Używana Dacia Duster I (2010-2018)

Najtańsze Dustery nie mają napędu na cztery koła, trafiają się także egzemplarze bez klimatyzacji. Ale można przy najmniej swobodnie wybierać między wszystkimi wersjami silnikowymi.
Najtańsze Dustery nie mają napędu na cztery koła, trafiają się także egzemplarze bez klimatyzacji. Ale można przy najmniej swobodnie wybierać między wszystkimi wersjami silnikowymi. Motor
Projekt kokpitu jest miły dla oka, ergonomia – niezła, a sposób wykończenia zasługuje na ocenę dostateczną. Na pociechę – w lepszych wersjach kierownica i lewarek zmiany biegów są obszyte skórą.
Projekt kokpitu jest miły dla oka, ergonomia – niezła, a sposób wykończenia zasługuje na ocenę dostateczną. Na pociechę – w lepszych wersjach kierownica i lewarek zmiany biegów są obszyte skórą.Motor
PO LIFTINGU Nowe zegary i daszek nad nimi. Zmieniła się także konsola.
PO LIFTINGU Nowe zegary i daszek nad nimi. Zmieniła się także konsola.Motor
Przednie fotele – są przeciętnie wyprofilowane i kiepsko tapicerowane.
Przednie fotele – są przeciętnie wyprofilowane i kiepsko tapicerowane.Motor
Duża zaleta: z tyłu jest więcej miejsca niż u większości rywali.
Duża zaleta: z tyłu jest więcej miejsca niż u większości rywali.Motor
Na rynku występują dwa rodzaje Dusterów – 4x2 oraz 4x4. Te ostatnie mają pokrętło do sterowania pracą międzyosiowego sprzęgła dołączającego napęd na tył, który jest niezawodny. (kliknij, żeby powiększyć)
Na rynku występują dwa rodzaje Dusterów – 4x2 oraz 4x4. Te ostatnie mają pokrętło do sterowania pracą międzyosiowego sprzęgła dołączającego napęd na tył, który jest niezawodny. (kliknij, żeby powiększyć)Motor
Tapicerka w bagażniku jest fatalna, ale dla użytkowników ważniejsza jest jego pojemność: 475-1635 l (2WD).
Tapicerka w bagażniku jest fatalna, ale dla użytkowników ważniejsza jest jego pojemność: 475-1635 l (2WD).Motor

Dacia Duster I (2010-2018): dane techniczne i osiągi

 
1.2 TCe
1.6 16V
1.5 dCi
1.5 dCi
Silnik
benzynowy, turbo
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1199 cm3
1598 cm3
1461 cm3
1461 cm3
Układ cylindrów
R4/16
R4/16
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
125 KM
105 KM
90 KM
106 KM
Maksymalny moment obrotowy
205 Nm
148 Nm
200 Nm
240 Nm
Osiągi (dane producenta)     
Prędkość maksymalna
175 km/h
165 km/h
156 km/h
171 km/h
Przysp. 0-100 km/h
10,4 s
11,5 s
13,8 s
11,8 s
Średnie zużycie paliwa
6,3 l/100 km
7,5 l/100 km
5,1 l/100 km
5,3 l/100 km

DACIA DUSTER: HISTORIA MODELU

PO LIFTINGU Zmieniono światła, atrapę chłodnicy oraz detale wnętrza.
PO LIFTINGU Zmieniono światła, atrapę chłodnicy oraz detale wnętrza.Motor
 NOWY MODEL Samochód wygląda masywniej, jest także dużo lepiej wykonany.
NOWY MODEL Samochód wygląda masywniej, jest także dużo lepiej wykonany.Motor

DACIA DUSTER I (2010-2018): TYPOWE USTERKI I PROBLEMY

  • Samoistne pęknięcia przedniej szyby.
  • Zgrzytanie biegów - czasem hałasuje drugi bieg.
  • Niewielkie ogniska korozji - głównie pod uszczelkami drzwi.
  • Zawiesza się wskaźnik paliwa
  • Niedziałająca klimatyzacja - układ najczęściej się po prostu rozszczelnia.
  • Zużyta tapicerka.
 W wersjach benzynowych warto często sprawdzać stan układu chłodzenia, a w dieslach - wymieniać olej co 10 tys. km.
W wersjach benzynowych warto często sprawdzać stan układu chłodzenia, a w dieslach - wymieniać olej co 10 tys. km.Motor

UŻYWANA DACIA DUSTER I (2010-2018): PODSUMOWANIE

Dacia Duster
Dacia DusterMotor

Dacia Duster I (2010-2018)

Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor
Dacia Duster I (2010-2018)
Dacia Duster I (2010-2018)Motor