Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)

Ten model powstał tak naprawdę na potrzeby homologacji sportowej grupy N. Honda traciła pieniądze na każdym sprzedanym aucie.
Ten model powstał tak naprawdę na potrzeby homologacji sportowej grupy N. Honda traciła pieniądze na każdym sprzedanym aucie.Motor
Zwracanie uwagi na jakość plastików jest w przypadku Type-R nie na miejscu. Najważniejsze, że można tu zająć idealną, sportową pozycję, a kierowca nie jest przez nic rozpraszany.
Zwracanie uwagi na jakość plastików jest w przypadku Type-R nie na miejscu. Najważniejsze, że można tu zająć idealną, sportową pozycję, a kierowca nie jest przez nic rozpraszany.Motor

Honda Integra Type-R (1998-2001)

Poprzednik: Integra II z lat 1989-1993 w najmocniejszej wersji 1.8 160 KM.
Poprzednik: Integra II z lat 1989-1993 w najmocniejszej wersji 1.8 160 KM.Motor
Następca: Integrę IV (DC5) produkowano do 2006 r. Następcy – brak.
Następca: Integrę IV (DC5) produkowano do 2006 r. Następcy – brak.Motor
Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)
Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)Motor
Obrotomierz wyskalowano (słusznie) do 10 tys. obr./min!
Obrotomierz wyskalowano (słusznie) do 10 tys. obr./min!Motor
Biegi potrafią czasem zgrzytać. Metalowa gałka: ciekawy detal.
Biegi potrafią czasem zgrzytać. Metalowa gałka: ciekawy detal.Motor
Silnik nie przegrzewa się, ale zużywa trochę oleju. Wymaga benzyny 98-oktanowej.
Silnik nie przegrzewa się, ale zużywa trochę oleju. Wymaga benzyny 98-oktanowej.Motor
Znakomite fotele Recaro mają zintegrowane zagłówki.
Znakomite fotele Recaro mają zintegrowane zagłówki.Motor
Zwracanie uwagi na jakość plastików jest w przypadku Type-R nie na miejscu. Najważniejsze, że można tu zająć idealną, sportową pozycję, a kierowca nie jest przez nic rozpraszany.
Zwracanie uwagi na jakość plastików jest w przypadku Type-R nie na miejscu. Najważniejsze, że można tu zająć idealną, sportową pozycję, a kierowca nie jest przez nic rozpraszany.Motor
Ten model powstał tak naprawdę na potrzeby homologacji sportowej grupy N. Honda traciła pieniądze na każdym sprzedanym aucie.
Ten model powstał tak naprawdę na potrzeby homologacji sportowej grupy N. Honda traciła pieniądze na każdym sprzedanym aucie.Motor
Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)
Używana Honda Integra Type-R (1998-2001)Motor

Zobacz również:

    Honda Integra Type-R - podsumowanie

    • Korozja nadwozia rozwija się głównie na błotnikach, ale nie oszczędza też baku czy przewodów paliwowych.
    • Pękająca tapicerka foteli.
    • Duże zużycie oleju - mały ubytek jest naturalny dla tego silnika, ale 1 l/1000 km to już przesada.
    • Uszkodzenia skrzyni biegów - synchronizatorów i łożysk.

    Dane techniczne: Honda Integra Type-R (1998-2001)

    Wersja
    1.8 VTEC (EU)
    1.8 VTEC (USA)
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1797 cm3
    1797 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    190 KM
    197 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    178 Nm
    173 Nm
    Osiągi
     
     
    Prędkość maksymalna
    234 km/h
    brak danych
    Przysp. 0-100 km/h
    6,7 s
    6,8 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    9,0
    9,0