Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)

Ten model powstał tak naprawdę na potrzeby homologacji sportowej grupy N. Honda traciła pieniądze na każdym sprzedanym aucie.
Ten model powstał tak naprawdę na potrzeby homologacji sportowej grupy N. Honda traciła pieniądze na każdym sprzedanym aucie.Motor
Zwracanie uwagi na jakość plastików jest w przypadku Type-R nie na miejscu. Najważniejsze, że można tu zająć idealną, sportową pozycję, a kierowca nie jest przez nic rozpraszany.
Zwracanie uwagi na jakość plastików jest w przypadku Type-R nie na miejscu. Najważniejsze, że można tu zająć idealną, sportową pozycję, a kierowca nie jest przez nic rozpraszany.Motor

Honda Integra Type-R (1998-2001)

Poprzednik: Integra II z lat 1989-1993 w najmocniejszej wersji 1.8 160 KM.
Poprzednik: Integra II z lat 1989-1993 w najmocniejszej wersji 1.8 160 KM.Motor
Następca: Integrę IV (DC5) produkowano do 2006 r. Następcy – brak.
Następca: Integrę IV (DC5) produkowano do 2006 r. Następcy – brak.Motor
Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)
Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)Motor
Obrotomierz wyskalowano (słusznie) do 10 tys. obr./min!
Obrotomierz wyskalowano (słusznie) do 10 tys. obr./min!Motor
Biegi potrafią czasem zgrzytać. Metalowa gałka: ciekawy detal.
Biegi potrafią czasem zgrzytać. Metalowa gałka: ciekawy detal.Motor
Silnik nie przegrzewa się, ale zużywa trochę oleju. Wymaga benzyny 98-oktanowej.
Silnik nie przegrzewa się, ale zużywa trochę oleju. Wymaga benzyny 98-oktanowej.Motor
Znakomite fotele Recaro mają zintegrowane zagłówki.
Znakomite fotele Recaro mają zintegrowane zagłówki.Motor
Zwracanie uwagi na jakość plastików jest w przypadku Type-R nie na miejscu. Najważniejsze, że można tu zająć idealną, sportową pozycję, a kierowca nie jest przez nic rozpraszany.
Zwracanie uwagi na jakość plastików jest w przypadku Type-R nie na miejscu. Najważniejsze, że można tu zająć idealną, sportową pozycję, a kierowca nie jest przez nic rozpraszany.Motor
Ten model powstał tak naprawdę na potrzeby homologacji sportowej grupy N. Honda traciła pieniądze na każdym sprzedanym aucie.
Ten model powstał tak naprawdę na potrzeby homologacji sportowej grupy N. Honda traciła pieniądze na każdym sprzedanym aucie.Motor
Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)
Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)Motor

Honda Integra Type-R - podsumowanie

  • Korozja nadwozia rozwija się głównie na błotnikach, ale nie oszczędza też baku czy przewodów paliwowych.
  • Pękająca tapicerka foteli.
  • Duże zużycie oleju - mały ubytek jest naturalny dla tego silnika, ale 1 l/1000 km to już przesada.
  • Uszkodzenia skrzyni biegów - synchronizatorów i łożysk.

Dane techniczne: Honda Integra Type-R (1998-2001)

Wersja
1.8 VTEC (EU)
1.8 VTEC (USA)
Silnik
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1797 cm3
1797 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
190 KM
197 KM
Maksymalny moment obrotowy
178 Nm
173 Nm
Osiągi
 
 
Prędkość maksymalna
234 km/h
brak danych
Przysp. 0-100 km/h
6,7 s
6,8 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
9,0
9,0