4,2
    4,2
    4,3
    5,1